Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Se min (jule)kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 19:23   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se min (jule) kjole!

Kjempefin kjole og kjempefin dame. Jeg syns faktisk du ligner på avataren din, bortsett fra hårfargen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:34   #42
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Du blir julebordets stjerne, Amèlie! Du var veldig fin i veldig fin kjole.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:43   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Herlig kjole!

Er det bare jeg som ikke ser skoene? Bildet jeg ser er så mørkt neders at skoene ikke vises.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:51   #44
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Stilig kjole og sko på ei flott dame!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 23:19   #45
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.709
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Dere kledde hverandre du og kjolen Lekre begge to!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 19:32   #46
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Heimattatt fra julebord - fikk mye skryt for søt kjole ja!
Morsom fest ble det også!
Og tusen takk for mange fine komplimenter (og prikker! for kjole og innhold - skal jaggu ta frem denne tråden når jeg en dag føler meg ussel og grå igjen

Men - fikk også spørsmål fra TO stk på julebordet om jeg var gravid!





Vel, jeg tok meg faktisk ikke så nær av det, jeg sa at det var lett å tro pga snittet på kjolen! Mange kjole har jo sånn empireliv (heter det ikke det' a?)
nå, jeg syns det er så søtt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:04   #47
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Du var veldig fin i kjolen, ja!
Så koselig med komplimenter
Jeg har tenkt på det med snittet på den kjolen - man må være rimelig flat over magen for ikke å se gravid ut i den.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:31   #48
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Du var veldig fin i kjolen, ja!
Så koselig med komplimenter
Jeg har tenkt på det med snittet på den kjolen - man må være rimelig flat over magen for ikke å se gravid ut i den.

Det fine med empireliv er jo at magen ikke vises, uansett om den er aldri så flat

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:38   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Flott dame i flott kjole!!!!
(Jeg må innrømme at jeg innbiller meg at dere med bilde i avataren ser ut som den på bildet ... )

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:39   #50
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det fine med empireliv er jo at magen ikke vises, uansett om den er aldri så flat

Men det er vel bare "fint" om den ikke er flat.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:41   #51
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Men det er vel bare "fint" om den ikke er flat.

Ja det er fint uansett.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:32   #52
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Flott dame i lekker kjole!!

  Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 01:09   #53
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Flott dame i flott kjole!!!!
(Jeg må innrømme at jeg innbiller meg at dere med bilde i avataren ser ut som den på bildet ... )

Samme her

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 07:57   #54
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det fine med empireliv er jo at magen ikke vises, uansett om den er aldri så flat

På den annen side, har man litt mage så ser man virkelig gravid ut i sånne klær...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 08:21   #55
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se min (jule)kjole!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

På den annen side, har man litt mage så ser man virkelig gravid ut i sånne klær...

Jupp, jeg har litt mage og har fått spm. flere ganger om jeg er gravid. En sånn kjole hadde gjort at jeg ser veeeeldig gravid ut. Synd, for jeg synes den er så fiiiin!

Den er kjempefin på deg Amelie!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no