Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-23, 20:02   #21
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Bussen Gjøvik/Lillehammer er billigere enn tog Hamar/Lillehammer sier også studenten min. Hvis det er et poeng.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-23, 20:59   #22
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Hva i svarte ER det som skjer i Lillehammer de datoene? Jeg er deltidsstudent og har hatt trøbbel med å få på plass en AirBnB og lurte på hva søtten ...

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-23, 21:13   #23
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hva i svarte ER det som skjer i Lillehammer de datoene? Jeg er deltidsstudent og har hatt trøbbel med å få på plass en AirBnB og lurte på hva søtten ...

Birken

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-23, 21:31   #24
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-23, 21:45   #25
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Kunne sovet hos meg, men da er jeg på Beitostølen, og jeg tror ikke samboer hadde blitt så happy....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-23, 06:36   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Jeg bodde på Vikingskipet Vandrerhjem på Hamar i mai, og det var overraskende greit. Rommene er av litt varierende standard og størrelse, fra fin til kjip hotellstandard, men alt var helt ok for noen netter. God frokost og hyggelig betjening. Men et lite stykke i fra togstasjonen, vel og merke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 16-08-23 kl 06:43.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-23, 09:07   #27
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hva i svarte ER det som skjer i Lillehammer de datoene? Jeg er deltidsstudent og har hatt trøbbel med å få på plass en AirBnB og lurte på hva søtten ...


https://sikkerhetsfestivalen.no/





Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Kunne sovet hos meg, men da er jeg på Beitostølen, og jeg tror ikke samboer hadde blitt så happy....






Takk for alle forslag! <3 eg prøver fremdeles å sjekke litt rundt, men sånn det ser ut nå blir nok det enkleste for en som ikke er veldig kjent å satse på Hamar og at togene går. Dette er jobbreise, så jeg er litt bundet av rammeavtaler og slikt, samt at vi er flere som skal dra nedover samtidig.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-23, 09:17   #28
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Honne Hotell har ledig. Herfra er det 25 km til Lillehammer.

Dog finnes det veldig lite spennende på Biri. Men Lillehammer er en koselig by, så om det kun er for å ha et sted å sove kan dette fungere.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-23, 11:18   #29
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell på/i nærheten av Lillehammer?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Honne Hotell har ledig. Herfra er det 25 km til Lillehammer.

Dog finnes det veldig lite spennende på Biri. Men Lillehammer er en koselig by, så om det kun er for å ha et sted å sove kan dette fungere.

Bussen går vel ikke helt i nærheten, så uten bil er det litt langt å gå.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no