Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-23, 14:12   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg er nærsynt, rundt -6, og har nå progressive glass. Var innom optikeren min i går for å forhøre meg om solbriller med styrke, og de sa at jeg kan få akkurat de samme glassene som i de vanlige brillene, men med mørke glass - det vil si at solbrillene vil koste like mye som de vanlige (pluss litt ekstra for mørke glass). Jeg spurte hva det ville koste hvis jeg fikk bare minus-styrke i glassene, og da vil det jo bli vesentlig rimeligere, men som hun påpekte, så vil det jo kanskje være litt upraktisk hvis man f.eks. sitter på en uterestaurant og skal lese menyen - eller, som jeg tenkte vil være vel så relevant, hvis jeg sitter i solen og leser.

Er det noen som har erfaring? Prisforskjellen for brillen totalt sett vil være nesten 8000 kroner, så det spiller en del rolle, men samtidig vil solbrillene uansett være såpass dyre at det føles dumt å kjøpe noe jeg kommer til å irritere meg over.

(Hun sa ellers også at jeg kan få transition-glass, altså sånne som endrer farge etter hvor lyst det er, uansett hva slags glass jeg velger, og at det koster 400 ekstra per glass.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:17   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Pappa hadde alltid sånne som skiftet farge, og det var et helvete når man kjørte i tunnel, og veldig praktisk ellers. Jeg mistenker at du kjører langt mindre tunnel til daglig enn han.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:20   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Ja, det blir lite tunnelkjøring i det daglige. (Men jeg har jo tenkt på at det med å måtte bytte mellom briller, og ikke bare kunne bikke solbrillene opp i panna og dytte dem ned igjen, er upraktisk for eksempel når man kjører i tunnel og det er sol utenfor. Men, klart, når man ser så dårlig som meg, så er man jo litt funksjonshemmet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:32   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg kjøpte 2-for-1 på Specsavers, og da valgte jeg progressive glass i både brille og solbrille. Jeg har ikke fått brukt solbrillene så mye i sommer, men de gangene jeg har brukt dem, har det vært veldig fint.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:35   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

(og solbrilleglassene er såppas lette å se gjennom at jeg glemmer å ta dem av inne.. )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:44   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har også 2 for 1 fra Specsavers til mitt nokså problematiske syn. Begge par er progressive og det fungerer veldig fint. Jeg har styrke + 3 cirka, skeive hornhinner, masse skjeling, nystagmus og mye annet tull. Optikeren jeg bruker hos Specsavers har fikset meg mye bedre briller til en fjerdedel av prisen på tidligere briller kjøpt blant annet hos Synsam. Jeg bruker solbrillene mine mye, spesielt når jeg kjører bil, og jeg trenger ikke ta de av i tunell. Jeg mener å huske at jeg betalte ca 5.000 for begge parene for drøyt et år siden.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:44   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har progressive solbriller med styrke, ett par vanlige, ett par briller som blir solbriller når det er sol. Har brilleabonnement, så vet ikke helt hva de koster per stykk. Jeg er nærsynt (minus 2,25 på verste øyet). Elsker mine og vanlige solbriller uten styrke er ikke et alternativ (bruker ikke linser, øynene mine liker ikke det).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 14:49   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har også solbriller fra 2-for-1 på specsavers, men jeg har ikke progressive enda.

Jeg bytter altså briller i tuneller dersom de er lange eller ekstra mørke. Og går med dem inne på butikk om ekgnkkke gidder bytte / glemte de andre i bilen etc.

Mulig det blir progressive på meg neste gang, i praksis er det sånn at jeg tar av meg brillene ved mye nærsyn pr i dag..men usikker på om progressive er noe alternativ med mitt samsynsproblem for sist fikk jeg tilbud om evt lesebriller. Og å ta dem av funker jo så å ha egne lesebriller var ikke noe poeng.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 15:34   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Har hatt 2-for-1 fra Specsavers i mange år, én gang eller to har jeg latt være å kjøpe solbriller hvis det ikke har vært så mye korrigering på glassene, gikk fint å bruke de "forrige" solbrillene. Mange andre optikere har også begynt med lignende tilbud, når man kjøper to par briller samtidig.

Men nå har jeg kjøpt sånne Polaroid-briller som man setter utenpå de vanlige brillene sine. Veldig fornøyd med den løsningen, bare å ta dem av uten å fikle fir bytte når jeg kjører i tunneler. Koster litt over femhundre.

Polaroid Suncovers, finnes i flere fasonger og farger.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 15:39   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Ja, jeg har alltid pleid å bruke sånne som man setter utenpå, men de brillene jeg har nå er for store til at jeg finner noen som går utenpå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 16:49   #11
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har brilleabonnement fra Brilleland og har valgt progressive vanlige briller, progressive solbriller og solbriller uten styrke (til de dagene jeg bruker linser). Jeg har +6,75 i brillestyrke og elsker progressive solbriller, så jeg ville aldri vært foruten.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 00:00   #12
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg er ca - 5,5 og har siste halvår fått mine første progressive briller. Fikk da også solbriller. Liker de veldig godt! Skal sies at jeg har ingen briller som likner fra før, har før kun hatt veldige nærsyntbriller.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 06:41   #13
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Brilleabbonnement her også. Har 3 par progressive, 1 par vanlige, 1 par sånne som blir mørke og 1 par solbriller. Ville ikke vært foruten, er nærsynt ca minus 5,5.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 07:59   #14
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Hvis du har brilleseddelen din så kan du også kjøpe progressive solbriller på nett, gjerne en god del billigere enn hos optikeren din. Kanskje ikke 100 % samme kvalitet på verken glass eller innfatning, men til solbriller burde det fungere greit?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 08:06   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Pappa hadde alltid sånne som skiftet farge, og det var et helvete når man kjørte i tunnel, og veldig praktisk ellers. Jeg mistenker at du kjører langt mindre tunnel til daglig enn han.

Jeg hadde slike da jeg bodde i Florida, var nødt til å bruke solbriller der. Anbefales egentlig ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:13   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har tidligere hatt sånne polaroid clip-on, likte det veldig godt men byttet briller for 2 år siden til større brilleglass og da var det solbriller i tilbudet og det er bare helt fantastisk. Trodde ikke at jeg ville like det og huske å bruke de og ta de med men det går fint.

Jeg har ikke byttet til progressive enda men er nok der nå. Jeg har minussyn og løfter stadig opp brillene når jeg skal lese.
Strikker og leser uten briller og klarer fortsatt helt fint å lese den minste skrift.
Det begynner å bli litt flaut å drive sånn og løfte opp og lese så nære på jobben så må nok sjekke om jeg er mer klar for progressive nå.

Har hørt mange klager og ikke klarer å bruke progressive så er litt skeptisk....
Jeg har inntrykk av at mange tror at det er optikeren sin skyld, og særlig de som er litt rimeligere. Jeg tror at det heller er kunden som ikke helt klarer å gi beskjed når man sitter der og svarer på hvilke glass som er best... synes det er vanskelig å vite selv så.....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:41   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.


Har hørt mange klager og ikke klarer å bruke progressive så er litt skeptisk....
Jeg har inntrykk av at mange tror at det er optikeren sin skyld, og særlig de som er litt rimeligere. Jeg tror at det heller er kunden som ikke helt klarer å gi beskjed når man sitter der og svarer på hvilke glass som er best... synes det er vanskelig å vite selv så.....

Det var ikke vanskelig å bli vant til progressive; gikk til en god optiker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:43   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Skjulte også kostnaden til progressiv solbrille med 2 for 1 hos Specsavers. Hadde kun avstandssolbrille før. Veldig godt å kunne se både fjernt og nært.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:47   #19
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har brilleabb og har progressive vanlige briller og helt vanlige solbriller, for meg funker det greit fordi jeg leser greit uten briller. Men jeg skal nok bytte til progressive solbriller etterhvert.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 09:51   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis du har brilleseddelen din så kan du også kjøpe progressive solbriller på nett, gjerne en god del billigere enn hos optikeren din. Kanskje ikke 100 % samme kvalitet på verken glass eller innfatning, men til solbriller burde det fungere greit?

Eg har solbriller fra før fra Extra opticals, men trengte nye glas med progressiv del. Sende inn innfatningene og fekk nye, gode glas som funker veldig godt! Det kosta meg 2600. Eg har minus 5 ca på begge auge.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no