Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dirk Gentlys holistiske detektivbyrå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-17, 23:03   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dirk Gentlys holistiske detektivbyrå

Jeg digger serien!!! ...men er fan av Douglas Adams og pleier å huske håndkle hver 25.mai. (Men i år konfirmeres poden den dagen, og da blir det litt for rart med håndkle.)

Er vi flere her?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 25-03-17, 23:05   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 655
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dirk Gentlys holistiske detektivbyrå

By means of an ingenious series of strategically deployed denials of the most exciting and exotic things, he was able to create the myth that he was a psychic, mystic, telepathic, fey, clairvoyant, psychosassic vampire bat. What did “psychosassic” mean? It was his own word and he vigorously denied that it meant anything at all.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 23:11   #3
Strå
Leser

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt likt
Standard

De er det lenge siden jeg har lest. Hvis de er her og ikke i Nordhuser skal de fram nå. Takk for påminnelsen.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 00:09   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Kan faktisk sees på Netflix. Jeg synes det er gøy.

Gammel 26-03-17, 09:21   #5
Strå
Leser

Strå sin avatar

Strå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Kan faktisk sees på Netflix. Jeg synes det er gøy.

Film eller serie? Jeg visste ikke at bøkene var dramatisert! Jeg får aldri vite noe hvis ikke FP forteller meg det.

Gammel 26-03-17, 09:33   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Serie! BBC America har laget den, og Elijah Wood (Frodo) spiller Todd.

Gammel 26-03-17, 11:37   #7
Strå
Leser

Strå sin avatar

Standard

Jeg fant alle tre bøkene i bokhylla her i sør. De skal leses når jeg er ferdig med Krigens skjønnhet og sorg og Fra en Buick 8. Serien får vente til jeg er ferdig med Buffy/Angel-maratonen min.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.