Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Pølserosiner?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 16:47   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 926
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pølserosiner?

Sakset fra dagbladet.no's artikkel om mor Foss som stemmer på sønn Stang:

"Statskanalen hadde direkteoverføring for å vise det norske folk at Fabian og mor avga sine stemmer, og ville nødig gå glipp av selve pølserosinen."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 18-09-16, 00:36   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 186
Gaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pølserosiner?

Jeg syns rosiner generelt er ganske godt, men skjønner ikke helt hva de har i en pølse å gjøre. Ikke har jeg påtruffet noen rosiner i noen pølser heller, men jeg spiser kanskje ikke nok av dem?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:38   #3
nokon
Ekstremist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 104
nokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtid
Standard

Men pølserosiner er vel ikkje det same som rosiner i pølser?

Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad. Philosophy is wondering if ketchup is a smoothie.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:39   #4
Strå
Leser

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt likt
Standard

Nytt ord for meg. Mor Foss har vel vært uten stemmerett en stund nå vil jeg tro.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:41   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtidGaia har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men pølserosiner er vel ikkje det same som rosiner i pølser?

Hva eller kan det være? Det må jo være rosinen som skal i pølsen. Eller er det rosiner formet som pølser? Er det mulig å få til?

Gammel 18-09-16, 00:44   #6
nokon
Ekstremist

nokon sin avatar

nokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtidnokon har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hva eller kan det være? Det må jo være rosinen som skal i pølsen. Eller er det rosiner formet som pølser? Er det mulig å få til?

Eg ser føre meg rosiner forma som pølser. Kanskje dei spretter dei opp og syr dei saman igjen, sånn som i Danny og den store fasanjakten?

Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad. Philosophy is wondering if ketchup is a smoothie.
Gammel 18-09-16, 00:46   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Det virker litt upraktisk, spør du meg.

Gammel 18-09-16, 01:02   #8
nokon
Ekstremist

nokon sin avatar

Standard

Det virker litt upraktisk, spør du meg.

Men å sprette opp rosiner og fylle dei med sovemiddel og sy dei igjen, er heilt greit?

Gammel 18-09-16, 01:05   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men å sprette opp rosiner og fylle dei med sovemiddel og sy dei igjen, er heilt greit?

Det var jo en hensikt, da. Hvis du kan forklare meg hensikten med pølserosinene, såh...

Gammel 18-09-16, 01:07   #10
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 292
Heilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de flesteHeilo er kulere enn de fleste
Standard

I blodpølser er det noen ganger rosiner. Det er faktisk ganske godt. Mener jeg å huske. Lenge siden jeg har spist blodpølse nå gitt.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 08:48   #11
Candy Darling
Rebel without a clue

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 47
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rosiner er djevelens verk. Med og uten pølser.

- Bring Me The Horizon -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 09:46   #12
nokon
Ekstremist

nokon sin avatar

Standard

Det var jo en hensikt, da. Hvis du kan forklare meg hensikten med pølserosinene, såh...

Det må du nesten spørje statskanalen om. Det er dei som nødig vil gå glipp av pølserosiner. Ikkje eg.

Gammel 18-09-16, 09:47   #13
Siritk
Nyter!

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vil du gifte deg med meg?

Gammel 18-09-16, 09:47   #14
nokon
Ekstremist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Særlig i boller.

Gammel 18-09-16, 10:06   #15
frukt
The Procrastinator

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Vakre Jæren.
Blogginnlegg: 149
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

Altfor mye karbo i rosiner.

Gammel 18-09-16, 10:21   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nytt ord for meg. Mor Foss har vel vært uten stemmerett en stund nå vil jeg tro.

Det er for meg selve bekreftelsen på at det ikke finnes noe liv etter døden. Hadde det vært det så hadde vi nok sett henne på Skavlan

Gammel 18-09-16, 10:30   #17
frukt
The Procrastinator

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Vakre Jæren.
Blogginnlegg: 149
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det er for meg selve bekreftelsen på at det ikke finnes noe liv etter døden. Hadde det vært det så hadde vi nok sett henne på Skavlan

Gammel 18-09-16, 11:54   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rosiner er namnam, pøler, derimot...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.