Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fremkalling av bilder

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 09:42   #1
Klosetta
Fullverdig medlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 74
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fremkalling av bilder

Hvor pleier dere å fremkalle bildene deres? Og hva koster det pr bilde?

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 09:44   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fremkalling av bilder

Jeg fremkalte hos fotoknudsen sist da det var tilbud.
Ca 400 bilder så jeg trodde jo at det skulle utgjøre litt.
Men det kom så mye dill oppå prisen pr bilde at jeg så at det var bare så vidt det lønte seg fremfor å gjøre det på butikken her i sentrum. Så nå blir det Elitefoto neste gang.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 09:47   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fremkalling av bilder

Jeg bruker Elkjøp.

http://foto.elkjop.no/

Fra 0,79. Hvis en henter i butikk er det ikke noe ekspedisjonsgebyr eller porto.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 09:51   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fremkalling av bilder

Jeg bruker Nfoto.no
Man får alltid de første 25 bildene gratis.
Husker ikke helt hva det koster.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 11:32   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fremkalling av bilder

Vi bruker Eurofoto og har gjort det i flere år. Aner ikke pris, men da vi fremkalte samme bildet flere steder for å sammenligne kvalitet, så var vi mest fornøyd med Eurofoto.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:18   #6
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fremkalling av bilder

Jeg bruker også Eurofoto og er fornøyd med kvaliteten. Sist betalte jeg 0,50 per bilde, men det tror jeg var et tilbud.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no