Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-17, 16:16   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Jeg har sverget til Ticket-vinterdresser i årevis, men ser at jeg har bommet på størrelsen på den jeg kjøpte på salg i fjor vår; Lillebror kan ikke ha 104 før neste år. Så jeg har lett etter en Ticket-dress i 98 på Finn, uten å få napp foreløpig.

Men så slo det meg: Han har en romslig skalldress med fleecefôr fra Polarn O. Pyret. Det er god nok plass til en tykk ulldress under også, og på nettsidene omtales dressen som en vinterdress. Er det noen som har erfaring med å bruke denne dressen som vinterdress?

Bor i Oslo sentrum, hvor det neppe kommer til å ligge snø særlig lenge av gangen.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 16:18   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Skall med fleece med tykk ulldress=vinter-i-Oslo-dress.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 16:24   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Min unge, som riktignok er av den varme typen, hadde bare skalldress (uten fleecefor) med ulldress under alle vintrene han gikk i barnehagen. Han hadde også ordentlige vinterdresser (hadde to dresser hver vinter), men da hadde han kun ulltøy under.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 18:09   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Det vil nok fungere helt fint. Trolldressen fungerer jo på samme vis.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 16-11-17 kl 23:02.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 18:20   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Jeg tenker det holder. Hvis du vil ha en backup, har jeg en lite brukt, fargerik dress i 98 som du kan få helt gratis.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 18:37   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Tusen takk, folkens! Akkurat det svaret jeg hadde håpet på!

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg tenker det holder. Hvis du vil ha en backup, har jeg en lite brukt, fargerik dress i 98 som du kan få helt gratis.

Om du mener det, slår jeg gjerne til! Fint å ha en dress i reserve. Veldig snilt! Jeg kan hente nær sagt hvor som helst.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 18:46   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: POPs skalldress med fleecefôr - er det en vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Om du mener det, slår jeg gjerne til! Fint å ha en dress i reserve. Veldig snilt! Jeg kan hente nær sagt hvor som helst.

Klart det! Kan avtale på pm.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no