Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 23:50   #1
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Skal kjøpe meg et nytt...
Må være hurtig og ta klare bilder.
Kanskje ha fleire fancy funksjoner også,
men kommer ikke på noen akkurat nå.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:53   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Har dette:

http://www.digit.no/photoalbum/view/...small&id=33679
Mer info her

Jeg er veldig fornøyd.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:18   #3
Mr-JG
Juhuu...
 
Mr-JG sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Innlegg: 38
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Skal kjøpe meg et nytt...
Må være hurtig og ta klare bilder.
Kanskje ha fleire fancy funksjoner også,
men kommer ikke på noen akkurat nå.

vet ikke helt hva jeg snakker om her, men jeg har iallefall et Olympus Mju410, det er selvfølgelig håpløst utdatert nå men det har et par funksjoner som jeg verdsetter. Dette er Batterilevetid og "All Weather" !! .

Nå er ikke dette noen reser på noen måte, men Olympus har i den senere tid kommet med flere nye kameraer som kanskje kan være verdt å sjekke opp.
feks µ[mju:] DIGITAL 720SW som tåler å ta bilder helt ned til 3 meter under vann.....

__________________
JG
Mr-JG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:33   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Har kikket litt på nettet no, og lurer kanskje på om jeg skal kjøpe dette ?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 17:04   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Et godt kamera det Canon ja. Casio exilim har også noen gode modeller som er kjappe på avtrekkeren

Ingenting er så dritt som et kamera som bruker år og dag på å knipse...noe som fører til bilder der folk har hendene foran ansiktet o.l...

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:21   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Har kikket litt på nettet no, og lurer kanskje på om jeg skal kjøpe dette ?

Dette tror jeg kan være et veldig bra valg! Jeg har et Ixus 700 og det tar knallbra bilder! Jeg kan godt sende deg noen eksempler om du vil

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:30   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Her har jeg et Samsung Digimax A 503 og er veldig fornøyd.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:34   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Takk for det Tove, har kjøpt den jeg så på.
Er kjempe fornøyd
Anbefales til alle !!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:57   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Grattis med nytt kamera. Fått undervannshus også?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 19:19   #10
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Skulle bare si at jeg også anbefaler Canon Ixus. Vil tro du blir veldig fornøyd.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 19:35   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har anbefaling av digitalt kamera ?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Grattis med nytt kamera. Fått undervannshus også?

Nei det har vi ikke, vi har jo undervannshus på det andre (som funker litt iallefall) så vet ikke om vi gidder å kjøpe, får se om behovet blir for stort til sommeren

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no