Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tispe eller hannhund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hva er best, tispe eller hannhund?
Tispe, jeg har bare hatt tispe 7 15,22%
Tispe, jeg har bare hatt hannhund 2 4,35%
Tispe, jeg har hatt både hannhund og tispe 14 30,43%
Tispe, jeg har aldri hatt hund selv 0 0%
Hannhund, jeg har bare hatt hannhund 12 26,09%
Hannhund, jeg har bare hatt tispe 0 0%
Hannhund, jeg har hatt både hannhund og tispe 9 19,57%
Hannhund, jeg har aldri hatt hund selv 1 2,17%
Noe helt annet 1 2,17%
Deltakere: 46. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-12, 21:27   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tispe eller hannhund?

Jeg liker hannhunder, jeg. De er større/mer muskuløse enn tispene, og veldig ærlige i sine hensikter. Det er lite furting og humørsyke å spore. At de har løpetid hele året er egentlig en myte, for de fleste tisper har løpetid konsentrert rundt noen uker på vår/høst, og det er kun i den verste perioden at vår rakker ligger i gangen og vokter slik at ingen skal komme ut uten at han ser det.

I går fikk vi forresten en tispe på døra. Det er mer slitsomt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 23:28   #22
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tispe eller hannhund?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg liker hannhunder, jeg. De er større/mer muskuløse enn tispene, og veldig ærlige i sine hensikter. Det er lite furting og humørsyke å spore.

Dette hadde jeg glamt at vi hadde med vår tispe. Hun var litt humørsjuk av og til. Innbilt svangerskap hadde hun en gang også, og gikk rundt med pipeballen og hadde den som valp. Jeg var ikke lite sur den natta jeg våkna av at bikkja stod i senga og peip fordi 'valpen' var blitt borte. Hun hadde tatt med ballen i senga vår, og 'mistet' den mellom dynene.
Og ja - toy terrieren vår er passe stor, dvs han er større enn tispene. Jeg kunne ikke hatt noe mindre hund.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no