Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Geilo!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-07, 14:30   #1
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Geilo!

I år bilr det ikke noe sydentur. Storesøster og pappan skal til London og det er endel av konfirmasjonsgaven til henne. Senere i juli tenker vi å kjøre en tur sørover og vurderer å¨stoppe noen dager på Geilo.

Noen som kjenner dette hotellet eller Dr Holms hotell?http://www.bardola.no/index.php?pageid=1581

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:35   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geilo!

Ville heller valgt Vestlia hvis jeg var dere.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:38   #3
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Ville heller valgt Vestlia hvis jeg var dere.

Var innom å tittet på det hotellet. Så flott ut. Tusen takk.


Sist redigert av Michelle : 18-05-07 kl 15:30.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:51   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Høres ut for hyggelige ferieplaner Nelle!

Jeg har vært lykkelig gjest på Bardøla hotell og anbefaller det. Har dog ikke vært gjest ved de andre nevnte, men det er sikkert bra der også. Jeg glemmer forøvrig aldri, og da mener jeg ALDRI, maten på Bardøla.... Det dessertbordet var til å dø for! En veldig stor opplevelse! All mat laget på eget kjøkken... Fantastisk!

Har familie ved Geilo og har vært der ganske mye. Koselig tettsted.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:15   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Høres ut for hyggelige ferieplaner Nelle!

Jeg har vært lykkelig gjest på Bardøla hotell og anbefaller det. Har dog ikke vært gjest ved de andre nevnte, men det er sikkert bra der også. Jeg glemmer forøvrig aldri, og da mener jeg ALDRI, maten på Bardøla.... Det dessertbordet var til å dø for! En veldig stor opplevelse! All mat laget på eget kjøkken... Fantastisk!

Har familie ved Geilo og har vært der ganske mye. Koselig tettsted.

Så vakker du er på bildet amor.
Dr Holms vet jeg endel om og det jeg kan se på nettsiden av Vestlia så ser det flott ut. Men Bardøla innbiller jeg meg er mere barnevennlig? At det er flere barn der osv?
Er det slitt der?

Kanskje vi kan møtes der amor

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:18   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Så vakker du er på bildet amor.
Dr Holms vet jeg endel om og det jeg kan se på nettsiden av Vestlia så ser det flott ut. Men Bardøla innbiller jeg meg er mere barnevennlig? At det er flere barn der osv?
Er det slitt der?

Kanskje vi kan møtes der amor

Tusen takk vennen!

På Bardøla er alle velkommen. De er svært serviceinnstilte og tar godt vare på gjestene sine. Både store og små. Jeg hadde rom i en "ny" del av hotellet og det var upåklagelig. Var også innom andre rom og det var fint det også. Hyttene er fantastiske. Felles fasiliteter et også veldig ok. Hyggelige oppholdsrom.

Det hadde jo vært hyggelig å treffes! Ser for meg en tur "på fjellet" i løpet av sommeren.. er alikevell noe i tvil om jeg får det til. Les; jobb.

Kos deg med planer Nelle!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:23   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Tusen takk vennen!

På Bardøla er alle velkommen. De er svært serviceinnstilte og tar godt vare på gjestene sine. Både store og små. Jeg hadde rom i en "ny" del av hotellet og det var upåklagelig. Var også innom andre rom og det var fint det også. Hyttene er fantastiske. Felles fasiliteter et også veldig ok. Hyggelige oppholdsrom.

Det hadde jo vært hyggelig å treffes! Ser for meg en tur "på fjellet" i løpet av sommeren.. er alikevell noe i tvil om jeg får det til. Les; jobb.

Kos deg med planer Nelle!

Det var kjappt amor.
Ja jeg vet du skal jobbe mye på natten i sommer men du må ta deg fri også¨vet du.
Vi skal også noen dager til Oslo og der er hotellet klart. Vi har vært der endel ganger før. Vi ska bo på Soria Moria. Et kjempekoselig hotell med basseng ved Holmenkollen og de har billige priser nå i sommer.
Bare jentene får bade litt så er de fornøyde.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:24   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Det var kjappt amor.
Ja jeg vet du skal jobbe mye på natten i sommer men du må ta deg fri også¨vet du.
Vi skal også noen dager til Oslo og der er hotellet klart. Vi har vært der endel ganger før. Vi ska bo på Soria Moria. Et kjempekoselig hotell med basseng ved Holmenkollen og de har billige priser nå i sommer.
Bare jentene får bade litt så er de fornøyde.

Er sikker på at derer får en flott ferie Nelle! Soria Moria er herlig! Holmenkollen er herlig! Oslo er ganske så herlig også!

Vi må tastes....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:39   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geilo!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Er sikker på at derer får en flott ferie Nelle! Soria Moria er herlig! Holmenkollen er herlig! Oslo er ganske så herlig også!

Vi må tastes....

Det skal vi vet du

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no