Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 23:13   #21
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Det er jo ikke sagt at man ikke har sympati med de skadde. Men alle som kjører bil vet at uhell kan skje oss alle. Ofte har dem som har forårsaket skaden det ganske tøft. Noe jeg er sikker på carl har det nå.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:13   #22
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.


Når jeg så fremsiden tenkte jeg at det var virkelig et par oppmerksomhetssyke personer. De hadde ikke vært på fremsiden om noen andre hadde kjørt på de.
Offentlige personer er og mennesker som begår feil og havner i ulykker som oss andre dødelige.

Jeg syns synd på Hagen i denne situasjonen.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Her tror jeg at media kan ha gjort de skadde en bjørnetjeneste, rett og slett.

Ja, her er vel et godt eksempel på det jeg tenker på. Paret er ikke akkurat framstilt som ressurssterke, og sympatien går direkte til den som (etter alt å dømme) har kjørt uvettig og forvoldt skade. Jeg synes det er media som har utnyttet paret, og at irritasjonen bør gå den veien, ikke via uthengning av paret som oppmerksomhetskåte personer, som tasker til seg førstesiden ene alene på grunn av stakkars ulykkelige kjendis-Hagen. Media bør få skyllebøtta etter min mening, ikke en ung jente som antageligvis blir møtt av et medietrøkk av en annen verden samtidig som hun er skadet.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:19   #23
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Jeg er enig i det med media/vg. Men her synder de mot begge parter. Dog har den ene parten mere erfaring med pressen men dette tror jeg virkelig har satt en real psykisk støkk i Carl I. Jeg legger også merke til at det er forskjell på tv 2 sin vinkling av saken kontra NRK.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:23   #24
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Har ikke fått med meg de overskriftene eller noe slikt, så kan ikke uttale meg om det.

Men så midt inne i et innlegg der hun som var blitt påkjørt hadde fått 2000 av han. Jeg mener, 2000?! Hva skulle nå det være liksom? Da må jeg innrømme at jeg lo litt form meg selv.

I følge BA:
Badendyck er uføretrygdet og hun håper at Hagen spanderer nye bukser på henne.
– På grunn av smertene i beinet, klippet ambulansefolkene opp beinet på buksen min. Det var de aller nyeste buksene jeg har. Kanskje Hagen bør kjøpe nye til meg, sier hun.

Jeg synes også saken ble blåst opp litt vel mye.

Lisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:25   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, her er vel et godt eksempel på det jeg tenker på. Paret er ikke akkurat framstilt som ressurssterke, og sympatien går direkte til den som (etter alt å dømme) har kjørt uvettig og forvoldt skade. Jeg synes det er media som har utnyttet paret, og at irritasjonen bør gå den veien, ikke via uthengning av paret som oppmerksomhetskåte personer, som tasker til seg førstesiden ene alene på grunn av stakkars ulykkelige kjendis-Hagen. Media bør få skyllebøtta etter min mening, ikke en ung jente som antageligvis blir møtt av et medietrøkk av en annen verden samtidig som hun er skadet.

Hva bygger du dette på? Har noen ment at han har kjørt uvettig? Og hva legger du i uttrykket uvettig kjøring?

Han sa klart på tv at han hadde kjørt i omkring 40 km/t. Det var mørkt og plutselig var de der. Om de hadde en bitteliten refleksbrikke er det ikke sikkert den var synlig nok i det sekundet den burde.

Jeg tipper det der er fort gjort altså. Et lite øyeblikks uoppmerksomhet av både fører og fotgjengere så sier det pang. Helt klart hans feil og ansvar. Og det ansvaret tok han også.

Klart det er media som burde få skyllebøtta her, for hvordan de fremstiller saken. Og selvfølgelig er det også synd på de som ble påkjørt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:27   #26
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

I følge BA:
Badendyck er uføretrygdet og hun håper at Hagen spanderer nye bukser på henne.
– På grunn av smertene i beinet, klippet ambulansefolkene opp beinet på buksen min. Det var de aller nyeste buksene jeg har. Kanskje Hagen bør kjøpe nye til meg, sier hun.

Jeg synes også saken ble blåst opp litt vel mye.

Dette var den mest idiotiske delen av oppslaget. Hun burde vært beskyttet mot seg selv.
For øvrig får man dekning for skadd tøy m.m. via forsikringen til den involverte bilen (jeg skjønner at ikke hun vet det, men noen kunne jo fortalt henne det).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:27   #27
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Min kritikk går på medias dekning av dette, og hvordan de framstiller de involverte. Overdrevne virkemidler for å lage en sak. Rett og slett ubehagelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:29   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hva bygger du dette på? Har noen ment at han har kjørt uvettig? Og hva legger du i uttrykket uvettig kjøring?

I det legger jeg at man ikke har fulgt ordentlig med på om det er noen som skal over veien ved en fotgjengerovergang.

Jeg har ikke kritisert Hagen for ikke å ta ansvar. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er sympatisk å ta parti med Hagen, og slenge med leppa om de som ble skadet. Og presisert at det høyst sannsynlig er gjort en lovovertredelse, som jeg ikke synes går i "pyttsann-kategorien".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:31   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I det legger jeg at man ikke har fulgt ordentlig med på om det er noen som skal over veien ved en fotgjengerovergang.

Jeg har ikke kritisert Hagen for ikke å ta ansvar. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er sympatisk å ta parti med Hagen, og slenge med leppa om de som ble skadet. Og presisert at det høyst sannsynlig er gjort en lovovertredelse, som jeg ikke synes går i "pyttsann-kategorien".

Ok. Da ser jeg at vi ikke har samme betydning av ordet. Jeg ville sagt uoppmerksom eller uforsiktig.
Med uvettig tenker jeg mer på at man "grisekjører" for morroskyld, og tror det skal gå bra. Som å brekksladde og komme borti en annen bil og sånn.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:32   #30
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I det legger jeg at man ikke har fulgt ordentlig med på om det er noen som skal over veien ved en fotgjengerovergang.

Jeg har ikke kritisert Hagen for ikke å ta ansvar. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er sympatisk å ta parti med Hagen, og slenge med leppa om de som ble skadet. Og presisert at det høyst sannsynlig er gjort en lovovertredelse, som jeg ikke synes går i "pyttsann-kategorien".

Ja han tok ansvar. Men jeg har selv opplevd at det ikke alltid er lett å få øye på personer som skal over et gangfelt. Og her var det ikke opplyst.
Det har også skjedd flere slike ulykker på samme sted pga manglende belysning samt et dårlig merket gangfelt.
Selvsagt er det "synd" på begge parter.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:35   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Men er fotgjenerene helt uten ansvar da? For ulykken mener jeg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:36   #32
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men er fotgjenerene helt uten ansvar da? For ulykken mener jeg.

Ja de er gjerne det. Syklister også. Ma kan hoppe foran en bil omså, og billisten for skylda.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:36   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Ja han tok ansvar. Men jeg har selv opplevd at det ikke alltid er lett å få øye på personer som skal over et gangfelt. Og her var det ikke opplyst.
Det har også skjedd flere slike ulykker på samme sted pga manglende belysning samt et dårlig merket gangfelt.
Selvsagt er det "synd" på begge parter.

Har jeg skrevet at han ikke har innrømmet skyld? Jeg har ikke sagt noe om at jeg ikke skjønner at noe slikt må være vondt å oppleve, for Hagens del. Men når all sympati hos enkelte kun ser ut til å gå hans vei (slik media helt åpenbart legger opp til), reagerer jeg. Hvis jeg kjører ned noen i et gangfelt noen gang, så håper jeg selvsagt på trøst hos de jeg kjenner. Jeg synes allikevel ikke det er greit om all sympati går til meg om det skulle være slik at den jeg kjørte på i gangfeltet var en dust, eller at man bagatelliserer en slik hendelse til noe hverdagslig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:37   #34
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men er fotgjenerene helt uten ansvar da? For ulykken mener jeg.

De gikk jo over fotgjengerfeltet, hva slags ansvar mener du at de skal ha?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:38   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men når all sympati hos enkelte kun ser ut til å gå hans vei (slik media helt åpenbart legger opp til), reagerer jeg.

Det er jo motsatt. Media legger jo opp til å "ta" Hagen. Det var det jeg reagerte på i utgangspunktet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:39   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Jeg ser at svaret mitt ble litt god dag mann økseskaft, Hillary - det ser ut som innlegget ditt ble endret underveis i svaret mitt angående dette med at han tok på seg skyld.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:41   #37
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det er jo motsatt. Media legger jo opp til å "ta" Hagen. Det var det jeg reagerte på i utgangspunktet.

Jeg tror effekten blir en annen, og det tipper jeg at media er klar over. Uføretrygdet (som om det var en interessant opplysning) som syter over ødelagt bukse og tasker til seg en hel forside kontra kongen av sympatibølger hos folket? Med krokodilletårer, penger og blomsterbukett?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:42   #38
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

De gikk jo over fotgjengerfeltet, hva slags ansvar mener du at de skal ha?

Man har da et ansvar i trafikken selv om man er myk traffikant! Selv om bilene skal stoppe for fotgjengere i overgangsfelt så vil jeg tro at de fleste fotgjengere er så pass glad i livet at de ser seg for før de krysser gaten! Det gjør hvertfall jeg!

Lisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:42   #39
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ja de er gjerne det. Syklister også. Ma kan hoppe foran en bil omså, og billisten for skylda.

Ja, på papiret ja. Det vet jeg. Men jeg mener nå de ikke er helt uten skyld for det.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har jeg skrevet at han ikke har innrømmet skyld? Jeg har ikke sagt noe om at jeg ikke skjønner at noe slikt må være vondt å oppleve, for Hagens del. Men når all sympati hos enkelte kun ser ut til å gå hans vei (slik media helt åpenbart legger opp til), reagerer jeg. Hvis jeg kjører ned noen i et gangfelt noen gang, så håper jeg selvsagt på trøst hos de jeg kjenner. Jeg synes allikevel ikke det er greit om all sympati går til meg om det skulle være slik at den jeg kjørte på i gangfeltet var en dust, eller at man bagatelliserer en slik hendelse til noe hverdagslig.

Jeg tror ikke Hillary mente at du sa han ikke tok ansvar. Det var mer en bekreftelse på at ja, han tok ansvar. Tenker jeg da.

Jeg klarer ikke helt å se i denne tråden heller at alle har full sympati for Hagen, men ikke ofrene. Ei heller at dette er en bagatell og dagligdags hendelse man ikke behøver å bry seg om.

Men forholdene tatt i betraktning kan det sikkert være fort gjort om man er ørlite uoppmerksom. Hender jeg er uoppmerksom mens jeg kjører også. Det kunne muligens også skjedd meg, selv om jeg anser meg selv som er forsiktig, trygg og relativt habil sjafør.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:43   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Man har da et ansvar i trafikken selv om man er myk traffikant! Selv om bilene skal stoppe for fotgjengere i overgangsfelt så vil jeg tro at de fleste fotgjengere er så pass glad i livet at de ser seg for før de krysser gaten! Det gjør hvertfall jeg!

Nå sto det at hun gikk ut på fotgjengerfeltet når hun ble påkjørt da. Er det vanskelig for bilisten å se rundt svingen så er det nok det for de som går også.

Jeg ser meg også for altså.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no