Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 11:12   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg syns også det er ulogisk og teit altså, men siden det ikke byr på noen store praktiske utfordringer for meg, så har jeg ikke brukt tid på å irritere meg.

Jeg har ikke opplevd en eneste flyplass i Norge (uten at jeg er veldig bevandret i dem da) hvor man ikke finner en vanlig spring, men i utlandet kan det være vanskelig. Der kjøper jeg vann, uansett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:13   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Ofte er det bare automatiske kraner på do, og drikkefontener som det ikke er mulig å plassere flaske under.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:14   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ofte er det bare automatiske kraner på do, og drikkefontener som det ikke er mulig å plassere flaske under.

Ja, det har jeg opplevd i utlandet, men ikke her. Tror jeg da? Nå ble jeg plutselig usikker på hvordan det er på Gardermoen. Som sagt, ikke et stort praktisk problem for meg.

Ikke misforstå altså, jeg syns det er helt flott at det oppheves.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:18   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

J
Nei, væskeforbudet irriterer meg fordi det fremstår som teit.

Det har du helt rett i, det er rimelig teit og inkonsekvent. Men som sagt har det ikke hatt noen praktiske problemer for meg, så jeg er nøytral til saken. Helt til jeg tenker på hvor teit det er, da kan det hende jeg er fornøyd med at forbudet forsvinner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:28   #25
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Helt greit at det forsvinner. Det har ikke skapt store problemer for meg, men det var irriterende den gangen jeg måtte kaste en dyr håndkrem fordi jeg hadde glemt å flytte den fra veska til kofferten (og ikke var så smart som Teofelia og puttet den i bukselommen...).

Også blir det greit å kunne ta med vannflaske hjemmefra. Om det hadde gått ville jeg uansett ikke likt å fylle vann på et offentlig toalett, så derfor blir det dyrt flaskevann fra kiosk i stedet.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:31   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg har fått inndratt yoghurten min.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:36   #27
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har fått inndratt yoghurten min.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:43   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg er enig med Teofelia. Man har forholdt seg til disse reglene noen år nå og det har gått helt greit.
Men det er så unødvendig og teit at det er på tide regelen forsvinner. Jeg har visst den skulle bort en god stund nå, godt at de endelig har satt en dato. Men skjønner ikke hvorfor de utsetter det (enda) ett år, hva mener de det er godt for? Har ikke regelen en praktisk betydning kan de vel slette den først som sist?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:46   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg er enig med Teofelia. Man har forholdt seg til disse reglene noen år nå og det har gått helt greit.
Men det er så unødvendig og teit at det er på tide regelen forsvinner. Jeg har visst den skulle bort en god stund nå, godt at de endelig har satt en dato. Men skjønner ikke hvorfor de utsetter det (enda) ett år, hva mener de det er godt for? Har ikke regelen en praktisk betydning kan de vel slette den først som sist?

Det sto i artikkelen at de venter på gjennomlysningsutstyr som raskt og effektivt kan skille farris og hårskum fra flytende sprengstoff.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:49   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg blir glad om den blir borte, for jeg synes at det er krøkkete å pakke med de små flaskene. Og så har jeg faktisk ikke tenkt over at jeg kunne ta med tomme flasker og fylle på. Så jeg har drevet og kjøpt dyrt flyplassvann. Da vet jeg i hvert fall det til neste gang jeg er ute og flyr.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:54   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det sto i artikkelen at de venter på gjennomlysningsutstyr som raskt og effektivt kan skille farris og hårskum fra flytende sprengstoff.

Ah, skjønner. Forhåpentligvis klarer den å fange opp store kniver også.
Vi har nemlig reist med en stor jaktkniv i håndbagasjen, men vannflaska får vi ikke ta med oss.
(Den lå gjenglemt i et lite rom i en sekk vi bråbestemte oss for å ta med på flytur, så vi gjorde det absolutt ikke med vilje. Oppdaget ikke at den var med før sikkerhetskontrollen på Larnaca fisket den ut på vei hjem igjen. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:55   #32
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Eg syns det er irriterande. Særlig etter at eg blei fratatt heilt ny, nokså dyr kosmetikk, fordi eg hadde samla mine ting (i små nok mengder) i 2 stk. små gjennomsiktige kosmetikkvesker. Eg måtte pakke om til flyplassen sin zip-pose, og fekk berre ta med ein pose, ikkje to. Da måtte eg velge ut kva eg kunne ta med, og kva som måtte stå igjen. Ei lita glipe på eit par cm. lot seg ikkje lukke i zip'en, og da måtte eg ta ut enda eit produkt.

Da blei eg gretten. Dei hadde sikkert lovverket på si side da.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:55   #33
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Små beholdere plager meg ikke, men at min cottage cheese var væske nekter jeg fremdeles for.

Jeg ser frem til å kunne ta med vin og champagne fra andre steder enn tax free.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:12   #34
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det har jeg opplevd i utlandet, men ikke her. Tror jeg da? Nå ble jeg plutselig usikker på hvordan det er på Gardermoen. Som sagt, ikke et stort praktisk problem for meg.

Ikke misforstå altså, jeg syns det er helt flott at det oppheves.

Gardermoen har automatkraner.

Jeg flyr endel og har aldri syntes dette har vært ett problem. Har blitt fratatt ett produkt i kontrollen, en halvfull hårskumflaske. Men forhåpentligvis vil kontrollen gå kjappere nå når de også får dreis på APIS sjekken i kontrollen. For DER er enkelte veeeeeldig nøye og treeeeege.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:14   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg alltid må ta av meg skjerfet mitt i sikkerhetssjekken på Rygge, men ingen andre flyplasser? Det skjer hver eneste gang. Har alle flyplasser lokale varianter?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:17   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg syns det er irriterande. Særlig etter at eg blei fratatt heilt ny, nokså dyr kosmetikk, fordi eg hadde samla mine ting (i små nok mengder) i 2 stk. små gjennomsiktige kosmetikkvesker. Eg måtte pakke om til flyplassen sin zip-pose, og fekk berre ta med ein pose, ikkje to. Da måtte eg velge ut kva eg kunne ta med, og kva som måtte stå igjen. Ei lita glipe på eit par cm. lot seg ikkje lukke i zip'en, og da måtte eg ta ut enda eit produkt.

Da blei eg gretten. Dei hadde sikkert lovverket på si side da.

Det har jeg aldri opplevd! Jeg har hatt både 2 og 3 poser. Hvilket land var dette?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:18   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ser frem til å kunne ta med vin og champagne fra andre steder enn tax free.

Jah! Men toalettprodukter på små beholdere har plaget meg minimalt, altså.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:09   #38
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Sikkerhetskontrollen fungerer vel kanskje ikke helt optimalt mot det den er ment å fungere mot?
http://www.aftenposten.no/reise/article4269610.ece

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:23   #39
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg turte ikke å pakke tranen til ungene i kofferten (så for meg hva et uhell ville medføre), så jeg plasserte den i håndbagasjen, og fikk den inndratt, ja.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:30   #40
Suppehue
Aktiv
 
Suppehue sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 112
Suppehue er litt kul
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Vi hadde med store mengder barnemat på glass og Ellas smoothie gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Mini var da 10 mnd og vi skulle til Gran Canaria. Kom på det rett før kontrollen, men vaktene sa at de ikke hadde lov til å ta fra oss barnemat, så vi beholdt alt.

Litt foraskjellig praksis her og der, kan man si..

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no