Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 12:36   #41
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg fikk solkremen min indratt i Paris. Min skyld - men dusteregel likevel. Fint at det blir slutt på den.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:37   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Og så PLUTSELIG er de alt for store, og man får slett ikke ta med mat til dem. Å, så fint det var å sitte på Haugesund flyplass med laaaang forsinkelse og sulten 2-åring, og med yoghurten som skulle være nødproviant inndratt.

Og jeg har også fått inndratt dyr sminke som har gått gjennom som "ikke-flytende" før, men så plutselig var flytende.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:45   #43
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det har jeg aldri opplevd! Jeg har hatt både 2 og 3 poser. Hvilket land var dette?

Flesland-land

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:48   #44
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Fra Oslo lufthavn sine sider... her står det "en pose", og i mitt tilfelle var det snakk om bokstavlig talt ein pose.

Hovedregelen er at det ikke er tillatt å ta med flytende væsker i håndbagasjen.
Det er likevel åpnet for å ta med små mengder væske så lenge:

  • væskene er i beholdere på inntil 100 milliliter hver (beholdere som rommer mer enn 100 ml kastes uavhengig av hvor mye væske de inneholder)
  • beholderne er plassert i en gjennomsiktig, gjenlukkbar ("zip-lock") plastpose med kapasitet på høyst 1 liter.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:50   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

På Stansted (og i Dublin også, mon tro), så får man ikke utdelt poser. Man må kjøpe dem fra automat, og ha riktig type mynt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:51   #46
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Forøvrig, kremkake er problematisk, i følge lista. For den som vurderer å ha med kremkake i håndbagasjen altså. Blir nok bra på rullebåndet den...

http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:52   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg har flydd til Bergen fra OSL med en god porsjon kokosboller i håndbagasjen, helt uten problem. Opptil flere ganger, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:54   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Greit å vite, om man skulle finne på å ville ta med seg smørbare eksplosiver: Bare å maskere dem som kokosboller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:17   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Greit å vite, om man skulle finne på å ville ta med seg smørbare eksplosiver: Bare å maskere dem som kokosboller.

Mannen har fortalt om da han en gang i tidlig studietid kjøpte en pakke kokosboller, fjernet kjekset under, spiste skummet, fylte opp med barberskum (eller var det hårskum?) satte på plass kjeksen, plasserte dem tilbake i pakken som han lot stå "ubevoktet" i kollektivet han da bodde i. (Eller, forresten, blandet jeg, at det var på leirskole, og at han serverte dem til sien venner? eller har han gjort begge deler? Søren om jeg husker)

I alle fall, bytt ut det ufarlige (men lite smakfulle) skummet han brukte med noe mer farlig, og vips... jupp, man har eksplosiver på flyet

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 15:12   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Dette har ikke plaget meg veldig. Jeg pakker etter forholdene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:16   #51
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Baggasjen som sendes blir også GRUNNDIG gjennomgått altså.
Jeg hadde kanskje litt unormale mengder med væske hjem fra USA i fjor sommer (type ekte lønnesirup og ganske mange flasker med dressing) og jeg kan skrive under på at de væskene var grunndig gjennomgått. Spesielt sirupen. De var godt pakket inn i plast og teipet igjen med påskriften "approved" av en eller annen instans over there. Mannen mente det var galskap - men NÅ 6 mnd etter savner han dressingen som vi hadde tatt med ALT for lite av.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:19   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg synes det er litt kjedelig at man må kjøpe ting til narvesenpriser på innsiden fordi man ikke kan ta med seg noe. Men noe stort problem er det dog ikke. Jeg har imidlertid sjekket inn bagasje oftere enn før fordi jeg ikke orker å lage meg småpakker av alt. Så skal jeg på tur med overnatting, sjekker jeg stort sett inn bagasjen selv om det ikke er så mye av den. Om det er en fordel eller ulempe kan sikkert diskuteres. Det blir uansett greit hvis det ikke blir nødvendig lenger.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:33   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg måtte pakke om til flyplassen sin zip-pose, og fekk berre ta med ein pose

Regelen har _alltid_ vært 1 liter til sammen, dvs. så mye du får i en pose.
Trikset med sminke er at ikke alt er flytende, så øyeskygge og pudder trenger ikke gå i posen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:38   #54
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Regelen har _alltid_ vært 1 liter til sammen, dvs. så mye du får i en pose.
Trikset med sminke er at ikke alt er flytende, så øyeskygge og pudder trenger ikke gå i posen.

Jo, eg innsåg jo det... Har alltid hatt to posar tidlegare utan problem, men dei fleste er vel kanskje meir slepphendte enn han eg møtte på. Ting som ikkje var flytande hadde eg utanom.

Det har hendt at eg har sjekka inn ting i staden, men syns det er utrulig tungvindt når ein nesten ikkje har noko med seg. Ofte er det berre ei truse, ei t-skjorte og eit ekstra par sokkar i min "bagasje", i alle fall når ein er på jobbtur med ei overnatting. Det går jo rett i handveska nesten.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:03   #55
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Da bidrar eg med bilde Berre for å vise kor liten ein sånn pose faktisk er! Dette er ein sånn "flightbag" som blir delt ut på flyplassar. Og eg har testa at den er 1 liter ja.. målte opp med vatn frå litermål!

Her har eg tatt oppi essensielle ting for meg, og stort meir kan eg ikkje få med.



Og her er innhaldet. To små ansiktskremar (her to øyekremar, men tenker at ein av dei kunne vore dag/nattkrem). Ein foundation, ein lip gloss (brukar aldri lebestift), sjampo, hårgreie, ein mini-deo, liten håndkrem (blir så tørr på tur), 24-hour krem (eit middel mot alt vondt i verden) mascara og test av parfyme som jo tar ingen plass. Det eg manglar som eg strengt tatt også absolutt burde hatt med er balsam. Så det er altså mulig, men knøtete syns eg. Savnar også favoritt-produkta som berre finst i stor storleik. Er klar over at ein kan fylle over på tomme beholderar, men syns at det er lett at ting går til spille, eller at ein gløymer kva som er i flaskene.

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 05-01-12 kl 19:08.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:27   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Det går forresten an å jukse med posene. IKEA har noen zip-lock-poser på 1.2 liter. Går helt fint gjennom.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:55   #57
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Ja, har sånne posar, aldri prøvd dei på flytur da...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:58   #58
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg har blitt fratatt tom vannflaske på gardermoen 4 ganger. Så det er stor forskjell på håndhevingen av loven. Jeg pleier ikke å dra på mye, men denne regelen er dustete!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 20:29   #59
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Jeg gleder meg! Kanskje jeg skal vurdere å begynne å ta fly igjen?

Jeg har blitt fratatt vannflasker, men jeg har også gått gjennom med både tomme og fulle vannflasker. Ene gangen er maskara flytende, neste gang ikke. Noen mener til og med at leppestift skal i pose

Vi har heller tatt buss når det har vært mulig. Tar hele dagen, men da slipper jeg styret med sikkerhetskontrollen. Billigere er det jaggu også.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 20:51   #60
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare ett år til med pakking i små beholdere på flyreisen!

Det er en tullete regel. Og som de fleste andre tullete regler så skaper det bare problemer for vanlige, uskyldige folk. De som vil ha med seg flytende eksplosiver på flyet greier nok finne en god løsning på det, tenker jeg. Jfr barberskum i kokosboller og slikt.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no