Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syklist-krenk! Innafor?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 21:52   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syklist-krenk! Innafor?

Jeg må innrømme at jeg fniser litt av denne saken.
http://www.dagbladet.no/2016/04/15/k.../nrk/43881768/

Nitimen-programleder tuller med syklister og syklistene blir utrolig krenket. Jeg er selv syklist, jeg sykler hundre ganger mer enn jeg kjører bil, jeg er for syklisters rettigheter, utbygging av sykkelfelt, miljøvern og helse. Noen ganger blir jeg irritert på bilister, men faktisk blir jeg aller mest irritert på andre syklister. 70% av mine medsyklister overholder ikke trafikkregler, tar ikke hensyn til andre syklister eller gående og i vår familie er det en stående spøk på rope "TA'N MED DØRA!" hver gang vi kjører forbi en syklist. Inni bilen. De hører det ikke.

Er virkelig denne spøken over grensa?

Disclaimer: jeg har ikke hørt innslaget, bare lest saken og fnist over at andre tydeligvis også brøler "TA'N MED DØRA!"

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:07   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Det å "ta`n med døra" er for meg en gammel spøk, og helt innafor for meg, så lenge det bare er noe som blir sagt og ikke gjort da...

Og for meg så vekker det også skremmende minner på et plan som ikke ble oppfattet som en spøk, men som en livsfarlig hobby blant bilister.

Da eg var ung jente, så syklet vi masse, og på den tiden så hadde vi gjerne disse reflekspinnene som stakk ut bak på sykkelen. Type 50 cm lang pinne som stakk ut mot kjørebanen, med en refleks på enden. Tror formålet var å vise bilistene av dette er maks hvor nært du skal kjøre forbi meg.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg opplevde biler som kjørte forbi så nært at denne pinnen ble slått inn mot sykkelen... Kjørt rolig vel og merke, men allikevel...

Vi spøker også med både syklister og rulleskibrukere når vi er ute og kjører, for det er mange av de som skaper farlige situasjoner og som tror de eier veien. Men det finner vi jo blant bilførere også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:14   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Nei, vi ville aldri, aldri gjøre alvor av det. Jeg sykler i stooor bue utenom syklister og rulleskiløpere. Jeg har muligens levd beskyttet altså, siden jeg ikke kan forstå at denne kommentaren fra koseprogrammet nitimen skulle vekke sånn harme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:17   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Og jeg får vel ikke akkurat mer sympati for saka når jussprofessor Torvund kommer med dette:

Sitat:

På sin egen blogg i går konkluderte jusprofessor Olav Torvund med at det er «fullstendig uakseptabelt av en programleder å komme med slike uttalelser» (...) «Det er i alle fall ikke en bedre «humor» enn om man skulle oppfordre folk til å voldta Pål Thoresens medprogramleder Ida Kjøstelsen, sånn bare som en spøk.».

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:20   #5
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg er litt delt kjenner jeg. Jeg vet om syklister som har blitt påkjørt og dødd av skadene, og en venninne ble passert av en bil som la seg brått inn foran henne og bråbremset med vilje, med det resultatet at hun skadet seg.

En endringsholdning er på plass fra begge parter, men jeg synes ikke at dette er noe å spøke med, så lenge jeg har opplevd farlige situasjoner som syklist selv.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:21   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeez. Torvund er på jordet. Og det er ikke noen god spøk Thoresen kom med, men jeg syns den er helt innafor.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:31   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg tenker at det er en hårsår mann som snakker.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:34   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeez. Torvund er på jordet. Og det er ikke noen god spøk Thoresen kom med, men jeg syns den er helt innafor.

Nei, for all del, det er ikke en god vits. Og jeg skjønner selvsagt at det føles ekstra smakløst om man har blitt utsatt for kjipe ting fra bilister selv, eller kjenner for som har blitt alvorlig skadet.

Men jeg syns ikke syklistenes landsforening og de andre gjør det lett å holde med dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:42   #9
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Folk har så sabla lange tær.. Virker som det har gått sport i å føle seg krenket..

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 22:49   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg er med i en Facebook-gruppe for syklister. De er fanden ikke smidig på en flekk. Alt er galt og alt det gale er bilistenes feil. Selv står de selvsagt på kravene og jenker seg ikke for noen, samtidig som de raser om en bilist tar en snarvei - eller Gud forby; en fotgjenger kommer i nærheten av auraen til sykkelfeltet.
Jeg sykler en del selv, men selv jeg får jo lyst til å ta en og annen med døren.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 23:00   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Er det ikke en gammel KLM-sketch, eller noe tilsvarende gamle greier, den vitsen der da, sånn egentlig? Jeg syns liksom å huske jeg har sett noe slikt på tv for år og dag siden?

Jeg var barn på 70-80-tallet, og jeg husker da at vi (innafor bilen) fleipa med å ta syklistene med døra, selvsagt uten at,det ville falle noen av oss inn å faktisk gjøre det. Og lite lite tror jeg på at noen "der ute" har hørt programlederen i Nitimen sin fleip og tenker at den oppfordringen skal jeg jaggu ta på ordet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 23:08   #12
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Her er klippet. Er helt i starten.

https://radio.nrk.no/serie/nitimen/M...816/13-04-2016

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 23:17   #13
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.804
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Mye stygg oppførsel mot syklister, men en del skaper sannelig nok av det selv også. En del i boligfeltene her suser rett ned, uten å holde vikeplikten, jeg fikk nesten en i panseret for litt siden. (Helt oppriktig, hva regnes disse supersyklistene som i trafikken? Og hva er kutyme mht å ta hensyn til de som ferdes i andre hastigheter? )

En del ser også ut til å være så innbitt opptatt av tidtaking at barn og andre treginger langs veien må vike, men å slippe forbi bilkøen de selv skaper, det går ikke.

Det var en del slike tensenser i ryttermiljøet jeg var en del av for hundre år siden også. Selvfølgelig ikke alle, men en del mente nesten at folk og biler burde holde seg unna grusveiene ved rideskolen, for Gampegullet ble så lett skremt.


For ordens skyld: De fleste ryttere, syklister og for den del småbarnsforeldre, hundeeiere og så videre tenker litt lengre enn sin egen nesetipp, det er vel de som ikke gjør det som en legger mest merke til dessverre.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 23:27   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Veldig, veldig gammel vits, ja - som også kan brukes om fotgjengere. Den er vel så velbrukt at den må ha mista sin injurierende kraft.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 00:27   #15
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Folk har så sabla lange tær.. Virker som det har gått sport i å føle seg krenket..

Enig!

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 08:03   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Gammel spøk som ikke er morsom, det dør for mange syklister i trafikken.

Det blir fort provokasjon og dårlig oppførsel fra både syklist og bilist. Det er ikke uvanlig at syklister blir dynket av spylerveske og det har de senere år vært episoder med spiker i veien under Stryrkeprøven. Denne typen oppførsel trenger ikke en frontfigur eller klubb.

Det begynner å bli lavere konfliktnivå på hovedveiene inn til Oslo nå som det er avskilt sykkelbane. Men det er ikke mer enn 1,5 år siden politiet hadde aksjon ved innkjøring Tjuvholmen for å dempe konfliktnivå. Det er bilister som har veldig vanskelig for å slippe en syklist fram over fotgjengerfeltet, selv om de står i kø.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 08:34   #17
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

En dårlig spøk som er innafor i min bok.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og jeg får vel ikke akkurat mer sympati for saka når jussprofessor Torvund kommer med dette:

Hva er det med han professoren der, lurer jeg på. I hvilken sammenheng kommer voldtekt inn? Og hvorfor må han dra inn en kvinne, som ikke har noe direkte med denne sykkeluttalelsen å gjøre? Hvis han skal ta igjen kunne han vel holdt det mellom gutta. For en dust.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 08:39   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Denne typen oppførsel trenger ikke en frontfigur eller klubb.

Det er vel der uenigheten ligger. Jeg syns ikke han er en "frontfigur" eller starter en klubb med denne spøken. Jeg syns det er så soleklart at det er en spøk. Det er ikke bare en spøk med syklister, men også en latterliggjøring av bilister med høyt agressjonsnivå.

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Hva er det med han professoren der, lurer jeg på. I hvilken sammenheng kommer voldtekt inn? Og hvorfor må han dra inn en kvinne, som ikke har noe direkte med denne sykkeluttalelsen å gjøre? Hvis han skal ta igjen kunne han vel holdt det mellom gutta. For en dust.

Nei, du kan så si.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:21   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Helt klart innafor.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:33   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Ikke morsomt. Ikke krenkende.

Og jeg er helt enig i at de farligste situasjonene jeg kommer opp i, som sykler 2,5 mil hver vei på både sykkelfelt og i trafikken, er syklister som ikke ser opp eller er så opptatt av å kjøre forbi naboen at de ikke ser meg som sykler mot rushet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no