Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-17, 12:48   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

For et utrolig dustete opplegg. Teksten spesielt, men også generelt at man skal ha en lagsang.

Jentene våre har en et sånt lite rop som de synger i en lite ring, type idrettslag hei, idrettslag hei, idrettslag hei hei hei.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 12:57   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Uskyldig moro, my ass.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 13:35   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg tenker at hvis flertallet i foreldregruppen mener at dette er bak mål, sørger man for at foreldrekontakten ikke kun uttaler "dette har ikke Nordstrand Idrettsforening noe med" til NRK, spesielt ikke når det er en låt hvor intensjonen er å spille den på treninger og før kamper nettopp for Nordstrand Idrettsforening.

Man må si fra for å få endring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 13:37   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hvis det er det som har skjedd ja. Han kan jo ha kjørt ganske solo, sammen med noen spillere (og foreldre som har sagt ja til premisset "lagsang").

Jeg hadde forøvrig aldri uttalt meg til media som forelder til et av barna, selv om jeg syntes det var aldri så hårreisende, for jeg har ingen interesse av at sånt assosieres med navnet mitt i googlesøk.

Hva Østlie selv sier han har fått av reaksjoner er vel ganske likegyldig.

Jeg tror ikke jeg hadde tenkt tanken på å sjekke teksten hvis barnet mitt kom hjem og hadde laget lag-sang. Jeg kunne ikke ha forestilt meg en tekst som dette i alle fall. Det er ikke sikkert alle foreldrene på laget visste om den . Jeg hadde også tatt uenigheter på kammerset, ikke hos NRK.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 13:43   #25
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg tenkte jeg skulle skrive en skolesang til bruk på samlinger og slikt på skolen.


Vi er elevene på ..... skule,
alle eit resultat av at mamma og pappa ville pule.
Vi er alltid best uansett kor vi er
pass deg berre godt, ellers riv vi av dine klær.
Vi gruser dere i norsk og matte
er du ikke god nok får du henge i mammas tatte.


Dette er bare førsteutkastet, resten får dere sikkert lese om i avisene etterhvert.


Litt blanding av nynorsk og bokmål, men skole rimer ikke på pule og dessuten er det bare uskyldig moro.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 13:46   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tenker at hvis flertallet i foreldregruppen mener at dette er bak mål, sørger man for at foreldrekontakten ikke kun uttaler "dette har ikke Nordstrand Idrettsforening noe med" til NRK, spesielt ikke når det er en låt hvor intensjonen er å spille den på treninger og før kamper nettopp for Nordstrand Idrettsforening.

Man må si fra for å få endring.

Dette!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 13:50   #27
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg blir så oppgitt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:02   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tenker at hvis flertallet i foreldregruppen mener at dette er bak mål, sørger man for at foreldrekontakten ikke kun uttaler "dette har ikke Nordstrand Idrettsforening noe med" til NRK, spesielt ikke når det er en låt hvor intensjonen er å spille den på treninger og før kamper nettopp for Nordstrand Idrettsforening.

Man må si fra for å få endring.

Jeg går ut fra at folk har sagt fra (selv om de ikke tar diskusjonen i media).

Som foreldre til en vilkårlig fjorten år gammel håndballspiller har man ikke mulighet til å sikre hvordan foreldrekontakten siteres i media og i alle fall ikke mulighet til å stoppe pr-kåte fedre i å oppnå tabloid spalteplass.

Det er jo kun Øverlie som har sagt at intensjonen med låta var å spille den på trening og før kamper, det er ingen andre, verken klubb eller foreldre, som har stilt seg bak det (slik jeg leser artikkelen).

Skal man måtte stilles til ansvar for hva andre foreldre på ens barns fritidsaktivitet finner på av tull?

Holder det ikke å si fra lokalt til dem det gjelder? Må man si fra i media, bare fordi den andre parten vil ha mediedekning?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:04   #29
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jenta til naboen spiller på det laget tror jeg. De synes nok ikke den sangen er toppers.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:07   #30
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Må man si fra i media, bare fordi den andre parten vil ha mediedekning?

Ja, det tror jeg. Ikke fordi den andre parten vil ha mediedekning, men for få frem den andre versjonen. Ellers blir tullingen stående med sin historie/idiotiske sang, som dermed vil være dette idrettslagets historie også. Og det vil de vel neppe?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:12   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg går ut fra at folk har sagt fra (selv om de ikke tar diskusjonen i media).

Som foreldre til en vilkårlig fjorten år gammel håndballspiller har man ikke mulighet til å sikre hvordan foreldrekontakten siteres i media og i alle fall ikke mulighet til å stoppe pr-kåte fedre i å oppnå tabloid spalteplass.

Det er jo kun Øverlie som har sagt at intensjonen med låta var å spille den på trening og før kamper, det er ingen andre, verken klubb eller foreldre, som har stilt seg bak det (slik jeg leser artikkelen).

Skal man måtte stilles til ansvar for hva andre foreldre på ens barns fritidsaktivitet finner på av tull?

Holder det ikke å si fra lokalt til dem det gjelder? Må man si fra i media, bare fordi den andre parten vil ha mediedekning?

Her er det en trener på et annet lag som har reagert, ikke den pr-kåte (dine ord) forelderen som har uttalt seg først. Da har det allerede blitt en mediesak, om et relevant tema (sexisme og kjønnsholdniger), og idrettsforeningen bør uttale seg.

Du leser meg feil hvis du tror jeg mener at hver enkelt forelder skal uttale seg til massemediene på vegne av seg og sitt barn, derimot mener jeg at foreldregruppen bør legge press på idrettsforeningen for å komme med en uttalelse som fremstår med litt mer integritet enn et skuldertrekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:15   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Her håper jeg noe har glippet i idrettslaget. Og så er det jo et problem på samfunnsnivå at 14-åringer tyr til denne sjargongen når de skal lage seg teamsang. Det sier noe om hva de har å kopiere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:19   #33
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Sangen skal visst ikke brukes mer. Innside info fra foresatte på laget.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:34   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Huff og huff. Spent på hva foreldrene der finner på av russesang når den tid kommer, ja. Jeg tror det har noe med at foreldrene er så involverte at de nesten tror at det er seg selv det gjelder.
Enda godt at sangen ble fjernet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 05-04-17 kl 22:30.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:53   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Heh, jeg hadde med noen av de russeforeldrene å gjøre husker jeg. Det var... interessant.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:58   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg trodde først det var en aprilspøk jeg hadde gått glipp av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 15:42   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Er det mulig! Han kommer sikkert til å være veldig engasjert når jentene blir russ.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 15:47   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Fy søren! Min unge hadde før blitt tatt av laget før den sangen ble allemannseie.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 15:54   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Ja, jeg har ei som spiller fotball på J13. Bare tanken på at laget hennes til neste år skulle assosieres med slike strofer ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 16:13   #40
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

:tullerdumednisselue:

Jeg prøver og se for meg noen av foreldrene på J14 fotball skulle funnet på noe slikt. Eller at jentene ville sunget den teksten der foran oss foreldre. Heldigvis klarer jeg ikke å mane frem det bildet, det er utenkelig. Skulle derimot det utenkelige ha skjedd skulle det jaggu blitt satt i stand et hurlumhei uten sidestykke fra meg mot idrettslaget. Tipper Juste som styreleder hadde blitt glad da.

Men at foreldre står bak den teksten er helt vilt. Det er unger. Våre unger. Æsj.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no