Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 09:11   #921
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Er du sikker på at den er lys blå - ikke lys grå? De hadde den i lys grå på Milde Mathilde og Drillpikene. Du kan jo ringe å høre om de har den i rett str?

Det står sterling blue på Vakre Vene sin side på FB, og den ser blå ut i mine øyne iallfall.
Er S i disse kjolene det samme som en standard 36-størrelse?
Skal sjekke ut tipsene til deg og Nessie, tusen takk!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 09:23   #922
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Det står sterling blue på Vakre Vene sin side på FB, og den ser blå ut i mine øyne iallfall.
Er S i disse kjolene det samme som en standard 36-størrelse?

Generelt er mitt inntrykk at S er nærmere en 38 i Cream-klær. XS vil jeg si er 34-36.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 09:46   #923
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Jeg har som sagt S. Er nok fort en 38 oventil ja. Denne er jo tøyelig også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 10:09   #924
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.468
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Shoppet da jeg var på sydenferie på Tenerife tidligere i år:


__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 12:14   #925
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10


Tunika og underkjole fra TiMo

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 12:37   #926
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Årets første substansielle kjøp her - ullfora vinterstøvler som forhåpentligvis er varme og gode:



Jeg har kikket på dem hele sesongen, og nå var det halv pris på Walkabout - 599.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 08-02-11 kl 12:49.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 12:44   #927
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

De var veldig fine Elinblu.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 12:53   #928
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.014
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Konstanterer at meg og Elinblu har samme smak i mange, mange, tilfeller.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 14:20   #929
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

De skoene var kjempetøffe Elinblu!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 20:09   #930
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Kjempefine, Bluen!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 09-02-11, 09:54   #931
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Hunden spiste en av skoene mine, en 8 år gammel campersko:snufs:

Mannen mente at jeg kunne spandere på meg et par nye. Da passet det bra med salg på lille vinkel. Jeg har siklet på dem, men de kostet over 2000
Nå har jeg i alle fall et helt par med hverdagssko

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 14:00   #932
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10



til resten av vinteren

og:

"plastikktrekk over sko - sko" - Disse viste jo Kanina frem i blå variant en gang og jeg lo meg skakk - og litt til...men i sort synes jeg de er kuuule. (iallefall til halv pris - som begge skoparene er)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 14:03   #933
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Kule støvletter, Bauche! Jeg har nå fått halvveis gnagsår av mine, noe som (av alle ting) skyldes at de er en smule for store.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 14:24   #934
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Hva? Det sto at de var små i størrelsen, så jeg bestilte 38 - håper de ikke er alt for store. Jeg går jo på alt mellom 36 og 38, men regner stort sett 37 som "Min" størrelse. Er de små i størrelsen eller er det bare bambus?

Hvor slitt ser de ut, forresten?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 14:32   #935
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hva? Det sto at de var små i størrelsen, så jeg bestilte 38 - håper de ikke er alt for store. Jeg går jo på alt mellom 36 og 38, men regner stort sett 37 som "Min" størrelse. Er de små i størrelsen eller er det bare bambus?

Hvor slitt ser de ut, forresten?

De ser ikke slitt ut, men det er nubuk - altså sånn halvsemska skinn. Kanskje litt gråaktig. De er litt små i størrelsen, ja. Jeg har prøvd 37 også, før det ble utsolgt, og de passet bare akkurat, så jeg kjøpte 38 for å få plass til såler og tjukke ullsokker. Jeg ligger vel kanskje et bittelitt hakk under deg i skostørrelse ellers (36,5-37), så disse passer nok bra til deg. Og så kan de jo snøres til slik at de sitter bedre; der har jeg syndet litt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 16:45   #936
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.017
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Velvel. Jeg har spontankjøpt en jakke. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal bruke til den

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 16:54   #937
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.



til resten av vinteren

Jeg har kjøpt de i brunt i den lave modellen, og de er både fine og varme.

Mannen fikk sorte, og han er også veldig fornøyd! Vi gikk opp en størrelse begge to, og da får vi plass til en litt tykkere sokk i (type Ulvang). Jeg har dessuten byttet ut sålene med ullsåler.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 17:11   #938
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Årets første substansielle kjøp her - ullfora vinterstøvler som forhåpentligvis er varme og gode:



Jeg har kikket på dem hele sesongen, og nå var det halv pris på Walkabout - 599.

Så fine! Er de bestilt på nett?

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 17:38   #939
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Så fine! Er de bestilt på nett?

Nei, jeg kjøpte mine på Walkabout i Grensen, Oslo, men Bauche har nok bestilt på nett: www.lillevinkelsko.no. Det var bare 36 og 38 igjen sist jeg var innom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 17:40   #940
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

De i grått var nydelige også (på Lillevinkel), men ikke min str.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no