Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

*spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne de?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 14:11   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Mannen har en sånn dings. Han har meg. Jeg holder imidlertid rede på mange fler enn fire ting av gangen .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:20   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg kjenner jeg blir litt glad inni meg jeg, bare ved å vite at det finnes flere som er like rørete som meg

Det verste er når jeg skal ut og reise og er litt stresst. Da kan jeg finne på å lete etter de essensielle tingene, pakke det godt ned, og så fortsette å lete etter dem - og da er de jo ikke så lett å finne ...

Jeg la forresten fra meg lommeboken i boden en gang - i fylla. Jeg fant den igjen etter at jeg hadde skaffet meg nytt av alt ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:30   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Jeg så også en sånn dings på Enklere liv for noen måneder siden. Jeg tilhører definitivt kategorien som har behov for noe slikt. Torsk lufter et relevant problem, man kan kanskje lime alternativt låse dingsen fast noe sted? Eventuelt kjøpe en alarmdings som uler dersom man fjerner den fra sin faste plass.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:36   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Jeg kunne trenge en dings som man kunne implantere. Gjerne i hodet på sambo. Da ville jeg finne igjen veldig mye. Han er så flink til å rydde, og vaske mm, det er bare at jeg aldri finner igjen en del av det han har ryddet bort. Eller ren oppvask som han har lagt på helt andre steder enn jeg ville lagt det.

Men leter etter telefonen min stadig vekk jeg også...

  Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:40   #25
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvis jeg skulle ha slik dings så måtte jeg kjøpe en backup dings for å finne den første dingsen!

Jeg også, er jeg redd...

Men bortsett fra det, høres dingsen til Pio ut som noe aldeles genialt som jeg så absolutt kunne trengt her i huset!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 15:42   #26
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg fant ut at de har butikk på Majorstua også. Dit må jeg stikke en tur når jeg er på Frogner.

Mannen trenger disse:http://www.enklereliv.no/productDeta...Id=74&pId=1627

Han er nok ikke den eneste...

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 16:22   #27
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg så også en sånn dings på Enklere liv for noen måneder siden. Jeg tilhører definitivt kategorien som har behov for noe slikt. Torsk lufter et relevant problem, man kan kanskje lime alternativt låse dingsen fast noe sted? Eventuelt kjøpe en alarmdings som uler dersom man fjerner den fra sin faste plass.

Selve den konsolldingsen er ikke så liten, og den har oppheng og magnet bak så den "sitter fast" på fast sted.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 16:51   #28
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Selve den konsolldingsen er ikke så liten, og den har oppheng og magnet bak så den "sitter fast" på fast sted.

Hva kostet den?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 18:24   #29
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hva kostet den?

398,- tror jeg.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:07   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

:noterer på ønskelisten:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:29   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Sånn MÅ jeg ha.
Den evige: Hvor er lommeboka mi, bilnøklene mine osv er gubben drittlei.
Har blitt litt flinkere, siden jeg bruker veske.
Men den kan jo være kjekk å sete på gubbens bilnøkler også.

En gang jeg skulle finne mobilen før jeg la meg så var den selvsagt borte.
SÅ da måtte jeg ringe til den med den tråløse telefonen, som selvsagt også var borte.....
Da var det å ta turen til telefonbasen for å ringe opp den trådløse telefonen, for så å kunne ringe til mobilen.

Å si en gang var vel en smule å underdrive, det skjer ganske ofte.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:44   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d



Sitat:

De fleste har irritert seg over sokker som forsvinner i vask. Med disse sokkelåsene, som festes på strømpene når de vaskes, holdes strømpene sammen både i vaskemaskin og tørketrommel. Pakken inneholder 16 låser for tynne sokker og 4 stk for tykkere sokker. Sokkelåsene kommer i forskjellige farger.

De fleste er vel fullstendig klar over at det ikke er i vaskemaskinen eller tørketrommelen sokkene forsvinner...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:04   #33
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Bare at denne skulle virke motsatt, og pipe hvis jeg forlot huset uten de ovennevnte ting, og babyen da.

baby/barn har jeg til gode å glemme, men jeg må stadig inn igjen etter andre ting....


Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Kanskje jeg skal feste en sånn enhet på mannen og jentene også? Ikke alltid like lett å lokalisere de heller.

i alle fall mannen... for han har en tendens til å legge igjen mobilen hjemme eller i bilen når jeg gjerne skulle hatt tak i han

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det verste er når jeg skal ut og reise og er litt stresst. Da kan jeg finne på å lete etter de essensielle tingene, pakke det godt ned, og så fortsette å lete etter dem - og da er de jo ikke så lett å finne ...

Jeg la forresten fra meg lommeboken i boden en gang - i fylla. Jeg fant den igjen etter at jeg hadde skaffet meg nytt av alt ...


Ler så jeg nesten griner, deilig å vite at det ikke bare er jeg som vimser bort ting.
Jeg må på Clas Ohlsen og se om de har slikt.... (ellers må Pio sende meg en i posten....)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 00:57   #34
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d

poff

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no