Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 17:08   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.478
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Skal på shopping i morgen, for på mandag begynner jeg i ny jobb, og trenger masse nytt.

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne fine kjoler jeg ser alle andre har på seg, men som jeg ikke finner (ikke på lene v eller vero moda, ihvertfall, har ikke lett så veldig hardt )

Trenger noe tekkelig, pent, gjerne strikk, som skjuler en alt for stor mage, som etterhvert kommer til å bli enda større, da av positive årsaker Har lyst til å føle meg elegant og fin, men trenger ikke å være "drakt" fin, bare "pent kledd" fin.

Supert hvis noen har noen tips å komme med! Jeg gikk inn i første etasje på sten og strøm her en dag, men mista helt ork og lyst. Mulig det er noe opp i gjennom etasjene der?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 17:23   #2
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Hva med Svangerskapet eller Den kule mage? De har MYE fint for gravide!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 17:24   #3
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Du kan prøve Esprit i Lille Grensen. De har kjoler som egner seg fint på jobb, både i 1 etg og i underetasjen - og de har kjoler som har plass til voksende mage også.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:32   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Tulip og Tatamo har fine, men dyre kjoler som man kan ha voksende mage i.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:35   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Cream?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:40   #6
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Kom deg litt opp i etasjene på Sten&Strøm, der er det flere fine butikker. Filippa K, Tiger, Marco Polo +++. I tillegg synes jeg "Fine ting" på Byporten kan ha mye fint.
Grattis med voksende mage forøvrig!

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 11:31   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.478
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Takk for svar!! Nå er butikktips notert, så jeg er klar for shopping

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 12:45   #8
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Jeg synes det er mye klassisk pent på Esprit. Det spørs selvfølgelig hva slags jobb du har, men de har veldig mye pent.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 14:11   #9
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Karen Millen på Karl Johan. Men ikke så mye til gravide kanskje?

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no