Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Påskeegg

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-23, 08:53   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskeegg

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Lille (20) fikk med seg sitt i dag da hun reiste til kjæresten som bor i utlandet og Bittelille (17) fikk med seg sitt da hun reiste sammen med sin kjæreste på ferie i går. De får styre selv når de spiser de.

Men Heiko da, sånne små trenger da LITT faste rammer?!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 09:08   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskeegg

I år får de i dag, palmesøndag, fordi alle er hos den andre forelderen på helligdagene. De årene de her på påskeaften, er det da de får egg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 09:49   #23
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påskeegg

Våre får når de finner dem på hytta, vi gjemmer eggene der første dagen når vi reiser dit.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 15:58   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskeegg

Jeg har puttet sjokolade i det ene egget som er satt frem til pynt. Lurer på når de kommer på å sjekke der, im de kommer på detbi det hele tatt. De skal få eget egg også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 16:46   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskeegg

Sånn. Da har jeg funnet eggene og kan svare på hva det egentlig ble spurt om.

Da kidsa var små ble påska delt i to - en del med meg, en del med faren. Så da fikk de påskeegg den første dagen i påska vi var sammen. Det har vi i grunnen fortsatt med selv om de nå alltid er med meg, så de fikk eggene sine i går. De får påfyll gjennom påska, så det er ikke så mye i dem.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 18:52   #26
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskeegg

Alltid på påskeaften! Og alltid påskerebus (laget av undertegnede) først. Og hvis OK vær alltid grilling av pølser på bålpanna etter rebusen. Sånn har det vært i 14 år så nåde meg om jeg foreslår noe annet.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 18:58   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskeegg

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Lille (20) fikk med seg sitt i dag da hun reiste til kjæresten som bor i utlandet og Bittelille (17) fikk med seg sitt da hun reiste sammen med sin kjæreste på ferie i går. De får styre selv når de spiser de.

Så lenge begge er bakovervendt i bilsetene fortsatt så tenker jeg at littegrann frislipp med godteri i påskeferien får være greit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 19:28   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskeegg

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så lenge begge er bakovervendt i bilsetene fortsatt så tenker jeg at littegrann frislipp med godteri i påskeferien får være greit.

Hvor stor bil tenkte du Heiko har? For å få til at ferdigvokste folk kan sitte bakover?
Her bor det ingen barn lenger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 19:55   #29
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påskeegg

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvor stor bil tenkte du Heiko har? For å få til at ferdigvokste folk kan sitte bakover?
Her bor det ingen barn lenger.

De er alltid barn. Jeg fikk min påskepose fra farmor i dag

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 20:02   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskeegg

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

De er alltid barn. Jeg fikk min påskepose fra farmor i dag

Jeg har ingen tilregnelige i generasjonen over meg, men jeg kan prøve å hinte til Helten eller Mellomste.
Da våre barn bodde hjemme hadde vi påskeeggjakt, type tampen brenner, vanligvis på lørdagen (påskeaften).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 20:19   #31
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskeegg

Jeg har lagd klart egg til de 3 som skal ha, så får de det når de stikker innom her.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no