Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-23, 18:24   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Har de gjennomsiktige Tobias fra Ikea, som har litt svikt-effekt så jeg syns de er gode å sitte på. Kjøpte noen nye, og supplerte fra Finn når jeg fikk større bord (som også er fra ikea til kr femti på Finn).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 20:18   #22
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Vi har også Bernhard fra IKEA. Har svarte og orange. De har holdt seg utrolig godt, og er veldig gode å sitte på.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 20:47   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Vi har Panton, veldig fornøyd.
https://www.fineart.no/doc/pantonstolen

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 20:48   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Så mange gode, og varierte! forslag! Tusen takk så langt

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 21:18   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Det jeg ser som felles for mange av stolene som betegnes som gode er at de har litt svikt. Så de tilpasser seg vekta bittelitt og det føles behagelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 22:47   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Takk for nyttig spinoff!
Vi prøvde disse i forbifarten i helga. Gode, men litt kjedelige i form og farge. https://fagmobler.no/rom/spiseplasse...toler/RW110486

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 06:36   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Det finnes jo et hav av lekre stoler, men det viktigste for en god stol, synes jeg, er at det er litt svikt i ryggen. Aldeles stive stoler kan være så lekre de vil for meg, de utgår. Og så synes jeg det er veldig praktisk med stoler som kan stables når de ikke brukes (dersom man har mange stoler som ikke står framme til en hver tid), samt at de kan tørkes av i en fei (foretrekker stoler i skinn, plast eller annet "lett tørkbart" materiale).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 09:53   #28
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Vi har også Tobias og det er de eneste stolene jeg klarer i sitte lenge ved bordet med. I vinterhalvåret har de hvert sitt lyse lammeskinn på seg, veldig digg.
Renhold er også MYE enklere enn alle andre varianter vi har hatt, det holder jo med to drag med fuktig microfiberklut over ryggen og vips er de som nye.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 10:39   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Vi har denne hjemme, god å sitte på for å ikke være polstret. https://www.limemodernliving.co.uk/d...eva-chair.html

På hytten har vi Bernhard fra Ikea, veldig fornøyde.

På kjøkkenet hjemme har vi Syvern i skinn kjøpt i bruktbutikk i Køpenhavn.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 11:07   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinofff] Vis meg en GOD spisestuestol

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Og her er de:

https://www.mobelringen.no/inspirasj...ie-fra-ekornes

Tror de koster over 4000 da...

Vi har disse. De er veldig gode å sitte i, rett og slett. Jeg synes de har noe litt retro over seg (minner om min barndoms spisestoler)

Annet stoff og annet tre i beina vi da - men her har man jo et hav å velge mellom.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no