Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Non-Stop på glutenfri kake?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 17:40   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Non-Stop på glutenfri kake?

Jeg skal bake glutenfri kake til et arrangement, og har handlet inn Non-Stop som pynt. Kan jeg bruke det? Min lille cøliaker spiser det, men jeg må kanskje ta høyde for at noen ikke kan ha det? (Det står "kan inneholde hvete", pga evt kontaminasjon under produksjon.) Hva sier FP-orakelet?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 17:59   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Non-Stop på glutenfri kake?

Ja, bruk non-stop. Men ikke Smarties.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 18:23   #3
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Non-Stop på glutenfri kake?

Spor av hvete er ikke problem for en med cøliaki, muligens en med hveteallergi vil reagiere. Så lenge ikke noen av ingrediensene inneholder gluten skal det være glutenfri nok i følge standarden.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 18:52   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Non-Stop på glutenfri kake?

Takk, da tenker dere som meg. Neinei, ikke Smarties. Men Non-Stop i rødt, hvitt og blått.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no