Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 12:14   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Etter bortimot et liv med langt hår har jeg klippet det "halvkort".
Jeg begynner å få dreisen på det og ser hva som må justeres ved neste klipp, men jeg trenger å eksprimentere mer med stylingprodukter. Jeg trenger volum (for at det ikke skal klappe sammen inntil hodet) og hold (for å kunne style litt her og der).

Hva trenger jeg? Til nå har jeg brukt L'oreal tec av noe slag (rosa kork). Den har vært ganske grei, men jeg lurer på om jeg burde ha noe med enda mer futt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:35   #2
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Vil du ha noe som stivner, eller noe vokslignende da?

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:36   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Åååå, har du gjort det jeg teller på knappene om jeg skal gjøre??
(bilde er nesten påkrevet )

Jeg kjøpte hårstyling hos frisøren når jeg var kort sist, det er svindyrt men man får som regel det som er best egnet for sitt hår.
Jeg er helt fullstendig grønn når det gjelder alt slikt... (og det synes jo )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:40   #4
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Manipulator

Sitat:

Get wacked out hair - spike, twist dreads or go punky! More mainstream? Then get body and texture with this funky gunk! Manipulator does it all. This fibre forming cream allows you to be a master manipulator to create spikes and twist dreads while adding volume and texture.

Denne bruke jeg mye da jeg hadde halvkort og kort hår. Den er enkel å bruke, og legger i mitt tilfelle krusen ned.

Mohawk gel

Sitat:

Wanna get a little hard-headed? Be bold and get spiked-up. Dries quickly and defies gravity. You don't have to have a mohawk, just a serious desire for your hair to stay put!

Hard to get

Sitat:

Playing hard to get has never been so easy with Bedhead Hard to Get texturising paste! Light matte, separated hold gets a pierced out look that’s totally off the hook!

Get serious separation and hold with Tigi bedhead Hard to Get and when you ply your hair with texture!

Personlig er jeg veldig glad i Tigi.
Dette er forøvrig hentet hos lookfantastic.com.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:41   #5
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

og hvor er bildene jeg la ved?

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 13:18   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

(bilde er nesten påkrevet )

Skal heller ta en tur på besøk jeg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:33   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Skal heller ta en tur på besøk jeg.

Ok! Få ut unge nummer to også da, så jeg får hilst på i samme slengen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:07   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et godt hårstylingsprodukt (eller flere)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ok! Få ut unge nummer to også da, så jeg får hilst på i samme slengen.

Jupp!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no