Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fornøyd hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 20:07   #1
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Fornøyd hos frisøren?

Er det bare jeg som nesten aldri blir fornøyd etter et frisørbesøk? Begynner å lure på om jeg er verdens dårligste på å ordlegge meg. Jeg ender hvert fall sjelden opp med den sveisen jeg ber om.
Surt, for det er dyrt å klippe langt hår!!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:18   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg pleier bli veldig fornøyd. Men jeg er en racer på å style selv også.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:28   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg pleier alltid å værefornøyd. Har fast frisør, så hun vet etterhvert hva jeg liker og ikke.

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 21:10   #4
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg blir nesten aldri fornøyd, og det er et mysterium for meg at nesten alle de 10-20 frisørene jeg har vært hos i mitt liv ser ut til å ha problemer med å følge enkle innstruksjoner som: "Klipp av én cm", "Jeg vil ha striper som er én nyanse lysere enn resten av håret", "Ikke klipp opp håret over øreflipphøyde" etc, etc.

Mysterium.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 21:31   #5
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Du er ikke alene, nei. Jeg ender også alltid opp med en kjip sveis som er umulig å style... Men nå sist (for en uke siden) lot jeg frisøren velge hårklipp og stil, og da ble jeg jammen meg fornøyd! Jeg endte opp med en frisyre som kler meg og den er halvkort og med pannelugg (jeg skulle jo iallefall ikke ha lugg...)
Så nå vet jeg hvor jeg skal gå neste gang å klippe meg, ja.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 21:59   #6
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg har frisørskrekk, det sier vel alt.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 23:17   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg har små forhåpninger, få sterke meninger om hvordan jeg vil ha det, og en flink frisør. Dette i kombinasjon gjør at jeg stort sett er fornøyd.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 23:32   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Har også valgt meg et nemt snitt - halvlangt, litt oppklippet - og farger selv. Frisøren på UiOs campus er ikke alt for dyr og jeg trenger ikke å bestille tid. Så jeg er fornøyd.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:39   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg blir sjelden fornøyd.
Frisørene er alt for forsiktig for meg.
Når jeg sier at de skal barbere halve hodet, så skal de barbere halve hodet, ikke stusse tuppene.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:32   #10
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Jeg har alltid vært fornøyd når jeg har vært hos frisøren. Iallefall de siste årene. Men så har jeg en veldig flink frisør som jeg kjenner ganske godt.
Er vel ikke alltid like fornøyd etterpå da, for jeg klarer jo aldri å lage det like fint som henne, så jeg skulle ønske jeg hadde en som kunne kommet og fikset håret mitt hver dag.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:35   #11
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Har enda ikke opplevd at jeg ikke må vaske og stelle håret en gang hjemme før jeg er fornøyd.

:VET ikke frisører at tynt, krusete hår blir STYGT når man føner og grer og føner og grer og..:

  Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:00   #12
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Problemet mitt er at når jeg ENDELIG finner en frisør jeg liker slutter h*n! Det er utrolig frustrerende og jeg er nå frisørløs

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:41   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Min faste, mannlige yndlingsfrisør flyttet tilbake til Sverige.
Det var veldig synd, fordi han var så flink til å lytte til hva jeg ønsket og til å foreslå gode løsninger. Og veldig hyggelig, vi pratet om alt mulig. Dessuten var han kjempebillig! Og om jeg ikke var fornøyd, kunne jeg bare komme tilbake, evt ordne litt på luggen osv. Klipp + farge kostet rundt 900,-, og da kunne jeg få striper i flere fargenyanser osv. Dette ville kostet et par tusen mange andre steder i Oslo.

Dessverre har jeg ikke funnet noen god erstatning, og ofte gått misfornøyd fra frisørene jeg har prøvd, og aldri kommet tilbake...
Nå bor jeg i Ski, og skulle funnet en flink frisør her. En som hadde øye for hva folk kler, kan komme med mange gode råd, lytte og komme til en felles spennende hårløsning!

Jeg er dritlei håret mitt nå, og holdt på å legge ut en poll med bilde, med ønske om tips til hva jeg burde gjøre med håret mitt. Som Sannemor gjorde. Men tror ikke jeg tør...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:02   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fornøyd hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Min faste, mannlige yndlingsfrisør flyttet tilbake til Sverige.
Det var veldig synd, fordi han var så flink til å lytte til hva jeg ønsket og til å foreslå gode løsninger. Og veldig hyggelig, vi pratet om alt mulig. Dessuten var han kjempebillig! Og om jeg ikke var fornøyd, kunne jeg bare komme tilbake, evt ordne litt på luggen osv. Klipp + farge kostet rundt 900,-, og da kunne jeg få striper i flere fargenyanser osv. Dette ville kostet et par tusen mange andre steder i Oslo.

Dessverre har jeg ikke funnet noen god erstatning, og ofte gått misfornøyd fra frisørene jeg har prøvd, og aldri kommet tilbake...
Nå bor jeg i Ski, og skulle funnet en flink frisør her. En som hadde øye for hva folk kler, kan komme med mange gode råd, lytte og komme til en felles spennende hårløsning!

Jeg er dritlei håret mitt nå, og holdt på å legge ut en poll med bilde, med ønske om tips til hva jeg burde gjøre med håret mitt. Som Sannemor gjorde. Men tror ikke jeg tør...

Joaaaa, pliiiiizzzz.
Jeg er avdanka frisør og elsker slike hva gjør jeg tråder.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no