Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er det mulig å bleke øyenbryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 18:35   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er det mulig å bleke øyenbryn

Det lurer altså jeg på! Jeg er en blondine som har mørknet med årene, og særlig øyenbrynene er blitt veldig mørke. Problemet er at jeg ikke trives med mørkere hår, så jeg jukser hos frisøren og blir lekker og blond igjen.

Men så var det disse øyenbrynene da... Frisøren min ville ikke bleke dem, gikk på hudpleiesalong, og de hadde heller ikke noen måter å bleke på, men hun hadde hørt at det ble gjort. Men ante ikke hvor....

Så nå sitter jeg her da, med mitt blonde hår og mine mørke øyenbryn .

Noen som har tips?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:41   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Men, eh...mørke øyenbryn og blondt hår er jo fint...? Jeg har litt mørke øyenbryn og blondt hår og markerer brynene ytterligere med blyant. Det er ikke særlig fint med lyse vipper og bryn, uansett hårfarge.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:46   #3
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men, eh...mørke øyenbryn og blondt hår er jo fint...? Jeg har litt mørke øyenbryn og blondt hår og markerer brynene ytterligere med blyant. Det er ikke særlig fint med lyse vipper og bryn, uansett hårfarge.

Joda, det er fint nok, men jeg synes det blir litt for markert, litt for stor kontrast. Hadde ikke tenkt meg hvite bryn, bare litt mindre sorte. Har ganske kraftige, mørker bryn, og håret mitt er lys blondt. Kunne selvfølgelig ha valgt en litt mørkere blond-tone på håret, men det er liksom ikke meg...

Akkurat nå er løsningen å ha lang lugg som dekker over brynene. Det går helt fint det også

Tenkte bare at om det gikk an å bleke brynene litt, så var det jo verd et forsøk. Så er det liksom ikke så tydelig at håret mitt e bleket .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:49   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Tenkte bare at om det gikk an å bleke brynene litt, så var det jo verd et forsøk. Så er det liksom ikke så tydelig at håret mitt e bleket .

Nappe litt, kanskje? Jeg synes det høres litt Kim Wilde-aktig flott ut, jeg!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:53   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Synes det er fint med mørke øyenbryn selv om man har blondt hår. Tror neppe det blir vellykket å bleke de. Hvis de er så mørke at det virkelig ikke står til håret i det hele tatt, så er gjerne håret bleket litt for mye?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:57   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Jeg ville nappet litt, da blir de mindre fremtredende. Ellers vil jeg tro at øyenbrynshår oppfører seg som vanlig hår under bleking. Først brunorange, så gult, så lyst. Tviler på at noen av alternativene høres særlig fristende ut? Eller du kan ta sjansen, for så å farge over etterpå hvis det blir helt galt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:59   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Hallo! Mørke øyenbryn og lyst hår er jo en perfekt kombinasjon. Det høres merkelig ut at en frisør vil bleke bryn???

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:01   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Jeg spurte faktisk frisøren om det her om dagen. Mine er svarte og VELDIG markante. Ser rett og slett nesten litt kunstig ut.
Ja det går ann.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:02   #9
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hallo! Mørke øyenbryn og lyst hår er jo en perfekt kombinasjon. Det høres merkelig ut at en frisør vil bleke bryn???



Hva med å legge noen mørkere striper i håret? Jeg synes mørke øyenbryn og lyst hår er smashing. Selvsagt

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:04   #10
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Dessuten har jeg lest et sted at øyenbrynene skal ha samme farge som etterveksten, noe som kanskje stemmer i ditt tilfelle?

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:04   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nappe litt, kanskje? Jeg synes det høres litt Kim Wilde-aktig flott ut, jeg!

Kim Wilde-aktig flott, ja, der har du meg? Nappe litt, kanskje. Joda, rent bortsett fra at jeg har en mann som synes at nappede øyenbryn er sånn ca det mest harry som finnes... Men han hadde kanskje ikke merket det om jeg bare napper pittelitt... Hvor fort vokser det ut igjen da? Har akkurat fått fjernet sort hår på haken som jeg måtte nappe og nappe, og var egentlig litt klar for å legge bort pinsetten. Men ettervekst fra bryn må vel også tas... Hvor ofte??

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Synes det er fint med mørke øyenbryn selv om man har blondt hår. Tror neppe det blir vellykket å bleke de. Hvis de er så mørke at det virkelig ikke står til håret i det hele tatt, så er gjerne håret bleket litt for mye?

Hehe, ja det er akkurat det jeg lurer på når jeg ser meg i speilet. Om jeg kanskje overdrev blondheten en smule.. På den andre siden er fargen kanonfin da...

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg ville nappet litt, da blir de mindre fremtredende. Ellers vil jeg tro at øyenbrynshår oppfører seg som vanlig hår under bleking. Først brunorange, så gult, så lyst. Tviler på at noen av alternativene høres særlig fristende ut? Eller du kan ta sjansen, for så å farge over etterpå hvis det blir helt galt.

Ingen av de alternativene hørtes fint ut, nei. Kanskje jeg kunne stripet dem?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:06   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Nappe.. mener dere da at de skal "tynnes" liksom??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:08   #13
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hallo! Mørke øyenbryn og lyst hår er jo en perfekt kombinasjon. Det høres merkelig ut at en frisør vil bleke bryn???

Min frisør ville ikke det.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg spurte faktisk frisøren om det her om dagen. Mine er svarte og VELDIG markante. Ser rett og slett nesten litt kunstig ut.
Ja det går ann.

Hmmm, men min ville ikke gjøre det. Bleket du det? Bilde?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.



Hva med å legge noen mørkere striper i håret? Jeg synes mørke øyenbryn og lyst hår er smashing. Selvsagt

Mørke striper i håret? Kanskje det? Skal til frisøren og farge etterveksten i morgen, får høre da. Etterveksten min er forrestne lysere enn brynene. Jeg har rett og slett veldig mørke bryn, og hadde også mørkere bryn den gangen jeg var naturlig lys blond.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:10   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Hmmm, men min ville ikke gjøre det. Bleket du det? Bilde?

Nei jeg ga opp blondinetilværelsen ganske fort. Dette er en ganske "trendy" frisør.. vet ikke om det spiller noen rolle.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:42   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nei jeg ga opp blondinetilværelsen ganske fort. Dette er en ganske "trendy" frisør.. vet ikke om det spiller noen rolle.

Ikke godt å si. Men jeg tror jeg gir opp mine blekede bryn og heller eventuelt satser på noen mørkere striper. Eller bare beholder min Kim Wildishaktige look . Så meg nettopp i speilet for å se om jeg kunne nappe noe, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå frem, så jeg tror jeg lar dem være som de er. Er redd for at hvis jeg begynner å nappe så ender jeg opp med å nappe bort hele greia i et forsøk på å få et jevnt .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:18   #16
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Gå til frisør eller hudpleier å få brynene nappet hvis du er usikker. Det er flere stedet som benytter voks i stedet for napping og det gir utrolig bra resultat.

Jeg hiver meg forøvrig på den forundrede bølgen: Bleke øyenbryn????
Lyst hår og mørke bryn er utrolig flott. De fleste farger brynene sine mørkere eller bruker øyebrynspenn for å mørkne/markere de mer.

Tror du skal være veldig fornøyd jeg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:19   #17
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Dessuten har jeg lest et sted at øyenbrynene skal ha samme farge som etterveksten, noe som kanskje stemmer i ditt tilfelle?

Stemmer ikke her i allefall.. har brunt hår og kullsvarte øyenbryn.. Kanskje jeg BURDE bleke. Om ikke for annet så for å teste om det er mulig å få det fint.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:44   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Da var jeg en tur hos frisøren, og i stedet for å bleke etterveksten så farget jeg en i en litt mørkere nyanse enn den fargen jeg har nå, men litt lysere enn etterveksten. Pointet i følge frisøren at jeg ikke ville merke særlig til etterveksten, og at det ville se mer naturlig og mindre farget ut (med tanke på øyenbrynene mine).

Og jippi og hurra, det BLE faktisk fint!

så jeg har altså slått fra meg en hver tanke om å bleke øyenbrynene mine. Det var jo i grunnen en rimelig sprø tanke i utgangspunktet .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:46   #19
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn

Jeg vil gjerne se bildet. Høres ut som den drømmejenta ut for meg!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no