Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Neglelakk på hendene?
Aldri 49 38,58%
Veldig sjelden 42 33,07%
Joda, det hender 21 16,54%
Som regel 15 11,81%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 12:37   #61
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Veldig sjelden. Jeg har brukt det når jeg skal forsøke å la neglene gro - er kronisk neglebiter. Men da er det kun blank eller diskret rosa.
Tærne lakker jeg gjerne i sommersesongen - der er jeg også mer dristig med fargene.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 13:15   #62
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Har alltid sett for meg at neglelakk hører til på pene negler - altså ikke på mine

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 16:38   #63
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Jeg lakkerer så og si alltid neglene mine, men det hadde jeg ikke giddet å gjøre var det ikke for den supergode top coat:en jeg har: "Seche Vite". Den er bare helt fantastisk!!! Negl-lakken tørker super-raskt, man slipper å vente i evigheter til lakken har tørket før man kan gjøre noe. Så den vil jeg anbefale på det sterkeste!!! Selges hos negldesigner.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 17:27   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Husker ikke om jeg har svart før, men nei, aldri. Liker ikke å ha på neglelakk og syns ikke det er fint.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:57   #65
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Til hverdags pleier jeg ikke det, da jeg jobber i helsevesenet , og vasker og spriter hendene mange ganger i løpet av en vakt.

Når jeg har ferie sparer jeg neglene lange og lakker dem...!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 16:30   #66
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Ja, det hender. Jeg bruker både lyse og mørke farger, alt etter humør. Og jeg har stort sett alltid neglelakk på tærne, går gjerne til fotpleie. Idag lakkerte jeg dem derimot selv, julerød - matcher genseren min perfekt! Jeg ser forresten ikke på meg selv som ei jåle i det hele tatt...

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:35   #67
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

dvs, neglelakk på NEGLENE på hendene då altså..

Det var godt den presiseringen kom. Jeg hadde en kommentar klar allerede før jeg åpnet tråden.

Og jeg bruker veldig sjeldent neglelakk på fingerneglene. Og bruker jeg, så er det helt blank, ev. fransk manikyr (i de periodene jeg gidder å ha lange negler).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:00   #68
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Så og si aldri. Har en jobb der det ikke er lov med neglelakk.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:48   #69
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Nei, jeg bruker ikke neglelakk.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:01   #70
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Nei, det slår meg som teit å bruke det på hendene.

På neglene derimot, hender det, men svært sjelden.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no