Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-16, 22:42   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.108
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Naboen har en pom, og den er en pest og en plage. En liten pelsdott som bjeffer ustanselig, på alt og alle.

Hvis du liker små hunder, hva med en king Charles cavalier? Møtte en forrige helg og det var en virkelig skjønn og fredelig liten sak!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:43   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.108
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Så nydelig at den fortjener et digert bilde.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:47   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så nydelig at den fortjener et digert bilde.


Fin var den. Men jeg har inntrykk av at de kan ha en del helseproblemer?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:48   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Når vi var på valpekurs med staffen vår ble det sagt at problemet med de små hundene er ikke hundene i seg selv. Men at eierene "glemmer" litt å oppdra de. De velger å løfte de opp i potensielle "farlige" situasjoner, og behandler de ofte som barn. Han mente at alle hunder kunne oppdras til å ikke gnelder hele tiden. Han hadde selv tre-fire småtasser, og de var like veloppdragne som de politihundene han hadde hatt før.

Ja, det har jeg hørt, og jeg lurer jo på hva som er rasebetinget og hva som har med miljø/behandling.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:49   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.


Fin var den. Men jeg har inntrykk av at de kan ha en del helseproblemer?

Ja har den ikke "for liten hodeskalle" eller noe sånt?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:50   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja har den ikke "for liten hodeskalle" eller noe sånt?

Ja, jeg så et program der de nevnte akkurat det. Men det går gjerne an å finne oppdretter som er opptatt av god helse også.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 04-09-16 kl 23:02.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 22:56   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.108
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Å, det er trist om de har avlet den i stykker!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 23:22   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, det er trist om de har avlet den i stykker!

Desverre har Cavalieren økt enormt i popularitet de siste årene og det er masse useriøs avl ute og går. Det finnes selvfølgelig seriøse, gode oppdrettere der ute men det er fryktelig langt mellom dem.
Helsemessig har Cavalierer fått store og mange problemer og også utseendemessig har rasen tapt seg veldig og bla. feilfargede individer er helt vanlig nå.

I utgangspunktet er dette en fantastisk rase på så mange måter men slik det har blitt styrer jeg unna. Jeg hadde Cavalierer på 90-tallet og da var situasjonen en annen enn nå selv om det også da var trøbbel.
Foreldrene mine har tre herlige, godt voksne tisper nå uten store medisinske utfordringer men selv ville jeg aldri tatt sjansen på å kjøpe den rasen selv om jeg innimellom savner en Cavalier rundt bena.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 23:25   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Desverre har Cavalieren økt enormt i popularitet de siste årene og det er masse useriøs avl ute og går. Det finnes selvfølgelig seriøse, gode oppdrettere der ute men det er fryktelig langt mellom dem.
Helsemessig har Cavalierer fått store og mange problemer og også utseendemessig har rasen tapt seg veldig og bla. feilfargede individer er helt vanlig nå.

I utgangspunktet er dette en fantastisk rase på så mange måter men slik det har blitt styrer jeg unna. Jeg hadde Cavalierer på 90-tallet og da var situasjonen en annen enn nå selv om det også da var trøbbel.
Foreldrene mine har tre herlige, godt voksne tisper nå uten store medisinske utfordringer men selv ville jeg aldri tatt sjansen på å kjøpe den rasen selv om jeg innimellom savner en Cavalier rundt bena.

Det er så trist når det blir sånn! Helse og gemytt burde jo være det aller viktigste.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 23:52   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Jeg har en bichon havanais og hun er en fin hund, rolig, leken og smart. Hun selger sjela si for en godbit og kan derfor mange kunster. 5 kg, allergivennlig, og krever i utgangspunktet en del pelsstell. Jeg holder henne halvveis nedklippet da er pelsstellet overkommelig, synes jeg. De kommer i alle farger, min er svart.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (5,6 KB, 20 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 04-09-16 kl 23:59.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-16, 23:53   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Det var en sånn hund det begynte med at vi skulle ha. Men så brukte vi så lang tid på å lese om hunder og plutselig hadde bestekompisen til eldstemann med en sånn type hund hjem etter en sommerferie. Så da bestemte vi oss for en annen rase. Heldigvis, egentlig, for den røyter veldig.
Vi havnet på en røytefri hund.

Hunden deres har kostet masse, både med tannoperasjon og noe feil med en sten i pungen som ikke sank ned.

Det er vel noe med den rasen, at den er så populær at avlingen tynes til flere kull og at hjernen blir for stor for hodet. Mulig at det har noe med at de parrer hunder fra samme kull/for tett i slektskap? Husker ikke lengre men det var noe sånt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 08:08   #32
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har en bichon havanais og hun er en fin hund, rolig, leken og smart. Hun selger sjela si for en godbit og kan derfor mange kunster. 5 kg, allergivennlig, og krever i utgangspunktet en del pelsstell. Jeg holder henne halvveis nedklippet da er pelsstellet overkommelig, synes jeg. De kommer i alle farger, min er svart.

Skulle jeg hatt en liten hund, måtte det blitt en Havanais.
Og svart (de lyse blir ofte litt misfarget ved munn og øyne, og svart er uansett veldig fint!).
Den er også veldig barnevennlig, blir aldri "voksen" og elsker å leke.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 08:33   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Skulle jeg hatt en liten hund, måtte det blitt en Havanais.
Og svart (de lyse blir ofte litt misfarget ved munn og øyne, og svart er uansett veldig fint!).
Den er også veldig barnevennlig, blir aldri "voksen" og elsker å leke.

Det er det søsteren min har. Veldig fin hund.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 08:36   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Den beste tiden å ha hund er etter at barna har begynt å gå hjem selv etter skolen. Før det er det på grensen til for mye styr. Du må raske deg for å hente barn, helst ha handlet allerede og så hjem og lufte hund. Spesielt styrete når du har så pass små barn at de ikke kan være alene i huset så¨at du må ta med trette barn ut på tur. Tyngst på vinteren.

Og om du er alene hjemme på morgenen så må du måke utenfor samtidig som du må ha med deg barnet og noen gang midt i det lufte hunden. Dette er ikke direkte til deg frukt, men alle som har småbarn og som vurderer hund. På sommeren går det jo veldig greit, men på vinteren er det tungt.

Og så må man jo ikke glemme at man må ut og lufte etter at barna har lagt seg. Ikke alltid like gøy å gå fra sovende barn.

Men nå er det helt supert å ha hund! Vi har en Russkaya Tsvetnaya Bolonka og han er veldig skjønn! Dog er han ikke helt som han skal være i følge rasen. Han har litt for mye hvitt og burde ha hengende ører. Vår veier under 3 kg så han er liten for rasen. Stort sett alle vi møter tror at han er valp.

Vi hadde Havanis tidligere. Nydelig hund det også. Begge disse to er allergivennlige. Jeg tåler Bolokaen bedre, men det er nok litt tilfeldigheter for jeg tåler ikke andre av samme rase like godt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (18,4 KB, 146 visninger)
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 08:49   #35
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Vi har tidligere hatt naboer med både Pom og Bichon, og de pokkers hårdottene bjeffet HELE FORDØMTE TIDEN. :bidrar:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 09:48   #36
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har tidligere hatt naboer med både Pom og Bichon, og de pokkers hårdottene bjeffet HELE FORDØMTE TIDEN. :bidrar:

Bichon frise eller havanais?
Har hatt begge deler, og synes sistnevnte var et mye bedre valg.
Mulig det kommer av hunden og ikke rasen.
Møter ofte på en havanais her vi bor, og den bjeffer aldri når vi møter den med større hund(som alle andre småraser gjør).
Den er bare veldig ivrig og går nærmest på to ben fordi den så gjerne vil leke og hilse.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 10:01   #37
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Bichon frise eller havanais?
Har hatt begge deler, og synes sistnevnte var et mye bedre valg.
Mulig det kommer av hunden og ikke rasen.
Møter ofte på en havanais her vi bor, og den bjeffer aldri når vi møter den med større hund(som alle andre småraser gjør).
Den er bare veldig ivrig og går nærmest på to ben fordi den så gjerne vil leke og hilse.

Frise, ja.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 10:15   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Pelen, dere var ikke tilfeldigvis på Beitostølen i uke 28?
Vi traff på en sort hund der oppe etpar ganger som lignet vår på en prikk, men det var en russisk type som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på. Utrolig pussig. Vår er tibetansk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 12:44   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Pelen, dere var ikke tilfeldigvis på Beitostølen i uke 28?
Vi traff på en sort hund der oppe etpar ganger som lignet vår på en prikk, men det var en russisk type som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på. Utrolig pussig. Vår er tibetansk.

Så morsomt! Nei, vi var ikke der, rasen er russisk så det er nok den samme rasen og jeg tenker at det kan være broren. Kan eierne komme fra India? Jeg mener at de har hytte på Beitostølen. Vår veier halvparten av det broren, som du da så veier og broren har også litt mer krøllete pels (litt for krøllete for rasebeskrivelsen).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 12:54   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Broren til venstre og min til høyre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lasse og Boris.jpg (490,8 KB, 22 visninger)
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no