Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie 2018

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-18, 08:26   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie 2018

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi ser Mesternes Mester. Faro ser fantastisk ut.

Faro er fint, men det er masse annet å se også. Det er middelalderfestivaler og mauriske borger og små landsbyer og alt med seg. Vi koste oss skikkelig i Portugal. Vi dro to år på rad til samme plassen til og med og det har vi aldri gjort før. Så det sier litt. Mannen min og jeg ville gjerne reist igjen, men ungene ville noe annet i år. Jeg er helt sikker på at det blir Portugal igjen på oss.

Tips til reise: Vi var litt misfornøyde med TAP, det portugisiske flyselskapet, de endret returen vår uten at vi fikk beskjed, så det oppdaget jeg ved en tilfeldighet og hadde jeg ikke sjekket ville vi ha kommet på flyplasse ca. 10 timer for seint.

Så på reise nummer to fløy vi Lufthansa med mellomlanding i München tror jeg det var og det var vedlig greit og ryddig og alt med seg. Ikke var det dyrere heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no