Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-23, 22:04   #381
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.182
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Hurra for godkjent nyre!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 00:25   #382
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.027
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Stéphanie Frappart. Wow for ei dame!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 09:27   #383
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.172
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Stéphanie Frappart. Wow for ei dame!

Aldri hørt om. Forklar gjerne, jeg ble så nysgjerrig.

Som vanlig på torsdager har jeg fri og starter dagen med badekarbad. Det er innmari behagelig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 09:35   #384
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.027
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Fotballdommer. Hoveddommer i Champions League-kamp for herrer i går, mellom Bayern München og FC København. Utrolig dyktig, og knalltøff. Og jeg blir glad av å se at man har begynt å bruke kvinnelige dommere også i herrekamper på høyt, internasjonalt nivå. Ikke mange, Frappart er en pioner, som viser at det går an.

https://en.as.com/soccer/who-is-step...ions-league-n/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 11:33   #385
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.201
Blogginnlegg: 41
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Eg sleit med å sove i natt, og nytta våken tid til å kjøpe meg billett til Mezzoforte-konsert. Det blir stas å oppleve dei igjen, nesten 30 år sidan sist.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 16:29   #386
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.993
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Bilen min. Den kom kjørende hjem i dag. (Med mannen inni da)
Spent, sa jeg. Den sto jo dønn fast på verksted , tauet dit på mandag.

Joda. Den er fikset. 11. Sa mannen.

Ok, vi hadde fryktet dieselpartikkelfilter og det kostet 50-60 på den forrige bilen for 8 år siden.
Så 11 tusen var bedre enn 50, tenkte jeg. Mye bedre.
Og myyyyye bedre enn å skulle kjøpe ny bil. Mannen har begynt å se på id buzz.

Ja, sa mannen. Det var 11 hundre. 1100.

Åpenbart blir innkjøp av ny tørketrommel det dyreste likevel. Det blir bufferkontoen glad for.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 17:56   #387
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.140
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Det var en god nyhet Malama.

Jeg husker for noen år siden da vi skulle ha den forrige bilen på verksted en gang og de sa at det sannsynligvis ville koste ca 12 000, noe mannen sa ja til. Så går det noen timer, de ringer og sier bilen er klar og mannen henter. Når han kommer hjem igjen er det første han sier "Jeg har aldri vært så glad for å betale en regning på 2000 før." Det viste seg altså at det de trodde var galt ikke var galt i det hele tatt, det var noe mye enklere og billigere. Sånt blir man glad for.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 18:44   #388
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.995
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fotballdommer. Hoveddommer i Champions League-kamp for herrer i går, mellom Bayern München og FC København. Utrolig dyktig, og knalltøff. Og jeg blir glad av å se at man har begynt å bruke kvinnelige dommere også i herrekamper på høyt, internasjonalt nivå. Ikke mange, Frappart er en pioner, som viser at det går an.

https://en.as.com/soccer/who-is-step...ions-league-n/

Så gøy med kvinnelig dommer!

Har egentlig shoppestop, tror jeg shoppet klær sist i april.

Fant noe fint på salg, fin overdel i ull som jeg kan bruke til joggebukse jeg bruker hjemme, så jeg føler meg litt mer fresh enn om jeg hadde brukt fleecejakke, liksom. Klær skaper folk. God følelse.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 19:10   #389
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.779
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg er så glad for bursdagspresangen min fra datter m/sambo; en uke i Puerto Rico GC. Har hatt en så nydelig dag med løpetur på morgenen, fjelltur på formiddagen og badetur i ettermiddag. Er også takknemmelig for at jeg har en kropp som tåler mye fysisk aktivitet, leddgikt og alder til tross.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 19:34   #390
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.832
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Skryt fra fysioterapeut i går og at jeg klarte å gå et godt stykke i dag. Ankelen kommer seg dag for dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 20:13   #391
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.182
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Så bra, Millact.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 21:16   #392
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.560
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Skryt fra fysioterapeut i går og at jeg klarte å gå et godt stykke i dag. Ankelen kommer seg dag for dag.

Så bra, hurra!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 30-11-23, 21:43   #393
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.032
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I dag, på dag 5, begynte endelig smertene etter muskelskaden jeg pådro meg på lørdag å slippe opp litt slik at jeg ikke fikk tårer i øynene av den aller minste bevegelse med armene foran kroppen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 00:10   #394
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.068
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg sliter litt med psyken for tiden, og da er det ekstra herlig når kunder på jobb forteller meg at de blir i godt humør av smilet mitt og at jeg lyser opp dagen deres.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 07:29   #395
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.313
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Tvinsa som stod opp lenge før vekkeklokka, blide og glade og elsket kalendergaven sin. Desember er fortsatt desember

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 07:29   #396
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.182
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Fredag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 07:42   #397
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.234
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Lakrisjulekalender.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 07:44   #398
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.318
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I dag er huset mitt igjen.

10 år tok det, mamma og pappa kjøpte det i mai 2013 da jeg ble alene med ungene.
Det skal bli veldig deilig å kunne ha et "normalt" forhold til foreldrene mine igjen, og ikke et "avhengighetsforhold".

Her blir jeg til de må bære meg ut med føttene først.

Ikke er det stort, ikke er det fancy, ikke ligger det på beste tomta i byen, men vi trives.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 07:52   #399
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.546
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Julemarked og besøk hos studenten i Tyskland. Tyskerene kan virkelig julestemning , altså

liefje er ikke aktiv  
Gammel 01-12-23, 08:46   #400
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.027
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

I dag er huset mitt igjen.

10 år tok det, mamma og pappa kjøpte det i mai 2013 da jeg ble alene med ungene.
Det skal bli veldig deilig å kunne ha et "normalt" forhold til foreldrene mine igjen, og ikke et "avhengighetsforhold".

Her blir jeg til de må bære meg ut med føttene først.

Ikke er det stort, ikke er det fancy, ikke ligger det på beste tomta i byen, men vi trives.

Så deilig Serafin! Gratulerer!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no