Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg undres

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 12:02   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg undres

Link til saken. Avisen i dag er det oppslag om ordførerens ektefelle, som ser ut til å ha tabba seg litt ut. Jeg lurer på om grunnen til at vedkommende ikke henges mere ut, er det det at vedkommende ikke hører til FrP?


Sist redigert av annemede : 24-11-11 kl 13:25.
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:06   #2
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg undres

Hvis det er saken i BT du hentyder til, så skjønner ikke helt hva du mener med å blande inn parti her?

Vil nå absolutt si at BT har beskrevet konflikten og slik jeg leser den så kommer ikke denne advokaten heldig ut. Han har litt å svare for.
At han er mannen til byens ordfører synes jeg ikke har noe med saken å gjøre.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:11   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undres

Jeg skjønner ikke hva du snakker om engang. Kanskje greit med link om en vil diskutere noe eller har en mening om noe?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:24   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg undres

Han kommer overhodet ikke heldig ut nei, og det har overhodet ingenting med ordføreren å gjøre tenker du?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:25   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undres

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Han kommer overhodet ikke heldig ut nei, og det har overhodet ingenting med ordføreren å gjøre tenker du?

Jeg skjønner ikke hvilken sak du snakker om, og det høres det ikke ut som om Elisabeth gjør heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:26   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg undres

Hm, det er jo han som har dummet seg ut, ikke ordføreren. Det er vel i utgangspunktet en fin ting at ikke ektefellen dras ned i søla, selv om sannsynligvis må kjenne mannens økonomi. og igjen - toppopilitikere skal være nær plettfire, det er ikke dette.

Her er vel ei lenke:
http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Sky...o-2614717.html

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:27   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg undres

Dessuten er det jo felles eiendom det er snakk om her.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:28   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg undres

Poenget mitt er vel delvis at dersom det hadde vært FrP så hadde vel saken vært blåst "litt" mer opp, tenker jeg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:30   #9
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg undres

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Han kommer overhodet ikke heldig ut nei, og det har overhodet ingenting med ordføreren å gjøre tenker du?

Jeg mener det ikke har noe med ordføreren å gjøre. Jeg mener ikke at hun kan stå ansvarlig for hva mannen gjør i forretningslivet. Men det er nok ikke heldig for henne at mannen får slike avisoppslag. Folk tenker jo sitt.
Men jeg mener dette ikke har noe med politikken å gjøre utefra hva jeg har lest om til nå.

Mulig dette hadde blitt blåst mer opp om det var link til FrP, men jeg tror egentlig ikke det i denne saken.

prøver meg på en link:

http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Sky...o-2614717.html

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 13:34   #10
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg undres

Jeg tror økonomitrøbbel ville blitt temmelig nøye gransket i de fleste andre partier. Særlig SV, FrP gjør det på en måte sterkere i sedelighetssaker og om de kan proklamere seg "dårlig behandlet".

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 14:34   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg undres

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Poenget mitt er vel delvis at dersom det hadde vært FrP så hadde vel saken vært blåst "litt" mer opp, tenker jeg.

Media har nok FrP nå, Per Sandberg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 14:52   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg undres

Ikke bare han, Siv Jensen også. /:grine:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:47   #13
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg undres

Og leser idag at han slutter som advokat med umiddelbar virkning. Han som gikk ut i tidligere i uken og omtrent forsvarte hvorfor han holdt tilbake pengene. Hvorfor ikke bare innrømme alt med en gang istedenfor å prøve seg på løgner?

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:44   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg undres

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Poenget mitt er vel delvis at dersom det hadde vært FrP så hadde vel saken vært blåst "litt" mer opp, tenker jeg.

Jeg er helt enig med deg, annemede.

Generelt sett så har BT og BA for den del vært veldig flinke (om det er det som er ordet) til å ikke koble Trude og Odd Drevland sammen. Jeg tror det er mange i byen vår som ikke vet at de er gift fordi det aldri nevnes i artikler som omhandler en av dem. Jeg har faktisk undret meg mange ganger over hvorfor de unnlater å nevne det. Tradisjonelt sett nevner de jo alle tenkelige og utenkeliger relasjoner sånn ellers...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:00   #15
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg undres

Jada, jada, alle er ute etter FrP.
Pøh!
FrP får mye presse for alt, ikke bare det negative.
Hvis det er en sak regjeringen får kritikk for, hvem intervjues? FrP!
At de blåses stort opp i media, i begge retninger, KAN jo ha noe med hvordan de håndterer media, tror du ikke?
Når det er noe negativt om FrP sutrer de og spiller offer-kortet, er det noe negativt om regjeringen bruker de størst ord, og gir således størst overskrifter.
FrP er flinkest til å kritisere alle andre i media, og de skriker høyest når de blir kritisert selv, journalister er mer opptatt av salgstall enn noe annet, og det er vel FrP som selger aviser, da.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:04   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undres

Jeg kommer ikke på noen eksempler der FrP-politikere har blitt hengt ut pga. ektefellenes eskapader, egentlig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:07   #17
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg undres

Sånn generelt blåses vel økonomi mer opp hvis det er partier på venstresiden enn med dem et stykke ut på høyresiden, syns jeg - og på en måte er det naturlig ut fra at de et stykke ut på høyresiden ofte er mer tilbøyelig til å kalle ting "smart", "god forretning" og "noe alle ville gjort hvis de fikk sjansen". Altså ikke noen stor sak for deres velgere.

Venstresidas politikere har da hatt store økonomirelaterte saker, bl.a. Denne boblebadsaken med Edderkoppen i Oppland for en del år tilbake, stabburet, naustet til Helga Pedersen, Mona Sahlin og reiseregningene og Helle Thorning Smith og ektemannens skatteforhold.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no