Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Snøfall

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-16, 10:53   #261
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Tenkte det samme Teflona men orket ikke gå inn i noe diskusjon rundt det.

Jeg skjønner følelsene og årsakene bak, men ikke at disse kommer fra serien.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 11:00   #262
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Det er vel der jeg er og. Jeg forstår følelsene, men jeg tror ikke at dette er noe som påvirkes av serien. Jeg synes jo det ser ut til at det kommer til å gå andre veien heller. At Ruth og Selma blir en ekte familie med ekte følelser for hverandre.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 11:02   #263
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg skjønner følelsene og årsakene bak, men ikke at disse kommer fra serien.

Mamma ble overbevist til å se en episode for en uke siden. Etter et par dager hadde hun sett alt. Men fikk ikke overalt en kollega i går. Synes nesten alle barnehage ansatte burde sett noen episoder så de kan snakke med barna. Merker at det opptar barn ganske langt ned i alder. Da er det godt å kunne hjelpe de i diskusjonen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 11:22   #264
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Mamma ble overbevist til å se en episode for en uke siden. Etter et par dager hadde hun sett alt. Men fikk ikke overalt en kollega i går. Synes nesten alle barnehage ansatte burde sett noen episoder så de kan snakke med barna. Merker at det opptar barn ganske langt ned i alder. Da er det godt å kunne hjelpe de i diskusjonen.

Jeg pleide alltid å se julekalenderen når jeg jobbet i barnehage, iallefall om det var en ny kalender. I år har vi vist den i nff(norsk for fremmedspråklige)klassen og de har vært fascinert alle sammen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 11:26   #265
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Synes nesten alle barnehage ansatte burde sett noen episoder så de kan snakke med barna. Merker at det opptar barn ganske langt ned i alder. Da er det godt å kunne hjelpe de i diskusjonen.

Jepp. Jeg er eneste i vår familie som ser Snøfall, da snart-fjortisen forlengst har erklært alt som likner på barne-tv for barnslig, og "det der gidder jeg væffal ikke," mannen min har null interesse, så da blir det bare meg. Og jeg kan bruke "barnehagepedagog" som verdens fineste unskyldning.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 18:57   #266
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Det var episoden sin det.

Minste på 3,5 sa Winther er slem og jeg er ikke uenig den påstanden.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 18:58   #267
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.454
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

The Blair witch project!

Winther har alle tegn på å være psykopat. Han bryr seg bare om seg selv og har ingen empatiske evner. Han har jo tatt på den steinen og blitt fylt av det onde for å kunne gå igjennom sovetåka (men var vel ikke helt god før det heller). Spørsmålet er om det onde slipper taket nå som forbannelsen er brutt ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-12-16 kl 00:52.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 08:53   #268
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Eg har sett dagens episode, og eg blei altså så rørt over Julius sin reaksjon då Winter datt ned trappa. Her har Winter gjort det han kan for å øydeleggje jula og så seier Julius «Men Olemann, gikk det bra med deg?»

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 10:56   #269
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Snøfall

Jeg er så spent på reaksjon til Winther. Og på gjenforeningen mellom Selma og Ruth.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 11:25   #270
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Navnet hans er Winter. Uten H.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 11:33   #271
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snøfall

Jeg har kjent presset, har ikke sett serien fra begynnelsen av, men i går satte jeg meg ned og begynte. Fikk bare sett 2 episoder da, men håper å få se resten etterhvert.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:25   #272
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snøfall

Gleder meg til hver ettermiddag når vi ser den. I morgen har vi bestemt at vi står opp tidlig og ser i pysj. Kan nesten ikke vente.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:34   #273
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snøfall

Går siste episode på morgenen i morgen? Når?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:49   #274
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Går siste episode på morgenen i morgen? Når?

Jeg vet ikke, men jeg ser den på nett når jeg står opp. Tror den pleier å gå på julemorgen en eller annen gang.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:52   #275
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Vi så dagens episode nå siden vi skal på Star Wars i kveld, og jeg måtte gråte en skvett da Ruths brev kom fram.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:58   #276
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Går siste episode på morgenen i morgen? Når?

Dei ligg på nrksuper på nett frå klokka 6.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 12:59   #277
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Går siste episode på morgenen i morgen? Når?

Antar den ligger ute på nett i morgen tidlig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 13:25   #278
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Ep 23 spoiler: Hm. Jeg hadde altså håpet vi kunne selge denne serien til resten av verden - sammen med et budskap om at små jenter kan bli hva de vil, til og med julenisser (bare ikke amerikanske presidenter). Jaja ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 13:40   #279
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Ep 23 spoiler: Hm. Jeg hadde altså håpet vi kunne selge denne serien til resten av verden - sammen med et budskap om at små jenter kan bli hva de vil, til og med julenisser (bare ikke amerikanske presidenter). Jaja ...

Eg håpa og det ei stund. Samtidig kom orakelet med beskjeden før Selma kom til snøfall, så eg var litt i tvil heile tida.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 14:03   #280
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Hver episode blir lagt ut klokken seks hver morgen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no