Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.
Jeg kjenner en lesbisk akademiker 42 33,33%
Jeg kjenner en uføretrygdet kassedame 5 3,97%
Jeg kjenner både en lesbisk akademiker og en uføretrygdet kassedame 44 34,92%
Jeg kjenner ingen .... 34 26,98%
Jeg er en lesbisk akademiker 0 0%
Jeg er en uføretrygdet kassedame 0 0%
Jeg er lesbiske, akademisk utdannet, jobbet som kassedame men er nå uføretrygdet 1 0,79%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-17, 09:45   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Leste denne artikkelen som peker på det faktum at mange journalister er rimelig like rent verdimessig (og sosialt og kulturelt).

Og påstanden hennes er:
Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.

så da måtte jeg jo frem med en poll!