Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har forholdet ditt bedret seg eller blitt dårligere gjennom årene?
Vårt forhold har blitt bedre gjennom årene 46 36,51%
Vårt forhold har blitt dårligere gjennom årene 14 11,11%
Vårt forhold er like bra som når det startet 13 10,32%
Vårt forhold går litt opp og ned og akkurat nå er det opp 27 21,43%
Vårt forhold går litt opp og ned og akkurat nå er det ned 17 13,49%
Vår forhold har stort sett alltid vært dårlig 2 1,59%
Forhold? 7 5,56%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-18, 00:14   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Det har alltid vært bra, men synes det totalt sett blir bedre og bedre.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 00:41   #22
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Snart 24 år sammen, og har hatt vonde, morsomme og styrkende bølgedaler. Og vi har i dag et tryggere, morsommere og bedre forhold. Jeg har vært utrolig heldig, for mannen har vært uendelig tålmodig med meg. Jeg er opp og ned som et ekorn, og han er bamsen som alltid står stødig på bakken.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 00:59   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Men du er jo ekstremt omsorgsfull, empatisk og snill da, Nabojenta. Det betyr jo også mye for at et forhold skal funke. :avsporer:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 01:13   #24
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men du er jo ekstremt omsorgsfull, empatisk og snill da, Nabojenta. Det betyr jo også mye for at et forhold skal funke. :avsporer:

Dårlig på mottak av komplimenter, og vil helst bare fjase det bort.

Takk.

Vi har på mange måter ganske mange fellestrekk i våre forhold, føler jeg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 01:19   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Jeg synes forresten at det er veldig viktig å kunne belyse utfordringer i et forhold over tid, så dette er en fin tråd. Selv om jeg selv pr. nå lever i et stabilt godt forhold, så er jeg ikke blind for at utfordringer kan komme. Og jeg tror det er viktig å dele når ting ikke går bra, at en kan få trøst og tips fra andre når det ser mørkt ut.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 09:42   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes forresten at det er veldig viktig å kunne belyse utfordringer i et forhold over tid, så dette er en fin tråd. Selv om jeg selv pr. nå lever i et stabilt godt forhold, så er jeg ikke blind for at utfordringer kan komme. Og jeg tror det er viktig å dele når ting ikke går bra, at en kan få trøst og tips fra andre når det ser mørkt ut.

Helt enig. Vi er en venninnegjeng på fire som.prøver å dra på helgetur en gang i året. Det er mye fjas og moro, mwn også mange gode samtaler om mer alvorlige ting. Alle har sitt. Det går ofte litt opp og ned og det gir god motivasjon til å jobbe med det som kan være vanskelig når man vet at andre par som utad virker 'perfekte'også sliter med sitt. Opp og nedturer er for mange en del av livet det også.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 09:59   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Brokkoli.
To tiår med stort sett veldig gode dager, iblandet noen store kriser.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 10:36   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Noe som fungerer bra i vårt forhold er at vi ikke ta hverandres ansvar i visse situasjoner. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men tidligere har jeg unnskyldt/bortforklart ting han har gjort. Bittesmå ting. Nå tenkere jeg at det er hans ansvar og jeg har ikke tatt det opp med ham etterpå foruten muligens når vi er helt ute av situasjonen om det er noe viktig.

Eksempel som ikke er helt det beste, men det jeg kom på nå. Vi er på ferie sammen med noen venner og vi har avtalt bestemt å spise frokost sammen uten å si eksakt tid. Jeg tror/mener at de andre nok skal spise snart og jeg syns at han somler. Jeg maser "litt" på mannen om å bli klar (han løper på morgenen og bruker mer tid enn meg). Til sist blir vi enige om at jeg og Herremannen går ned til frokostmatsalen litt før ham. Jeg unnskylder at vi er sene når vi kommer dit. Først har jeg skapt litt dårlig stemning med å mase og så unnskylder jeg. Nå maser jeg ikke og unnskylder ikke. De andre har uansett som regel ikke spist ferdig og det er faktisk ikke noe kritisk å sette seg ved bordet 10 minutter etter de andre. Jeg liker bare ikke å komme sent, men det må jeg lære meg å bearbeide for jeg skaper selv dårlig stemning ellers.


Sist redigert av Pelen : 18-02-18 kl 11:46.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 11:40   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

14 år sammen, 13 av dem som ektepar og 12 av dem som foreldre. Jeg vil si forholdet har blitt bedre og bedre, mest fordi vi begynte hardt. Vi hadde ikke bodd sammen før vi giftet oss, og ble foreldre under kompliserte forhold året etter. Jeg vil si det er helst ytre faktorer som har røynet oss i harde perioder. Vi har ulike styrker og utfyller hverandre, noe som jeg har ser har styrker oss med årene. Og om vi er ulike av personlighet, så har begge alltid satt familien og velfungerende familieliv øverst. Vi har trukket i samme retning, om enn på forskjellige måter.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 12:44   #30
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Det jeg kjenner er at topper og bunner varer lenger nå enn tidligere. Vi har vært sammen i 19 år. Før kunne det gå fra supert til passe til grusomt på bare noen dager eller uker. Nå varer gjerne hver bølge et par år. Akkurat nå er vi på et sånt akkurat passe sted. Begge to har det bra med seg selv, vi har det fint med hverandre, familien fungerer, hverdagslivet fungerer, og vi har det gøy innimellom og liker hverandre fortsatt. Vi har det sånn som jeg tror folk ønsker å ha det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 13:03   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Hm. Vi har bodd sammen i 15 år. Vi har aldri vært lei hverandre over tid, men i de mest hektiske periodene så har vi vært mer velfungerende familie enn kjærester. Mye på grunn av et barn som en stund sugde alle krefter ut av oss.

Nå har vi hodet over vannet igjen, så nå fungerer vi som kjærester også. Vi tar relativt bevisste valg om å engasjere oss om de samme tingene, og det tror jeg bidrar til kjærestefølelsen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 13:37   #32
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vi har holdt sammen i 26 år, og det har gått mye opp og ned. Dype daler, høye tinder. Mye av det er meg, som har et humør som en vestlandsk sommer...
Vi har vært på randen av brudd (jeg har lett etter leilighet på Finn flere ganger...) men vi har hentet oss inn igjen hver gang. Og jeg vet jeg er ofte skylden til de dype dalene, så all ære til han jeg deler postkassa med, for at han står i det. Akkurat nå er det en veldig god periode.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 14:26   #33
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Og så er det rart hvordan han er så dust en dag eller to pr mnd.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 14:30   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Og så er det rart hvordan han er så dust en dag eller to pr mnd.

Mannen er dust og tv-slave i dag. #snartmensen

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 14:42   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Mange opp og nedturer i løpet av 20 år sammen, og en prøver i det lengste å gjøre det beste ut av det. Men for 2 uker siden endte det med at jeg flyttet ut dessverre. Mange sier kanskje at gresset er ikke så mye grønnere på andre siden av gjerdet, men det tror jeg faktisk nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 16:12   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg kunne svart bedre, men tenkte det var ærligere å si litt opp og ned, akkurat nå opp. Vi traff hverandre som studenter og har på en måte blitt voksne sammen. Det går opp og ned og noen hverdager eller perioder har vært litt traurige, men vi har valgt hverandre igjen og igjen. Det er trygt og fint å vite at vi kjenner hverandre og har en fin familie og etterhvert en solid historie sammen. Det jeg tidligere tenkte var litt kjedelig innser jeg nå at er ganske godt gjort, og litt flaks. At det ble nettopp oss og at vi holder sammen.

Nøyaktig dette. Jeg svarte også "litt opp og ned, akkurat nå opp", men det har aldri vært så langt "ned" at vi har vurdert å gå fra hverandre.

Vi har svært lite konflikter i forholdet, og jeg kan nesten ikke huske at vi har kranglet. Men det har vært perioder hvor begge har gått rundt og vært misfornøyde og båret på tunge tanker eller såre følelser inni seg, som vi til slutt har mannet oss opp og snakket om, på en forholdsvis rolig måte. Da har det alltid blitt bedre etterpå. De tunge tidene har stort sett vært sammenfallende med perioder der enten en av oss eller begge har vært fryktelig slitne på grunn av andre ting, som jobb, barn, helse eller lignende. Rart hvor lett det er å se denne sammenhengen etterpå, men ikke når man er der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-02-18 kl 16:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 16:16   #37
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Mange opp og nedturer i løpet av 20 år sammen, og en prøver i det lengste å gjøre det beste ut av det. Men for 2 uker siden endte det med at jeg flyttet ut dessverre. Mange sier kanskje at gresset er ikke så mye grønnere på andre siden av gjerdet, men det tror jeg faktisk nå.


Det er litt der jeg er nå. Har ikke bestemt meg for å flytte foreløbig men tanken er der hele tiden.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 17:48   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Mange opp og nedturer i løpet av 20 år sammen, og en prøver i det lengste å gjøre det beste ut av det. Men for 2 uker siden endte det med at jeg flyttet ut dessverre. Mange sier kanskje at gresset er ikke så mye grønnere på andre siden av gjerdet, men det tror jeg faktisk nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 22:24   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

16 år sammen, og driver fortsatt med småbarn (yngste er to)

Forholdet har ikke hatt de helt store krisene, men litt opp og litt ned går det jo. Men en god mann jeg er oppriktig glad i og veldig glad for at er far til barna mine. Obs på å også være kjærester, men med tre barn som enda ikke er blitt helt store så er det å være foreldre ganske tidkrevende enda. Vet at det kommer seg, så det går bra det også.

Veldig glad i mannen min.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 00:11   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

14 år sammen, 13 av dem som ektepar og 12 av dem som foreldre. Jeg vil si forholdet har blitt bedre og bedre, mest fordi vi begynte hardt. Vi hadde ikke bodd sammen før vi giftet oss, og ble foreldre under kompliserte forhold året etter.

Helt motsatt utgangspunkt av oss, på noen måter. Etter over 23 år sammen har vi fortsatt vært sammen lenger som barnløse enn med barn. Det er litt spesielt, på et vis, og egentlig ikke bare en fordel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no