Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Artig sak, to søstre med veldig ulikt ståsted!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 15:27   #1
Katarina
Aktiv
 
Katarina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 136
Katarina er litt kul
Standard

Artig sak, to søstre med veldig ulikt ståsted!

Alle kjenner jo til Siv Jensen. Gjennom studiene mine har jeg jobbet endel frivillig for WWF, og også hatt et filmprosjekt for Nina Jensen der. Lite visste jeg vel at Nina Jensen, som er marinbiolog og havmiljøforsker, er søsteren til Siv!

Tenk å være så forskjellige da, og ha to såpass ulike ståsteder! FrP er ikke akkurat kjent for å være noe "miljøparti", og så har Siv en 7 år yngre søster som jobber for en miljøorganisasjon. Det fascinerer meg

Søstrene møttes til debatt om pionerskap på Aker-dagen. Se her: http://www.myaker.net/text.cfm?path=2&id=297&lid=1

Det blir litt som for meg og søsteren min. Jeg er miljøengasjert og håper på nedfasing av oljeaktiviteten i verden, mens søsteren min og svogeren min jobber i hvert sitt oljeselsap Men gode venner, det klarer vi å være likevel

Her er forresten et tidligere bilde av Siv med langt hår. Så da ser man mer søskenlikheten

__________________
Katarina, mamma til H & S f. 2002
Katarina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no