Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvordan pakker du inn julegavene?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 23:56   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker du inn selv?

Butikkinnpakket?

Gråpapir?


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:57   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn selv.. i år kjøpte jeg 2 typer papir fra Ciro som jeg likte veldig godt. Det ene er rødt og tykt - akkurat som gråpapir bare at det er rødt
Det andre er hvitt med søøøte små nisser på

Her er eksempel:



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:57   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn selv!
Det har hendt at jeg har gjort det på butikk, men alltid selv.
Med julepapir.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:58   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg kjøper inn MASSE av en type papir, bånd og merkelapper, og så får alle "årets-pakker-a'la-Canisa".

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:03   #5
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:05   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker det meste selv. Noen få kommer ferdig innpakket hjem. Men kjøper så mange på en gang at jeg må se hva de er.

Kjøpte papir på nille, skjit papir så tynt at det nesten går i sykker når man bare tenker på å klippe i det
Ingen plasser her de selger sånt tykt godt papir

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:25   #7
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

I år har jeg kjøpt inn mange ark med forskjellige mønster.
Sånne fra bokhandelen som er litt god kvalitet, og litt annerledes.
Hmm ... Noen som skjønner hva jeg mener?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:29   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn sjøl. I år gikk jeg for gråpapir og rødt bastbånd. Synes alle pakkene ble veldig lekre og er superfornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:41   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker mest inn selv. I år har mannen min kjøpt papir og bånd på Norway Design - kraftig papir, en rull med helt hvitt og glatt, og en med sølvfarget. Og rødt, litt "knudrete" bastbånd. Jeg var innom et par dager etter og kjøpte en rull svart papir og en med gullfarget også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:57   #10
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn alle gaver selv - synes det er trivelig å pakke inn gavene. Da spiller jeg julemusikk og tester julekakene samtidig

Årets julepapir ble kjøpt på Ikea - det meste går i hvitt og sølv. Noen "barne-gaver" er pakket i rødt papir med hvite og røde bånd

Guniss - det nissepapiret var lekkert!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:02   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Noen får papir på seg fra butikken, men de fleste blir pakket inn i ensfarget papir/gråpapir.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:17   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg kjøper inn MASSE av en type papir, bånd og merkelapper, og så får alle "årets-pakker-a'la-Canisa".


Slik gjør jeg også

Noen ganger lager vi merkelappene selv , men i år har vi ikke rukket det

Guniss: det hvite papiret med nisser på var skikkelig fint

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:28   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Kjøper inn masse forskjelligt papir og bånd, pakkelappene lager vi selv.

Pakker inn alle pakkene selv.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:44   #14
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn selv og har stor glede av å kjøpe fint papir og tilbehør. Jeg lager ulike typer pakker... alt fra skikkelig gammeldagse med grapapir, gammeldags bånd og hjemmelagede merkelapper til glinsende sølv eller turkis papir med knæsje farger på bånd og merkelapper.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:52   #15
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg også pakker alle pakkene inn likt. I år er det rødt silkepapir med blank cellofan ut på. Røde hjerter som merkepapper. Det blir så fint atte.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 12:01   #16
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn selv - det er ytterst sjelden jeg lar butikkpersonellet pakke inn for meg. *prippenpåinnpakking*

Kjøper masse ulikt papir hvert år, mest uten mønster - har etterhvert en anselig samling … Varierer innpakningen etter hvem som skal få pakken og hvilket humør jeg er i.

Pakkelappene lager jeg selv, slik at de skal passe til innpakningen, selvsagt!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:51   #17
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Hvis jeg kan få de pakket inn i butikken, gjør jeg det.

Resten pakker vi inn hjemme, pleier å kjøpe gavepapir på Ikea, lager merkelapper selv. (Mest fordi jeg synes de en får i butikken er så vanvittig stygge, også er jeg gjerrig.)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 17:33   #18
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg pakker inn selv - det er ytterst sjelden jeg lar butikkpersonellet pakke inn for meg. *prippenpåinnpakking*

Kjøper masse ulikt papir hvert år, mest uten mønster - har etterhvert en anselig samling … Varierer innpakningen etter hvem som skal få pakken og hvilket humør jeg er i.

Pakkelappene lager jeg selv, slik at de skal passe til innpakningen, selvsagt!

Som om jeg skulle ha skrevet dette selv, Mehmet!
Lekkert papir er et must Satt forresten oppe til 0315 i natt og pakket inn karameller og pakker....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 17:59   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Slik gjør jeg også

Noen ganger lager vi merkelappene selv , men i år har vi ikke rukket det

Guniss: det hvite papiret med nisser på var skikkelig fint

Ja, likte det kjempegodt! God kvalitet også
Kjøpte papir fra Ikea et år, men det var jo syyyltynt
Disse fra Ciro var tykke og solide.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:03   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Noe er butikkinnpakket, men det meste pakker jeg inn selv. Synes det er så koselig å pakke inn gavene og skrive lapper.
Varierer gavepapiret fra år til år, i år er det gråpapir - noe av det flott dekorert av minstemann!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no