Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Film 12-årsdag

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-17, 19:33   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Film 12-årsdag

Noen med tips? Har sett litt over trådene her inne om bursdagsfilmer, men lager en ny da jeg ikke fant noe midt i blinken.

- Alle har fyllt 12 år, så da er det kosher med 12-årsfilmer.
- Det kommer både jenter og gutter.
- Helst ikke noe særlig over 2 timer, men vi har litt å gå på.
- Noen som vet om noe slippes innen neste helg på leie/streaming? Da er kanskje sjansen litt større for at ikke alle har sett den.
- Gjerne humor. Action har poden sett mye av, men tar absolutt i mot forslag på det også.
- Bursdagsbarnet er rimelig allergisk mot for gamle filmer (). Langt over gjennomsnittet opptatt av at effekter/cgi etc er realistisk...

Dere som har sett Spy, kan det være noe? Den var vel innom 15 årsgrense før den ble tatt ned til 12 leste jeg her inne? Horrible Bosses?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 00:44   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Ingen?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 00:52   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Av nye filmer har både han på snart 10 og hun på 14 likt Tarzan og Jungelboken.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 07:34   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Vi så Mars Attacks. Kjempesuksess.

Har du sett Spy? Jeg tror jeg hadde sett den selv først. Den er stappfull av banning, og ikke minst en grafisk dick pic-sekvens. Jeg tror jeg skulle vært rimelig sikker på at alle foreldrene syns slikt var greit før jeg viste den til andre barn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:11   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Min 12-åring (jente) elskar Marvel-filmar.
Alt om X-men, Ironman, Kaptein Amerika, Tor, Avengers osv. fenger.
Dei fleste filmane har 12-års grense.

Den filmen ho har likt aller best utenom Marvel er Hunger Games.
Den har 12-års grense, men eg syns enkelte scener der taler for at den burde hatt 15-års grense. Men det er ein veldig god film, syns eg!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:18   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Jeg kjenner at jeg har gruet meg litt til dette. Snuppa blir øyeblikkelig 12 år, men det er slett ikke alle filmer med 12-årsgrense som hun kan eller vil se. (Det er ganske mange filmer med 12-årsgrense jeg heller ikke kan eller vil se selv om jeg er 41.) Så når det inviteres til en slik bursdag synes jeg det er viktig at det informeres om hvilken film som skal vises slik at man kan ta et valg på om dette er noe barnet kan få med seg eller ikke.

Jeg synes Spy var en hysterisk morsom film, men den har 15-årsgrense av en grunn og bør ikke vises til unger som man ikke kjenner veldig godt under 15 år. Det er en del splatter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:22   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes Spy var en hysterisk morsom film, men den har 15-årsgrense av en grunn og bør ikke vises til unger som man ikke kjenner veldig godt under 15 år. Det er en del splatter.

Jeg er enig i at Spy er noe brutal (banningen bryr jeg meg personlig ikke om, men minst én av voldsscenene er ganske guffen), men den har faktisk 12-årsgrense; Medietilsynet ombestemte seg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:24   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Poden ville ellers ha Moonrise Kingdom i 10-årsdagen sin, og den slo ganske godt an hos de jevnaldrende guttene. Det er en kjempefin film, synes jeg også - den har humor og spenning og er rørende uten å være klissete, og har en gutt og en jente på omtrent 12 år som hovedpersoner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:28   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Poden ville ellers ha Moonrise Kingdom i 10-årsdagen sin, og den slo ganske godt an hos de jevnaldrende guttene. Det er en kjempefin film, synes jeg også - den har humor og spenning og er rørende uten å være klissete, og har en gutt og en jente på omtrent 12 år som hovedpersoner.

Dette er jeg enig i at er en strålende film å vise ved sånne anledninger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:30   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er enig i at Spy er noe brutal (banningen bryr jeg meg personlig ikke om, men minst én av voldsscenene er ganske guffen), men den har faktisk 12-årsgrense; Medietilsynet ombestemte seg.

Jeg bryr meg heller ikke om banningen.

Jeg visste ikke at den hadde fått endret aldersgrense. Men det endrer ikke mitt syn på at min straks 12-åring ikke bør se den. Store deler av filmen ville hun (og lillebroren) digget, men det ville også resultert i ganske mange søvnløse netter.

Det er ikke noe kult med å være så filmredd, altså. Vi forsøker å tøffe dem opp, men vi har langt igjen til mål. Og jeg har aldri kommet i mål for egen del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 08:32   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Forøvrig er jeg enig i at Marvel funker bedre enn mye annet. Det er den type filmer som vi øver på å se hjemme. Det er definitivt mye action, men ikke så mye grusomheter. Som er det som gjør forskjellen for mine unger.

Men jeg kjenner ikke til om det er noen ny Marvel-film som har kommet nå i det siste.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 09:17   #12
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Trolljegerne
Dragetreneren
Jungelboken
Kong Curling
Innsiden ut

Vi såSangen fra havet for en stund siden. Den er virkelig verdt å se, men vet ikke om den egner seg i barnebursdag. Våre gutter på snart 12 og 13 likte den veldig godt.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 09:18   #13
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Ikke akkurat nye filmer da. 😁

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 22:24   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Takk for flotte tips!

Nei, jeg har ikke sett Spy, så det var litt derfor jeg spurte. Det ante meg nemlig, og det som fortelles her, er grunn nok for at jeg ikke vil vise den. Jeg er nøye på slike ting, og har ikke lyst til å vise en film som er for drøy kost for barna selv om de er innenfor aldersgrensen.

Synes egentlig det hadde vært best å ha en komedie eller type Pitch Perfect 2 e.l. (uten at jeg faktisk har sett den). Jeg er selv action chick, men vet at det er endel jenter som ikke er det. Og så føler jeg at det er litt kunsten å finne filmer ikke alle har sett, slik at ikke noen melder seg ut og ødelegger for resten av gjengen :btdt: Men ingen garantier er det uansett.

Er liksom katastrofefilm fyfy? Tenker f.eks. på San Andreas. Vi digger jo sånt (barna også), og alt ender jo godt, men jeg vil jo ikke gi barn som Tjorvens jente mareritt...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 22:45   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Det er skikkelig vanskelig. Jeg skjønner det altså.

Snuppa hadde ikke likt en katastrofefilm. Ikke likt = slitt med å sove en god stund.

På den andre side; hun taklet Forrest Gump helt fint som 9-åring. Den har jeg skjønt at andre unger har reagert veldig på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 22:46   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

En litt rølpete komedie hadde slått an hos snuppa, men jeg har ikke noen å anbefale.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 22:50   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Henger litt her....
Poden blir snart 12 ..

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 00:01   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Jeg ville ikke gått for katastrofefilmer, spenning, action og vold på noen som helst måte, jeg skjønner ikke poenget med det i barnebursdag, og synes det er totalt unødvendig. Man vet jo at unger har forskjellige grenser når det gjelder sånt, og om egne barn digger Spy eller Hunger Games vil det alltid være som et knyttneveslag og forårsake mareritt for andre. Og om en selv ikke bryr seg om banning er det alltids andre foreldre som gjør det.

Synes ikke det skal være nødvendig å informere i invitasjonen hva slags film som vil bli vist, i tilfelle noen vil la være å komme fordi filmen er for sterk kost. Skal de si til kameraten som har bursdag at de ikke tør å se filmen, eller skal de lyve og dikte opp en annen unnskyldning for hvorfor de ikke kommer? Og hva om noen begynner å se filmen, men finner ut at det blir for tøft, og må gå ut midtveis?

Nei, jeg støtter deg i å heller gå for en eller annen komedie, gjerne noe ellevilt og crazy, som gjør det morsomt og hyggelig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 00:09   #19
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Hva med Håkon Håkonsen?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 00:13   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Børning 2 var en skikkelig, skikkelig hit i vår 12-årsdag, selv om jeg ikke helt ser sjarmen. Men den har kanskje mange sett nå?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no