Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-11, 13:20   #21
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Vil hun ha mer skive etter at hun har spist en da?

Mine har fått mat til de er blitt mette og har spist mye mer enn det, og de er normale til små i størrelsen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:20   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Jeg ville defintivt drøyd kumelk som drikke. Barn bør drikke MM/MME til de er hvertfall ett år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:27   #23
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vil hun ha mer skive etter at hun har spist en da?

Mine har fått mat til de er blitt mette og har spist mye mer enn det, og de er normale til små i størrelsen.

Nå fikk hun to og det gikk glatt.

Hun har spist en skive öm gangen til nå, da gir jeg henne "innmaten" på brødet og så spiser hun skorpene selv. Delt opp, en og en bit. Sitter da å plukker selv. Siden det tar litt tid, så har det rukket å komme ned i magen, så hun har nok kjent seg mett etter en skive. Men hun får det ikke fort nok i munnen og er redd for at det skal bli tomt virker det som. Lager liksom klagelyder under hele måltidet.
Hun har nok ikke fått nok mat, av meg.
Hun er fornøyd ellers altså, føler ikke at jeg har sultet henne heller. Men hun har mast fort om mat igjen, og det har nok da sammenheng med at jeg har gitt henne for lite.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:28   #24
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ville defintivt drøyd kumelk som drikke. Barn bør drikke MM/MME til de er hvertfall ett år.

Ja, ikke sant.
Men må MME drikkes av flaske? : dom:

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:56   #25
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Nå fikk hun to og det gikk glatt.

Hun har spist en skive öm gangen til nå, da gir jeg henne "innmaten" på brødet og så spiser hun skorpene selv. Delt opp, en og en bit. Sitter da å plukker selv. Siden det tar litt tid, så har det rukket å komme ned i magen, så hun har nok kjent seg mett etter en skive. Men hun får det ikke fort nok i munnen og er redd for at det skal bli tomt virker det som. Lager liksom klagelyder under hele måltidet.
Hun har nok ikke fått nok mat, av meg.
Hun er fornøyd ellers altså, føler ikke at jeg har sultet henne heller. Men hun har mast fort om mat igjen, og det har nok da sammenheng med at jeg har gitt henne for lite.

Hva skjer om du legger en skive dobblet og lar henne få den i hånden og styre inntaket selv? Det var slik jeg måtte gjøre det for å få ro under måltidene, ble litt mye i munnen i starten men det lærte hun fort å styre.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 13:59   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Jeg ville også latt henne spise selv. Kanskje det blir roligere? Jeg deler skivene til lillesøster i fire, og hun stapper i seg, med skorpe og alt. Ikke alt som går inn da, men det går stadig bedre (selv om hun ennå ikke har en eneste tann...). Når du tar av skorpa, forsvinner jo mye av brødet, det som er igjen er jo nesten bare en halv skive.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:12   #27
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Lillesøster insisterte på å spise selv fra ca. den alderen, og med en gang jeg forstod at bråket hennes var fordi hun ville gjøre selv så ble måltidene mye roligere. Da jeg leste apan og Frøy sine innlegg kom på hvilket bråk det var med henne før jeg fant ut det, hadde glemt det. For hun var egentlig kjempefrustrert, jeg bare forstod ikke hvorfor. Hun har vist seg å være en skikkelig "gjøre selv"-jente i alt hun gjør, så hun bare startet veldig tidlig med det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:18   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Det er lett å glemme hvor mye de spiser i den alderen. Min 11-mnd kan glatt spise 4 kjøttkaker og en potet til middag, og jeg lar henne holde på å spise til hun stopper selv. Lar henne spise selv, jeg tenker at det er en fordel, da går det så langsomt at hun kjenner når hun er mett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:19   #29
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Minsten nektet å bli matet, han ville forsyne seg selv. Jeg ville gitt maten oppdelt i biter på et fat for selvforsyning. Og kankje gitt mme som drikke til måltidet i kopp om det er vanskelig å få i henne dette ellers, så kan hun få vann mellom måltidene i stedet. Jeg tror guttene mine har spist en del mer enn dette ved 10 mnd alderen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:19   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Men må MME drikkes av flaske? : dom:

Nei, det må det da ikke?
Gi henne det fra kopp om det passer bedre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:20   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ja, ikke sant.
Men må MME drikkes av flaske? : dom:

Neida, la henne drikke av hva hun vil.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:27   #32
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Tusen takk!
Rart hva man må bli minnet på.

Da prøver vi:
MME i kopp til maten, i alle fall til brød og grøt. Men samtidig passe på at det blir mest mat i magen. Ikke bare drikke!

OG spise selv, og da ogå mere brød/frukt. Se ann etter behov.

Apan, ang brød, så spiser hun alt av skorper altså. For hadde hun bare spist "innmaten" er det som du sier, ikke stort igjen.

Hun er liksom så liten, i mine øyne. Man tenker at de er så hjelpesløse. Så det å spise alt selv, ditt har jeg liksom ikke kommet enda.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:29   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Apan, ang brød, så spiser hun alt av skorper altså. For hadde hun bare spist "innmaten" er det som du sier, ikke stort igjen.
Hun er liksom så liten, i mine øyne. Man tenker at de er så hjelpesløse. Så det å spise alt selv, ditt har jeg liksom ikke kommet enda.

Åh ja, jeg misforstod mtp skorper da!

Men det er kjekt når de spiser selv. Da kan man jo selv gjøre noe annet. Lillesøster nekter å bli matet med brød eller middag, og har nektet det hele tiden, så her blir det mye søl... Men de blir fort flinkere da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:32   #34
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Det er utrolig praktisk når de spiser selv. :egoist:

Nå har hun i en alder av 2år av begynt å forlange å få kniv når vi skal spise middag! Det er litt kløning, men utrolig hvor godt det går.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:32   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Minsten har spist det meste, utenom grøt, selv siden han begynte med fast føde. Brød, grønnsaker, kjøtt, fisk, frukt osv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:33   #36
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Hun er liksom så liten, i mine øyne. Man tenker at de er så hjelpesløse. Så det å spise alt selv, ditt har jeg liksom ikke kommet enda.

Begge mine har insistert på å spise selv. Eldste matet jeg omtrent ikke i det hele tatt, hun ville ikke ha noe som var purert eller most, nei, og slett ikke grøt. Så hun spiste maten selv, brødskiver i små biter fra ca 7-8 mnds alder, i tillegg til vanlig middag og plukkemat innimellom. De ble begge utrolig fort flinke til å håndtere maten og fikk i seg masse mat på den måten etterhvert, selv om det ble en del søl. For ikke å snakke om at måltidene ble hyggeligere og enklere når vi kunne sitte sammen ved bordet og spise samtidig.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:38   #37
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Åh ja, jeg misforstod mtp skorper da!

Men det er kjekt når de spiser selv. Da kan man jo selv gjøre noe annet. Lillesøster nekter å bli matet med brød eller middag, og har nektet det hele tiden, så her blir det mye søl... Men de blir fort flinkere da.

Jeg har gitt henne "innmaten" også spiser hun skorpene, oppdelt i biter, selv.
Men skal prøve å gi henne alt selv. Tror ikke hun blir lei seg for det altså.

Frukt har hun spist selv, i denne netting saken sin. Og grønnsaker til middagen, for da får hun en og en bitt som hun plukker i munnen, mens jeg gir henne samtidig. (Om det var til å forstå.)

Men hvis det å spise alt selv = ro rundt bordet for resten av familien, så ja takk!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 14:51   #38
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Men hvis det å spise alt selv = ro rundt bordet for resten av familien, så ja takk!

Ikke sant? Det var det her, i hvert fall.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 17:52   #39
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ikke sant? Det var det her, i hvert fall.

Hos oss også. Jeg oppdaget det da jeg i desperasjon for å få henne litt å slutte med kjeftingen la noen pastaskruer og gulrotbiter foran henne, og det ble helt tyst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 17:54   #40
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så mye mat hun vil? (10 mnd.)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hos oss også. Jeg oppdaget det da jeg i desperasjon for å få henne litt å slutte med kjeftingen la noen pastaskruer og gulrotbiter foran henne, og det ble helt tyst.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no