Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 20:05   #61
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Ungene mine har tydeligvis ikke arvet min smak i klær, så her er det full pakke, med rysjer, rosa, blonde og ... og ... Ja, full pakke. Jeg liker det ikke.

Jeg må medgi at jeg synes det er litt merkelig med superdyre klær til barn. Mine barn er i alle fall ikke opptatt av å ha noe som ingen andre har - faktisk snarere tvert imot, de vil gjerne ha noe som eldre eller like gamle barn har, men ikke babyklær, nei!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg går ikke i selskap i allværsjakke og cherrox selv, så jeg syns ikke det er noen grunn til at ungene skal gjøre det.

Det gjør jeg! Det er svinkaldt. Jeg har ønsket meg en pels helt siden jeg var 17 og lærerinnen min som hadde en sa at hun aldri hadde frosset i sin.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

"Barn liker å pynte seg"

De liker i alle fall å kle seg ut.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:07   #62
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jepp, superdyre klær!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:07   #63
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg konstanterer at fjollete må være en hedersbetegnelse

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:14   #64
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg syntes de heldressene til babygutter hvor det er vest-skjorte-bukse-sløyfe i ett er lite fint
Og olabukser på bittesmå babyer.

Kamuflasjeklær har jeg heller ikke sansen for...ingen av gutta her har et eneste plagg eller har hatt

Joggebukser, sånn helt vanlig bomullsjoggebukse sak med strikk nederst, som vanlig bukse ute, det brukes ikke her.


Men, begge gutta har henholdsvis duffelcoat og ullfrakk som brukes utenpå penklærne når vi skal bort
Boblejakken som brukes til daglig blir helt feil til det antrekket.

Dødningehodesaker er et stort must for Oliver på fire år...det er jo Kaptein Sabeltann saker

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:15   #65
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jepp, superdyre klær!

Ja, jeg fant denne fra baby Dior

Altså, jeg har ikke noe i mot utseende på plagget, men jeg synes det er dyrt med 125$ (ca 700,- Nkr). Og jeg kan ikke tenke meg at ungen bryr seg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:16   #66
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Sånne pannebånd med sløyfer og stasj på til jentebabyer uten hår. :æsj:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:19   #67
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg stiller meg i rekken av de som er enige med Missa .

Dødningehoder gjør jeg alt jeg kan for å unngå .

Jeg synes det er koselig å pynte barna mine, men jeg kjøper ikke plastic fantastic rosa... og heller ikke dress og slips.

Duffelcoat, kåpe og lakksko derimot er helt ok.

Jeg kjøpte dem hver sin kamuflasjebukse en gang, men jeg merket ganske raskt at jeg egentlig ikke syntes det var ok at de brukte dem.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:20   #68
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Det aller mest fjollete stash på babyklær (eller i hvert fall upraktisk) er alle de hersens hettene kjedebutikkene skal ha på guttebabytøyet. De er bare i veien, og hva i all verden skal en liten baby som ligger på ryggen mesteparten av tiden med ei diger hette i nakken? Også alskens tåpelig trykk på babytøy.

Ellers kan jeg signere mange når det gjelder "sexy" barnetøy og øredobber.

Ellers registrerer jeg at mange nok synes jeg kler barna mine fjollete. Lillebror har flere heldresser som var utrolig kjekt i sommer. Veldig greit å ha bare ett plagg å forholde seg til. Luftig, men dekkende, i sommersola, og behagelig å ha på - ingen stramme strikker osv. Storebror har duffeljakke - vi har lang kjøretur til barnehagen, og om vinteren er det langt mer behagelig å sitte i bilstor med myk duffel enn alt mulig annet jakkestyr. Og mor er allergisk mot lyden av goretex/allværsjakkegnisselyd (polvotter også...:urk: ), og jakken er varm og kan vaskes. Storebror har også en svart dress og hvit skjorte som han fikk til jul i fjor og som han er umåtelig stolt av. Vi var i konfirmasjon for noen uker siden, og da hadde han også fått et slips (klipte av et gammelt smalt 60-tallslips), og han var så fin og utrolig fornøyd med seg selv. Det er jo ellers helt umulig å finne selskapstøy til små gutter. Denne dressen kostet et par hundrelapper og kan vaskes og søles på like mye som alt det andre tøyet vi har til ham.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 24-09-07 kl 20:36.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:29   #69
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Enig med Missa jeg.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:30   #70
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg fant denne fra baby Dior

Altså, jeg har ikke noe i mot utseende på plagget, men jeg synes det er dyrt med 125$ (ca 700,- Nkr). Og jeg kan ikke tenke meg at ungen bryr seg.

Men bare tenk på kvaliteten!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:38   #71
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Likar ikkje:

- klær med dødninghode, grusomt.
- joggebukser med strikk nederst.
- snekkerbukser når dei er over 2 år
- ballongbukser
- matrosklær
- duffelcoat til gutt
- hol i øyra under 5 år

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:44   #72
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Sånne pannebånd med sløyfer og stasj på til jentebabyer uten hår. :æsj:



I tillegg synes jeg det er stygt med smykker til spedbarn. Også halskjeder.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:48   #73
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Joggedresser med hetter

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:50   #74
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg liker ikke hette på barnetøy :hønemor: Er heller ikke så glad i joggebukser. Mannen min erklærte høyt og tydelig at han kom aldri til å kle ungene i joggebukse, og hvertfall ikke i barnehagen Så han har også meninger. Dødningehoder er greit, men det er vel litt på vei ut nå Sexy tøy osv synes jeg selvfølgelig er helt på tryne.

Ellers så tenker jeg om jentenes garderobe at den reflekterer vår på mange måter, noe dyrt, noe billig, noe pent, noe praktisk, noe kult osv.
Derfor steiler jeg egentlig ikke av en Dior body heller, hvis man selv går rundt i slike merker har man sikkert råd til å kjøpe en til barnet sitt også. Jeg hadde nok ikke lagt merke til det, men slikt får folk styre sjøl. Den så iallefall alt for ordinær ut til å gå i kategorien fjollete.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:52   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Joggedresser med hetter

Jeg har en rød og en lilla joggedress med hvit stripe på sidene på buksen, til vesla. De er kjempesøte på henne, hun ser så sporty og stilig ut, hehe. Har fått mange positive kommentarer fra andre når hun har gått i en av de dressene, for tenk. :snøft:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:54   #76
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har en rød og en lilla joggedress med hvit stripe på sidene på buksen, til vesla. De er kjempesøte på henne, hun ser så sporty og stilig ut, hehe. Har fått mange positive kommentarer fra andre når hun har gått i en av de dressene, for tenk. :snøft:

Dressen er sikkert skikkelig søt, men jeg er så redd for hetta. At den skal henge igjen osv

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:55   #77
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg utstår ikke klær som fremstiller småjenter som "voksne" eller seksualiserte. Topper i str. 3 år med "Sexy girl" i glittertrykk på brystet gir meg frysninger. For ikke snakke om stringtruser til syvåringer!

Kamuflasjeklær og klær med dødningehoder synes jeg er er fryktelig harry, men heller en harry bukse som er behagelig og funksjonell enn en stilig bukse som er tettsittende og ubekvem. Klær kan være så smakfulle og lekre de bare vil, hvis de ikker er behagelig å ha på, ikke holder barnet passe varmt eller tåler den bruken det er laget for, så kommer det i kategorien "fjollete".

Når det gjelder komfort på småbarnstøy, så synes jeg det er veldig synd at selebukser åpenbart ikke er moderne lenger. Jeg synes selebukser er langt det beste til et barn som akkurat har lært å gå: strammer ikke over magen og glipper ikke, men så vidt jeg kan se av barneklesbutikkene, så skal det være bukser med strikk i livet nå for tiden, og det synes jeg altså er synd.
(Hvis noen har pene selebukser/sparkebukser til jente i str. 80/86 å selge, så gi meg for all del et hint. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:56   #78
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Teofelia: Jeg kjøpte en kjempefin selebukse i str 86 på H&M for et par dager siden! Var i myk dongeri, kan vel brukes av både gutt og jente?

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:00   #79
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Teo: på H&M nettbutikken fant jeg denne:

Hvis det er sånn du tenker på?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:00   #80
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Derfor steiler jeg egentlig ikke av en Dior body heller, hvis man selv går rundt i slike merker har man sikkert råd til å kjøpe en til barnet sitt også. Jeg hadde nok ikke lagt merke til det, men slikt får folk styre sjøl. Den så iallefall alt for ordinær ut til å gå i kategorien fjollete.

Sant nok. Dior-klær av den typen som ble avbildet over synes jeg kommer i kategorien fjollet først når man 1) egentlig ikke har råd til Dior-klær, eller 2) forventer at barnet skal ta hensyn til at det har dyre klær på og oppføre seg deretter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no