Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kommer til å savne Lidl!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 21:52   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Har vært i Lidl-butikk i Norge en gang og to ganger i Sverige. Kommer ikke til å savne de.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:10   #42
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi har boikottet kjeden siden den kom og har nå en ting mindre å boikotte. :fornøyd:

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har aldri satt mine ben på Lidl, så kommer helt sikkert ikke til å savne dem.

Kan bare signere disse.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:12   #43
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Det Fluke og Liven sa.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:15   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Jeg aner ikke hvor Lidl HADDE butikker engang. Og jeg bor i Oslo, så de har helt sikkert hatt det et sted.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:18   #45
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har aldri vært i en Lidl butikk til dags dato-

Ikke jeg heller, vi har en her jeg bor.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 20:09   #46
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Jeg har aldri vært innom en Lidl-butikk, og kommer garantert ikke til å savne dem

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 20:16   #47
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Jeg kommer ikke til å savne dem. Er bare glad for at de ikke klarte å etablere seg i Norge. Har boikottet dem jeg også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 20:37   #48
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Blir ikke savnet her nei .....

Har vært innom et par ganger for å kjøpe sjoko-duo til min lille svigerbror på 14 år som elsker pålegget. . Ellers har jeg sett mye rart på lidl... Feks pølser på glass Det er skikkelig ekkelt syns jeg. Mye rare matvarer.

jeg liker best kjente merker Kjøttdeig fra gullgruven liksom? hva er gullgruven? skulle likt å sett den fabrikken.

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 20:37   #49
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Iset: Sjekk opp merke og leverandør på de to ostene, så skal jeg se om jeg kan godsnakke med noen av mine leverandører for deg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 21:09   #50
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Har vært på Lidl 1 gang, og syns igrunn det var mye "rask" der, men det skal de ha for , de hadde billig ekte cola! Kommer ikke til å savne den.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 00:49   #51
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er den beste fetaosten jeg noensinne har smakt! Faen at de ikke selger den andre steder, jeg blir helt satt ut av tanken på å ikke få smake den mer?!

Men potetmos? Det lager jeg alltid fra bunnen av, posepotetmos smaker jo blæh og inneholder masse dritt. Går nesten like raskt å lage det av poteter.


Jeg og lager potetmos selv, men skal jeg ha ferdigposer så blir det Lidl sine.
Nærmere hjemmelaget kommer du ikke.

__________________
•·.·Ž¯`·.·• •·.·Ž¯`·.·•

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 07:39   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Iset: Sjekk opp merke og leverandør på de to ostene, så skal jeg se om jeg kan godsnakke med noen av mine leverandører for deg.

Jeg har tenkt det mange ganger men nå sier jeg det høyt; HVA skulle jeg gjort uten deg! Reddende engel!

Skal ta en tur på Lidl til uka nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 07:41   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

jeg liker best kjente merker Kjøttdeig fra gullgruven liksom? hva er gullgruven? skulle likt å sett den fabrikken.

Gullgruven-kjøttdeigen kommer visstnok fra samme sted som Gilde-kjøttdeigen, står litt på noen google-linker så jeg. De er iallfall så og si identiske. Jeg kjenner heller ingen forskjell i smaken overhodet, men kjøper mest Nordfjord-kjøttdeigen siden den er så billig på Rema.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:14   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Her finnes ikke Lidl, og jeg har aldri vært innom en, så jeg kommer ikke til å savne den naturlig nok.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:45   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Syns Lidl har masse spennende jeg. Men så er jeg veldig glad i å prøve nye ting også da...

Det er jeg også. Men jeg har knapt satt mine bein på Lidl. Det KAN være at de har mat av god kvalitet der, men førsteinntrykket mitt var slum.

Når det er sagt, synes jeg utvalget i norske matbutikker er for dårlig, til og med på Ultra.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:52   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Mulig vi har hatt en finere Lidl-butikk her i Stavanger, for jeg synes Rema ser mer slum ut enn Lidl-butikken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:53   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men de har kjempegodt sjokoladestrø der. Kakestrø kanskje, men min nederlandske tante pleide å ha det på brødskivene med en god dose smør under da vi var små. Det må jeg visst kjøpe inn et par tre esker av før de stenger helt.

Jeg kan skaffe deg så mye Hagelslag og Vlocken du bare vil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:53   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mulig vi har hatt en finere Lidl-butikk her i Stavanger, for jeg synes Rema ser mer slum ut enn Lidl-butikken.

Det kan godt være. Jeg handler ikke på Rema heller. Bare på Mega Madla Handelslag, Helgø og Ultra.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:56   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Snobb.

Neida, jeg elsker Ultra og Helgø. Men synes ikke det er verdt å betale dobbelt så mye for de samme matvarene, så jeg kjøper bare det jeg ikke får tak i andre steder der. Brød, melk og andre dagligvarer kjøpes på Rema, man sparer jo der man kan.
Ja, og så ligger Rema ved siden av barnehagen, så det er liksom lettest å handle der på hjemveien.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:56   #60
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

Skulle gjerne hatt mange andre butikker å velge mellom... Kommer fra en liten by og det mest spennende vi har (foruten Lidl da ) er Ica Maxi...

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no