Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tips til billig og god mat til barseltreff?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 09:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til billig og god mat til barseltreff?

Jeg skal ha et barseltreff her hjemme om et par uker, og skal lage en haug med god mat siden vi skal være her hele dagen. Vi tenkte først å ha tacobuffet med alt tenkelig tilbehør, men jeg ser at det blir litt vel dyrt kanskje. Jeg må jo alltid overdrive når jeg lager sånt. Skal jo bake noen kaker og ha snacks og sånt i tillegg.
Vi tenkte å spleise, men jeg synes kanskje det er litt bedre om vi heller blir enige om at folk tar med seg noe når de kommer, eller? Feks. brus, chips, snacks ...

Ja, det er jo typisk meg å komme med et helt referat når jeg bare skal spørre om noe i en tråd. Så tilbake til poenget; har noen tips til billig og god mat for både voksne og barn? Gjerne litt lettlaget siden jeg må stå på kjøkkenet endel fra før av, for å bake 2-3 kaker. *husmor*

Spaghetti, kjøttboller og hvitløksbrød? Hadde det vært noe? Jeg vet at jentene til Ms.Lee og meg elsker dette, men tar gjerne imot andre tips. Paier er jo også godt men det tror jeg ikke jentene er så glade i, men de kunne jo fått spaghetti uansett de to.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 09:57   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Du skal jo ikke lage alt alene da.

Men Pai og salat er jo kjempegodt! Mye mindre oppvask enn tacobuffet også.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:00   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Spaghetti, kjøttboller og hvitløksbrød høres bra ut. Det er jo noe som de fleste liker.

Siden dere har tenkt å spleise, hadde det kanskje vært en ide om alle tok med seg en rett hver som dere satte sammen til et koldtbord også? Da vil det jo bli et godt utvalg og storsjans for at alle finner noe de liker. Spennende å fåsmake noe nytt også. Det hadde jo spart deg for mye arbeid, siden du attpåtil skal bake også.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:04   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.


Siden dere har tenkt å spleise, hadde det kanskje vært en ide om alle tok med seg en rett hver som dere satte sammen til et koldtbord også? Da vil det jo bli et godt utvalg og storsjans for at alle finner noe de liker. Spennende å fåsmake noe nytt også. Det hadde jo spart deg for mye arbeid, siden du attpåtil skal bake også.

Ja det tenkte jeg også på, men siden alle har bittesmå babyer hjemme, vil jeg ikke bry dem med sånt, det er nok lettere å bare kjøpe noe. Men det er jo litt artig å gjøre det på den måten. Jeg får gå litt i tenkeboksen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:06   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det tenkte jeg også på, men siden alle har bittesmå babyer hjemme, vil jeg ikke bry dem med sånt, det er nok lettere å bare kjøpe noe. Men det er jo litt artig å gjøre det på den måten. Jeg får gå litt i tenkeboksen.

Jammen, det har jo du også
Klart de kan ta med seg noe.

Ellers hørtes det veldig godt ut med kjøttboller og spaghetti også.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:06   #6
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det tenkte jeg også på, men siden alle har bittesmå babyer hjemme, vil jeg ikke bry dem med sånt, det er nok lettere å bare kjøpe noe. Jeg får gå litt i tenkeboksen.

Kan jo hende de hadde syns det var gøy og så. Luft det for dem. Om det blir dagens middag, blir det jo ikke mer arbeid på dem enn vanlig. Men det sosiale samværet er jo viktigst, så det blir nok bra uansett hva som serveres.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:08   #7
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Du har jo en bitteliten baby hjemme du også. Jeg synes det høres veldig smart ut å be alle om å ta med en rett hver, så holder du deilig brød, drikket etc.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:08   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Men kjære deg, Iset! Du har jo også liten baby hjemme, men planlegger tacobuffet og to-tre kaker? Vi kan gjøre det enkelt med spaghetti og kjøttdeig. Alle liker det, og det er raskt og enkelt å lage. Så slipper vi å lage noe eget til ungene også. :lat:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:18   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Hehe ja, men jeg har jo en mann hjemme som hjelper til, så det går greit her. Fredagskvelden er han hjemme og tar seg av ungene mens jeg lager kakene og vasker og rydder, og på lørdagen er han jo også hjemme og kan gå litt ut med dem, feks. mens jeg gjør ting klart. Men nå kommer jo dere i 11-tiden så da kan jo de store leke sammen og de små ligge under min NYE babygym (takk, Alexxy) mens jeg og du styrer litt, hehe.

Krystallklart og Interference; hva synes dere? Ta-med-hver-sin-rett-koldtbord (jeg står selvsagt for brød og smør, og 2-3-4 retter) eller spaghetti, kjøttboller/kjøttsaus og hvitløksbrød eller noe annet? Jeg heller litt mot det første, men vil ikke "presse" dere til å styre med å lage ta-med-mat om dere har det travelt altså. Forresten, det går jo an å kjøpe med seg noe også, feks. minipizzaer (Dr. Oetker) eller lignende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:21   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Barselsgruppa mi treffes ofte - vi har treff fra 11- 16 som oftest...Vi har enten gjort det slik at en ordner med brød og alle har med litt pålegg + at en eller to stiller med kake.

Vi har hatt tapas en gang - det var helt fantastisk - da var det to som ordnet mat og 2 som laget kake.

Ellers så har vi hatt salat noen ganger

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 08:43   #11
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Jeg lagde posesuppe til et barselstreff. Jeg serverte i kopper, og det var populært.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:29   #12
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Det enkleste hadde vært å bestille fra Pizzabakeren.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:39   #13
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Liker ikke kjøpepizza. :sær:

Kan gjerne ta med en rett, men vet ikke hva da. restasjonsangst:

Ellers så hørtes kjøttboller fortreffelig ut, og når jentene deres i tillegg er glade i det, så er jo det er fordel.

Viss vi skal bestille stemmer jeg for kinamat el.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:42   #14
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Barselgruppa mi bruker å ha pålegg og rundsykker/brød. Det er lettvindt, ikke det du selv foreslår Iset.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:46   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Verten står for varme rundstykker og juice og gjestene tar meg seg pålegg og frukt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:46   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

ÅÅH!!! Iset!!! Kinamat fra Hinna!!!! (Vet det ble en !-overflod, men det er for å vise hvor høyt jeg elsker den maten. ) Men de er vel på ferie i kina nå.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:58   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Mine barselgrupper har alltid gjort dette veldig enkelt. Vertinnen står for rundstykker (varme), og så tar de som kommer med seg litt fancy pålegg. Utrolig enkelt, men det blir godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:08   #18
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Vi kan bestille på den thai resturanten på stadionparken.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:16   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Takk for alle tips!! Jeg er ikke såå begeistret for rundstykker og slikt, egentlig. Har lyst på varm, ordentlig mat. Kinamat er godt, vurderer det. Den fra Hinna er jo fantastisk. Men jeg må sjekke om de har åpent den dagen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:16   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig og god mat til barseltreff?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Vi kan bestille på den thai resturanten på stadionparken.

Er det godt der altså? Thaimat er jo knallgodt. Den Thaien i Pedersgata har rykte på seg for å være verdens beste ... Men det er litt lenger unna da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no