Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Moncler dunjakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-13, 09:29   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Moncler dunjakke?

80-tallsfavoritten er lett og veldig dyr, men er den deilig? Noen som har? Erfaring? Kvalitet?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 10:58   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moncler dunjakke?

Jeg har en slik. Kjøpte den vel for et 1,5 år siden og elsker den.
Har forøvrig Monclerjakke og dunvest fra 80-tallet som er like fine. Og brukes den dag i dag. Spesielt vesten, som jeg så de fikk eksakt lik denne sesongen.
Kvaliteten kjennes mye bedre ut enn alle de nye variantene som har kommet i år.
Mulig det er dunkvaliteten, men min blir betydelig mindre når jeg pakker den i den lille posen som følger med.
Kjøpte en fraMissing Link til min mor i bursdagsgave nå, og min er mye mykee og lettere.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 13:43   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moncler dunjakke?

Takk for et overbevisende svar! Du får jo innkjøp av en rådyr Moncler-jakke til å fremstå som nærmest fornuftig, det var i grunnen akkurat det jeg ønsket å høre. Forresten veldig kult at du har beholdt de gamle fra ungdomstiden, skulle jammen ønske jeg hadde vært flinkere til å spare på kvalitetsplaggene jeg også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 14:34   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moncler dunjakke?

Bruker Moncler-jakken kjøpt i 1982 fremdeles. Men det er en ekstemutgave for skikkelig kaldt vær.

Den korte lille du får kjøpt nå(en av modellene)er det en venninne som har, hun bruker den i steden for en strikkejakke. Den er tynn, men lekker.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 20:33   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moncler dunjakke?

Den tynne, vår/høst-jakken, den er helt perfekt om sommeren også. Når det er litt småkjølig. Den blir ikke klam eller for varm.

Jeg har fire Moncler-jakker og en vest, en jakke og en vest er hele 33 år gamle.
Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på disse plaggene.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no