Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 12:11   #21
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Billetter til premieren er i boks.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 17:59   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.



guniss: kinodate?

Kanskje jeg skal lesew den en gang til?

Ja, gjerne!

Jeg tenkte også på å lese bøkene en gang til, men fant ikke nr 1. Men så fikk jeg en mld en dag, av ei venninne som kunne fortelle at NÅ hadde hun begynt på boka, ett år etter at hun hadde lånt den. Så da vet jeg hvor den er iallefall.

Gleder meg veldig til kino kjenner jeg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 18:34   #23
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg har akkurat bestilt billetter til lørdag 14. mars, på Colosseum Har planlagt kvelden lenge, ordnet barnefri for mange uker siden

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 19:01   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Blir nok Stjørdalkino her da Karamell.. tror jeg. Men ikke til helga, for da er vi barnevakt for Ane. Så blir kanskje en dag uka etter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 19:16   #25
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:00   #26
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg gleder meg så jeg er svimmel! Mannen skal på kino i morgen, så er det min tur når denne filmen går. Skulle helst gått sammen med mannen, men slik er det å ikke ha flust med potensielle barnevakter rundt om.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:06   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Stjørdalskino?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:10   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Dette er en film jeg MÅ se. Må bare finne noen å se den sammen med.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:42   #29
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Billetter til fredag er i boks

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:35   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Jeg gleder meg også til å se denne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:29   #31
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Åh, etter å ha sett på traileren gleder jeg meg jaffal!!

Har fortsatt bok nr. 3 å lese. Er Salander med i den? Digger henne!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:31   #32
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Gleder meg jeg også. Er veldig spent på om den lever opp til forventningene. Fikk veldig bra kritikk i Sverige iallefall.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:24   #33
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Den sto til forventningene, helt klart! Noomi Rapace var som "min" Lisbeth skulle være. Jeg venter spent på de neste to filmene.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:44   #34
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Den sto til forventningene, helt klart! Noomi Rapace var som "min" Lisbeth skulle være. Jeg venter spent på de neste to filmene.

*nikker enig*
Synes filmen var veldig bra. Dog ikke noe for sarte sjeler.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 22:43   #35
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Oooo, jeg gleder meg dånn til denne! Dessverre må jeg vente helt til neste fredag før jeg får sett den, jeg vil se den nå!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 00:53   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Menn som hater kvinner - snart er filmen her!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Den sto til forventningene, helt klart! Noomi Rapace var som "min" Lisbeth skulle være. Jeg venter spent på de neste to filmene.

Signerer denne.
Filmen ar bra og en av de få gangene jeg ikke irriterte meg over å ha lest boka først. Synes nesten det var en fordel å ha lest boka før jeg så filmen.
Noomi Rapace spilte utrolig bra, bare ansiktet hennes fortalte utrolig mye.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no