Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-13, 22:25   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Skal fylle sukkerbunn, og ha marsipanlokk. Tenker å ha bringebær og romkrem i ene laget, og blåbær og krem i det andre..Men må bærene røres , sukres eller noe, før? eller bare legger jeg dem over kremmen? Jeg fikk bare tips om fyllet, og at det skulle vere kjempegodt inni. Men ingen framgangsmåte.. Noen?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 22:34   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kakefyll..trenger pittelitt hjelp

Uvant fyllkombinasjon da... men sikkert godt..
Du kan godt røre bærene med sukker, ja ellers kan det bli litt syrlig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 22:36   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

ja uvant, tenker jeg også. Men skulle vere veldig godt. Så da så.., men mulig jeg, etter å ha sovet på saken, går for noe med tradisjonelt

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 22:45   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Jeg tror jeg heller ville hatt vaniljekrem og bringebærfyll. Det pleier å være godt. Ville sukret bærene litt bare om de er veldig sure og evt hatt bittelitt sukker i kremen også i stedet for?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 23:16   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Ja, siden andre kommer med annet forslag.. Vi synes det er veldig friskt og godt med bringebær og banan i fyllet på marsipankake, blir ikke så søtt når det er marsipanlokk..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 23:42   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Jeg syns det er greit å slippe frøene når jeg har bringebær i. Så jeg pleier å varme opp bringebær sammen med litt sukker til de går i oppløsning og sile av frøene. Avkjøler før jeg blander i kremen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 00:31   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Takk for svar. Har foresten: bringebær, blåbær, jordbær, banan, fløtekrem, romkrem, vaniljekrem, div sjokolade til rådighet..sikkert noen nøtter slengende også og marsipan.. påskestengte butikker ja

Så da er problemet: velg fyll til to lag, og resultat knallgod kake.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 09:36   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Jeg ville droppet romkremen. Ett lag med bringebær, vaniljekrem og valnøtter, ett lag med fløtekrem, jordbær, blåbær og litt hakket sjokolade. Det kan ikke bli vondt.

Bananer må ikke inn i kremkaker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 09:43   #9
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Jeg synes den første planen din hørtes spennende ut, jeg.

Ellers er jeg enig med Filifjonka, hold bananene unna.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 14:47   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Banan er nam såh.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 14:50   #11
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

SÅ lenge du holder romkremen langt unna kaken, kan ikke dette bli galt. Alt det andre du har kan du fordele på to lag. Det blir garantert godt.

Romkrem er grusomt og har ingenting i kaker å gjøre.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 18:13   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kakefyll, trenger pittelitt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

SÅ lenge du holder romkremen langt unna kaken, kan ikke dette bli galt. Alt det andre du har kan du fordele på to lag. Det blir garantert godt.

Romkrem er grusomt og har ingenting i kaker å gjøre.

Synd du ja, jeg syns romkrem er godt, jeg. Men jeg ville hatt vaniljekrem i en sånn kake.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no