Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 22:30   #61
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Du er jo vakkert!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:37   #62
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Du var nydelig på alle bildene!
Ingen Alsgaard å spore her, nei.....

Jif og negelakkfjerner....jeg tror dere er tulleruske hele gjengen.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:41   #63
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry, det der var skuffende. Helt normale mørkblonde bryn. Ikke noe som helst exciting, og ingenting fremmede ville ha blunket av engang.

Da ville man i allefall blunket fordi hun er pen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:12   #64
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Du - hva er vitsen med å farge øyenbrynene hvis du ikke skal ha såpass med farge da? Det var IKKE mye og for å være helt ærlig så jeg ikke den helt store forskjellen på før-bildet heller. Og du var jo kjempefin!

(og husk at andre, meg f.eks, går rundt med ganske mye mørkere øyenbryn helt naturlig og det ser jo normalt ut - det også)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:06   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg ville ikke gjort noe med de "etter"-brynene, nei. Helt fint!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:10   #66
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg har jo sett deg før, men ble likevel slått over hvor vakker du er, amor! - Øyenbryna var fine - Thomas Alsgård, du liksom...Det ser naturlig ut og alt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 08:36   #67
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Tusen takk for pene ord, alle sammen. Skulle nesten tro at jeg startet denne tråden for til slutt å få dem! .

Helt sånn var det ikke altså! Jeg fikk sjokk da de var farget og ble nærmest desperat for å få dem anderledes. Dere tror meg jo ikke helt, hehe, men det var altfor mye. I dag, to dager etter, synes jeg det ser helt ok ut.

I mitt tilfelle fikk alle de som sa at jeg kunne ta det med ro, helt rett. Det ble bedre. Etter litt fiksing på egenhånd ble det også helt greit. Da er jeg fornøyd! Heldigvis!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:06   #68
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg rakk ikke å se dem.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:21   #69
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg rakk ikke å se dem.

Ikke jeg heller. Merker jeg føler meg meget snurt her! Encore!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:05   #70
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke jeg heller. Merker jeg føler meg meget snurt her! Encore!


Ikke jeg heller..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:36   #71
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg skulle jo også se deg.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:45   #72
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jeg så bildene, og det var ikke noe rart eller Thomas Alsgård eller noe. Det var en feiende flott dame.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:30   #73
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Neeeei, har det vært bilder her og jeg har gått glipp av dem?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:47   #74
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Farsken, jeg ville og se bilder.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no