Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken frisyre kler denne kjolen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 22:34   #1
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken frisyre kler denne kjolen?

Jeg skal i bryllup i helgen. Jeg har kjøpt kjolen, men er veldig usikker på hvilken frisyre jeg bør velge?

Er takknemlig for råd - gjerne med bildeforslag som kan vises til frisør.

Kjolen (det er ikke meg i kjolen):


Jeg stjeler bilde fra tråden til Salt da jeg har ca slikt hår (dette er dessverre heller ikke meg, men jeg har samme lengde, tekstur og farge på håret):

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 22:36   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken frisyre kler denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg stjeler bilde fra tråden til Salt da jeg har ca slikt hår (dette er dessverre heller ikke meg, men jeg har samme lengde, tekstur og farge på håret):

Heldige du! Jeg synes en slik frisyre ville være fin til den romantiske kjolen - kanskje med en liten blomst i håret?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 22:50   #3
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken frisyre kler denne kjolen?

Jeg synes det er nydelig med løst oppsatt hår, særlig når det er litt fall i håret.

  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 14:55   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken frisyre kler denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Heldige du! Jeg synes en slik frisyre ville være fin til den romantiske kjolen - kanskje med en liten blomst i håret?

Enig med Elinblu.
Det var en nydelig kjole og heldige deg som har slikt hår.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no