Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnas dager på Skoringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 19:03   #101
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, og jeg anbefaler superfit til de minste, de beste skoene!

Ja, de vi har vært mest fornøyd med å Men ser det er mange i barnehagen som har ecco her.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:21   #102
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Vi er også mest fornøyd med Superfit skoene. Guttungen på 13 år hadde Superfit i fjor og var superfornøyd.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:48   #103
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.438
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Enig i at Superfit er bra! Vi hadde det et par mnd i fjor vinter siden jeg fikk tak i til 70% året før. Men midtvinters var de litt små og trange å få på, så da gikk jeg over til Viking til ham. Varme og gode og holdt ham tørre hver dag. Det kan jeg ikke si om Ecco. Fikk nye til eldste i fjor siden hennes ecco trakk vann. Men det synes jeg egentlig det nye paret også gjør, så i år har jeg kjøpt Viking til henne også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:51   #104
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa klager fælt over at sko er for varme (hun er tydeligvis svært varmblodig). Det er nok derfor hun har likt ecco så godt.

Poden er også varmblodig, men i fjor ble han altså for kald i Ecco, synd egentlig for de passer best til fotens hans. Viking blir så store og klumpete.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:07   #105
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden er også varmblodig, men i fjor ble han altså for kald i Ecco, synd egentlig for de passer best til fotens hans. Viking blir så store og klumpete.

Da ville jeg prøvd superfit

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:09   #106
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Da ville jeg prøvd superfit

Har prøvd de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:13   #107
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Syns ikke årets Viking var så klumpete (den modellen til 899,-). Storebror måtte ha str 30, og denne modellen i str 30 hadde bare såvidt større yttermål enn fjorårets sko i str 28. Da hadde han Adventure-modellen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:15   #108
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Jeg synes de blir klumpete fordi poden har tynne bein, å Vikingskoene sitter ikke godt på han.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:41   #109
annemor
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 58
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Her ble det Viking til begge jentene. Har hatt Viking til eldste før og vært fornøyd, men jeg regner med vi kjøper et par Sorel Super Trouper etterhvert, som hun kan ha på det aller kaldeste

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:07   #110
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Et tips til lave knytesko: Jeg kjøpte Timberland høstsko til Snuppa, med knyting, siden det er sånn de kommer i hennes størrelse. Så gikk jeg på en sybutikk og kjøpte svart rund strikk og to kordelstoppere, sånne som er på anorakker. Tok ut listene, tredde med strikken, og festet på stopperne. Knyttet strikken sammen, og svidde endene. Vips, fikk hun sko hun kan ta på selv uten å knyte.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:28   #111
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Det er store forskjeller både på ecco- og vikingsko. De har modeller som er tynne og lette og modeller som er tyngre og mer robuste. Jeg synes ikke det er så stor forskjell på merkene til større barn hvis man sammenligner tilsvarende modeller. Til de minste synes jeg det er noe større forskjeller, men også der kommer det an på hvilke modeller man sammenligner.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no