Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sommerturbukse

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 10:27   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sommerturbukse

Har ikke så lyst til å fly rundt i butikker nå så lurer på om dere har tips til turbukse uten fòr. Det er fint om den har beltehemper og den må ha plass til en litt stor rumpe og brede hofter. Og så MÅ den ha rette ben. Altså ikke tights-type, og heller ikke strikk nedert. Vil ha sånn type som jeg linker til.

Lurer på denne? Ser at dame og herremodellen er lik? Noen som vet hvordan denne, evt Stormberg er i buksestørrelser?
Ser at jeg vipper akkurat på hoftebredden men er redd neste størrelse vil bli altfor stor...?
https://www.stormberg.com/no/holterf...#sizeguide.tab

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 10:46   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg har ei jeg er veldig fornøyd med, men jeg får ikke sjekket hva den heter for den befinner seg i campingvogna som ikke er hjemme. Jeg tror ganske sikkert det er Bergans Utne. Lett og romslig over baken, jeg kjøper alltid en større str enn jeg egentlig må ha. Det er fordi jeg liker å ha god bevegelsesfrihet i turbukser, samtidig som jeg vil kunne ha på longs under ved behov.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 10:54   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerturbukse

Bergans Utne eller Bergans Moa. Jeg har Moa bukse og to Utne-capris, veldig fornøyd med begge! Har ikke lagt spesielt merke til passform, har ganske smale hofter selv, men ingen av dem er i nærheten av tightstypen. Rette bein uten strikk nede på Moa.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 10:54   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg har flere fra Bergans.
Kjerag (som jeg tror er utgått) og Fløyen men den har ikke beltehemper og er nok kanskje ikke rett nok i bena. Ville dratt å prøvd noen bergansbukser, breheimen softshell ser fin ut.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:09   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerturbukse

Min datter er speider og har Jotunheim sin fra Sport 1.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:11   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse

Du får sikkert noen tips i min tråd fra i fjor med nøyaktig samme tittel.

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=198300

Nei, jeg har ikke kjøpt noe ennå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:14   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg kjøpte Skogstad i fjor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:27   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerturbukse

Godt tips, Lyppa. Lurer på om jeg skal slå til på den jeg linket til, en størrelse større.

Joda, Tallulah. Har sett på den flere ganger og søkt men ble ikke helt klok på hvilken type jeg bør gå for utifra den heller.

Takk for tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:20   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg er på min tredje av denne: https://www.stormberg.com/no/lia-stretchbukse-dame

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 10:38   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg endte med den som Teofelia linket til over her. Tok L og håper den sitter godt i livet. Den bør vel ha godt med strikk da siden den ikke har beltestropper.
Fikk Trumfpoeng og 20% velkomstrabatt så fikk en tskjorte på kjøpet og gratis frakt.
Takk for alle tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 10:57   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er på min tredje av denne: https://www.stormberg.com/no/lia-stretchbukse-dame

Hvordan er størrelsen på denne?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 11:22   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan er størrelsen på denne?

Ganske standard, vil jeg si.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:04   #13
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerturbukse

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du får sikkert noen tips i min tråd fra i fjor med nøyaktig samme tittel.

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=198300

Nei, jeg har ikke kjøpt noe ennå.

Jeg leste tråden og kom på at jeg helt hadde glemt at jeg også har ei Bergans Bera jeg er knallfornøyd med. Jeg ble veldig glad, skal finne den frem når våren kommer hit

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:37   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse

Nå har jo GinaK bestilt, men jeg vil tipse om at det er tilbud i Bergans sin nettbutikk. Bestilte nettopp en Utne. Stormberg har som GinaK sier også salg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:56   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg så også på den men ble påvirket av bildene og synes den ble altfor baggy. Ikke så lett å nettshoppe.
Kan skrive hvordan den Stormbergbuksen er på meg som er kortbent, stutt og litt bred, om en liten uke da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 18:05   #16
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerturbukse

Jeg tror det er den modellen Stormberg jeg har, og jeg er superfornøyd.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-20, 10:24   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerturbukse

Superrask levering altså. Kom i går.
Buksen er kjempefin. God plass i L og det er visst beltestropper. Stort pluss. Tynn og fin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no