Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gamle er barna dine nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg har barn som er
Under 2 år 4 1,57%
2-5 år 19 7,45%
6-10 år 81 31,76%
11-14 år 138 54,12%
15-18 år 152 59,61%
Over 18 år 85 33,33%
Jeg har ikke barn 2 0,78%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-20, 13:45   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jeg har en som er 14 år og en som blir 18 i oktober.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 13:49   #22
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Mine er 23, 19 og 14. Elsker å ha store/voksne barn, men også veldig glad for at minste skal bo hjemme leeenge enda.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 13:50   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

De er snart 12 og 14 år, og jeg snart 47.

Jeg har vært her inne siden november 2006, og har ellers en milelang fortid på Snartgravid og delvis på Snartmamma.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 13:57   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jente på 15.
Gutt som blir 12 om 3 mnd.

Jeg er 48.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 13:57   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

10 og 15 i år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 13:58   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det er ganske interessant det der, i den alderen de er i nå. Jeg opplever det også slik, mellom tvilling#1 og eldste (de to jentene), som for øvrig oppholder seg på hver sin planet på så mange vis. Tvilling#2 (guttungen) er plassert midt mellom der et sted, og jeg føler jeg har tre barn i ulik alder, heller enn storesøster + tvillinger.

... mens mine nesten oppleves som enda tettere i alder enn de knappe 2 åra det er mellom dem. Minste på snart 12 er jo en bitteliten sprett fysisk, mens eldstejenta på snart 14 er mer gjennomsnittlig. Likevel fremstår han nesten mer som "ungdom" og grensetøyende enn henne. Hun er bare snill, arbeidsom og ekstremt pliktoppfyllende, mens han er veldig sosial og har venner i alle grader av "kulhet".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:20   #27
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Har en gutt på 19 år og to jenter som blir 18 og 21 senere i år.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:40   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Til høsten blir de 23, 20 og 16. Eldste er flyttet ut, og i august flytter sannsynligvis mellomste.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:41   #29
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

11 og 7. Meldte meg inn når jeg var gravid med eldste i 2008.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:45   #30
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Guttene mine blir 9 og 16 i løpet av året.

__________________
Unicorn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:52   #31
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jeg er en av dem som har spredd ungeflokken litt, mine unger blir i år 19, 17 og 6 år. Jeg blir 44. :O

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 14:55   #32
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

26, 21 og 17.
Jeg er 48.

Jeg er 48, og mine er:

14,9 og 7.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:00   #33
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jeg har en jente på 7 år og to gutter på 9 og 11. Jeg er jo helt fersk, eller føler meg veldig fersk i alle fall, og har vært her i 8,5 år.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 01-07-20 kl 17:41.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:01   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

15 (blir 16 i år), 18 og 21 (førstkommende tirsdag). Ikke små barn lenger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:21   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

12, 19, 21.
Føler ikke det helt store småbarnstrøkket lenger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:21   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

... mens mine nesten oppleves som enda tettere i alder enn de knappe 2 åra det er mellom dem. Minste på snart 12 er jo en bitteliten sprett fysisk, mens eldstejenta på snart 14 er mer gjennomsnittlig. Likevel fremstår han nesten mer som "ungdom" og grensetøyende enn henne. Hun er bare snill, arbeidsom og ekstremt pliktoppfyllende, mens han er veldig sosial og har venner i alle grader av "kulhet".

Høres litt ut som guttungen min ja. Han tøyer ikke grenser, men har alltid vært svært sosialt moden for alderen, har venner i alle kulhetsgrader (men først og fremst i den "kulere" enden av skalaen), pepres med snapper og meldinger fra de populære jentene, og er også kompis med storesøsters venner. Men storesøster er også veldig "ungdom" i ett og alt, selv om heller ikke hun tøyer grenser eller opponerer noe særlig. Men venner er ekstremt viktig, det samme er klær, sminke, hår, musikk og det meste av ungdomskultur. Så de to er ganske mye på bølgelengde, og begge er dessuten opptatt av fotball. Yngstejenta er av et helt annet kaliber, og har helt andre interesser enn de to andre. Bortsett fra litt mer furting er hun veldig langt fra alt som ligner på tenåringstendenser, og har fortsatt veldig mye barn i seg. De kule, populære og mer bråmodne jentene i klassa, de som henger rundt broren hennes, har hun svært lite til felles med.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:23   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jeg har en på 17, en på 14 og en på 4.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:25   #38
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Storebror: 23 år
Mellombror: 9 år
Lillebror/søster: 7 år

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:25   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Trettitre og snart atten.
Barnebarna er fra tre til elleve. Besteforeldreportalen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-20, 15:28   #40
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barna dine nå?

Jeg var sen inn her (2010) og da var jentene mine tenåring og voksen. Nå er de 24 og 32, i tillegg er jeg mormor til to fantastiske jenter på 5 og 8 år.
Besteforeldreportalen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no