Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-18, 22:56   #381
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Hey, jeg har overlevd hele to dager på jobben uten shutdown og anfall. Jeg har til og med fått gjort ting. Wow!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel I går, 07:22   #382
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

1) I går følte jeg at jeg gjorde opptil flere fornuftige ting på jobb. Har ny jobb, og har siden 1.august hatt mye nytt å sette meg inn i, for å si det sånn, men i går kjente jeg på hvorfor jeg fikk denne jobben. Dermed gleder jeg meg til jobb i dag, for første gang siden jobbytte.
2) Eldste har fått seg ekstrajobb i hard konkurranse med alle nyankomne studenter.
3) Minstemann fløy alene til mormor i Bodø i går! Med hans historikk med angst var jeg spent på hvordan det skulle gå, men gode forberedelser gjorde at det gikk knirkefritt, så nå er han på sin første ferie uten foreldre.

Gammel I går, 21:19   #383
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de flestemillact er kulere enn de fleste
Standard

Så herlig, Ming, med fin flytur og ferie alene for ham! Ja, og så alle de andre fine tingene du skrev om.

Gammel I går, 22:08   #384
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner tilBloppy er et navn som alle kjenner til
Standard

Skatteoppgjøret mitt kom i dag, og for første gang på noen år var det uten baksmell. I fjor gikk jeg 40k i minus.

Også fikk jeg beskjed om at jeg får forlenget kontrakt på jobben i dag. Med tilleggsoppgaver som virker veldig spennende. Så jeg gleder meg til å ta fatt på høsten.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:14   #385
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 53
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takkekort etter konfirmasjonen er endelig bestilt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:32   #386
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går: En hyggelig bykveld med Helten, hvor vi både fikk i oss god mat, litt drikke, pratet masse, vært på konsert og ute et sted til etterpå. Oslo Jazzfestival har mye å by på.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:53   #387
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å finne en sang på Spotify som jeg har lett etter siden jeg tok opp en konsert fra radioen på opptakskassett i 1984.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:51   #388
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Å finne en sang på Spotify som jeg har lett etter siden jeg tok opp en konsert fra radioen på opptakskassett i 1984.

Å, alle minnene som strømmet på der. Man måtte alltid ha en opptakskassett klar i kassettspilleeren så man kunne sprinte bort og trykke på record hvis det kom en bra sang på radioen.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.