Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-15, 13:42   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Mallorca. Liker det i utgangspunktet ikke, vi prøver sør vest for å se om det er mer sjarmerende enn turisttråkket nordpå. Barna vil tilbake dit vi var i fjor, nord for Pescara i Italia. Men i år var det sørgelig lite direktefly annet enn Milano og Roma. Vi bor alltid i leilighet, også på hotell.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:44   #22
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, kollektivtilbudet er veldig bra i England, men vi synes likevel det er mest behagelig å kunne dra akkurat når vi vil, slippe å tenke på rutetider og på en enklere måte ha med oss ting vi trenger. Hadde vi feriert i London eller en annen stor by hadde vi droppet bil, men vi velger gjerne mer usentrale steder og da blir kollektivtilbudet dertil, samt at en god del severigheter/attraksjoner faktisk ikke ligger slik til at det er enkelt å komme til med buss/tog. Og så synes jeg det er hakket mer knotete med tre små barn enn to.

Selvsagt er det enkelte ting som er enklere med bil, men det er slett ikke nødvendig (siden DD nevner at hun er skeptisk til venstrekjøring). Og det er heller ikke sånn at man må holde seg i de større byene; etter nærmere 20 turer til UK, fra lengst nord på Shetland til lengst sør i Cornwall, er det veldig få steder og severdigheter vi har ønsket å komme oss til som det ikke har vært mulig å komme til med offentlig transport, altså.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:44   #23
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.113
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Vi skal til feriehus i danmark! Og så skal vi til Gdansk i høstferien. Men knotten min liker jo å sitte i vogna og sånn, eller eventuelt løpe rundt som en gærning.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:45   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Selvsagt er det enkelte ting som er enklere med bil, men det er slett ikke nødvendig


Nei, det er absolutt ikke nødvendig, vi synes bare det er mye mer praktisk. Smak og behag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:50   #25
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Men det jeg anbefaler er stort sett Florida. Det er derfor vi er blakke denne ferien.

Ettåringen vår har vært der to ganger, det er helt levelig å fly med småttis så lenge man har direktefly. Så har vi leid hus. Så har vi nikost oss med amerikanakitschoverdose og palmesus.

Vi skal til Florida i år. Yngste er 4. Vi var der da eldste var 2 1/2 og det gikk helt supert.

Men Danmark og Mallorca/Solkysten av Spania funker også supert med små barn.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 13:58   #26
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Vi skal til Sørlandet i år, har leid feriehus og skal bruke det som base, kjøre litt rundt og være litt i huset. Det eneste som er fastlagt er Dyreparken, alle våre unger er jo små, og ingen av oss hsr vært der før. Neste år blir det sikkert Danmark, men jeg har veldig lyst på England også. Og Italia etter hvert.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 14:18   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Da jeg hadde små barn dro vi på ultracharterferie med barneklubb og full pakke. Da hadde ungene det som plommen i egget, og vi voksne fikk faktisk slappe av.

Nå som de er større, trenger vi ikke de samme faste rammene. I år drar vi til Kreta. Der har faren min hus. De dagene vi er der samtidig er det ganske trangt, men vi har sørget for å reise på et tidspunkt hvor vi ikke overlapper så altfor lenge. Jeg er av typen som blir litt sprø av å bo tett innpå slekt utover kjernefamilien hvis det går noe særlig mer enn en uke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 15:27   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det går faktisk overraskende greit. Første dagen er litt ubehagelig og den som sitter i passasjersetet er nok litt bekymret for hvor nær føreren kjører kanten (man er jo ikke vant til å ha mer bil på venste side av seg) og så er det litt rart å gire med venstre hånd, men man venner seg veldig raskt til det.



Nåja, min onkel som vokste opp i England, slet veldig da han skulle kjøre her i Norge, han kræsjet så mange ganger de første månedene at han til slutt ikke turte å kjøre bil på lenge. Jeg er ikke en person som lærer veldig fort, men mannen hadde nok taklet det bedre.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da jeg hadde små barn dro vi på ultracharterferie med barneklubb og full pakke. Da hadde ungene det som plommen i egget, og vi voksne fikk faktisk slappe av.

Avslapping blir det nok ikke med en ettåring uansett. Puh! Ungene elsker charter og vil bare tilbake til Pegasos World der vi var i 2012. Men jeg grøsser bare ved tanken. Tror vi går for London eller Italia, alt etter hva som blir rimeligst.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 15:55   #29
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Vi skal ha lavbudsjettferie i år siden vi sparer opp til en større ferie neste år (om vi får råd). Det vil si at vi låner det ene feriehuset i Sogn og fjordane, og det er jo flott nok ferie dét I tillegg skal vi på hyttetur med et vennepar (på deres hytte), og to dager i Dyreparken med 1 overnatting i Abra Havn (fikk turen i julegave) så det blir en kjekk sommer.

De siste par årene har vi hatt 3 ferieturer om sommeren (Oslo, Sogn og Danmark), men det er jo litt slitsomt å være bortreist hele ferien så sånn sett passer det godt med en rolig ferie i år med kun én langtur.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 18:00   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Jeg er ekstremt lite sjarmert av charter, selv med små barn, så det blir det ikke.
Vi har leid hus ved Palma i 14 dager, og drar hele bøtteballetten -alle 5 unger, kjæresten til eldste og mine foreldre. Rai rai

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 18:01   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Mallorca ble det visst.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 18:01   #32
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da jeg hadde små barn dro vi på ultracharterferie med barneklubb og full pakke. Da hadde ungene det som plommen i egget, og vi voksne fikk faktisk slappe av.

Det gjorde vi også. Veldig praktisk når alt er tilrettelagt for de minste. Samtidig vil jeg tro det er ting å finne på for de store også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 18:02   #33
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Nei, si det. Kanskje Halmstad i år også, om jeg finner flybilletter til Oslo til en grei pris.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 20:52   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Sunwing Alcudia for fjerde år på rad. Superbarnevennlig. Dette blir kanskje siste året vårt, for eldstemann begynner å bli litt stor. Pluss at jeg tror det blir USA neste sommer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-15, 20:55   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Småbarn og småbarn, yngste er 6 (men ikke så stor). Vi havnet i Danmark igjen.

Jeg drømmer om USA.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 05:37   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.341
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Noen dager i Lalandia en uke i "syden" og tre hytteturer. Resten av sommeren er vi hjemme og pusser opp.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 07:47   #37
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Da eldste var 1.5 år var vi på rundreise i California, supert med små barn :-) Da ett barn ble til to ble det type Mallorca, Danmark, Frankrike.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 08:12   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Storbyferie med 16 måneders unge høres utenkelig ut for meg, så det er tydelig at vi er forskjellige.

Når jeg tenker etter, så er det jo gjennomførbart hvis det er et rolig barn som fremdeles sover en del. Med min eldste hadde det derimot vært et mareritt. Og så legger man sikkert lista et annet sted. Jeg og mannen elsker jo å spise god mat på ordentlige restauranter når vi er på storbyferie, så vi drøyde det til i fjor sommer. Da var vi i NY med barn på 6 og 9. Det funka fint, men jeg har barn som har svært omfattende restauranttrening.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 08:19   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Storbyferie med 16 måneders unge høres utenkelig ut for meg, så det er tydelig at vi er forskjellige.

Når jeg tenker etter, så er det jo gjennomførbart hvis det er et rolig barn som fremdeles sover en del. Med min eldste hadde det derimot vært et mareritt. Og så legger man sikkert lista et annet sted. Jeg og mannen elsker jo å spise god mat på ordentlige restauranter når vi er på storbyferie, så vi drøyde det til i fjor sommer. Da var vi i NY med barn på 6 og 9. Det funka fint, men jeg har barn som har svært omfattende restauranttrening.

Mens jeg synes det høres utenkelig ut med bassengferie med barn i den alderen, men det er nok fordi jeg har fått et barn som må ha action HELE tiden. Hun er helt ulik de to andre. Det må skje noe HELE tiden, hun kjeder seg utrolig fort og om vi skulle ha vært på et (i mine øyne) kjedelig charteropphold hadde vi fått et mareritt med henne, tror jeg. På storbyferie der det skjer mye forskjellig hele tiden, hadde hun nok vært mye enklere å ha med å gjøre.
Mine to eldste ELSKER storbyferier. De liker også charter altså, så det er egentlig ett fett for dem hvor vi drar. Men vi må ta hensyn til minsta, hva som passer best i forhold til henne, for jeg vil på ferie, ikke på "herregud, jeg vil hjem, orker ikke mer av dette"-"ferie".

Jeg er bortskjemt med to barn som har vært veldig enkle å ha med å gjøre hele tiden, restaurantflinke fra de kunne snakke omtrent, og enkle å ha med på alle slags ferier. Så kom minstemor ... Verdens skjønneste, men akk så utrolig ulik de to andre. Mye mer krevende, og jeg kjenner nesten at det frister mer å bli hjemme. Men vi VIL på ferie.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 08:30   #40
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.628
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med småbarn, hvor skal dere på sommerferie i år?

Vi har vært masse på storbyferie med barna helt fra de var bittesmå. Det har funket utmerket både med babyer, toddlere og nå som de er førskole- og småskolebarn. To forutsetninger har gjort det enklere: det ene er å bo i leilighet og det andre er at ingen av dem har vært avhengige av vogn. Enkelte storbyer er jo vognvennlige, men London, f.eks., er temmelig upraktisk med vogn, i hvert fall om man skal bruke tuben.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no