Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise i disse korona-tider?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-20, 18:07   #201
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ville dere satt dere i en buss med 30 ungdommer for å spille håndball og sove i barnehage?

Nei, ikke slik situasjonen er nå. Det blir nok avlyst?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 18:09   #202
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvorfor skal dere det? Er det ikke et poeng å heller være litt i forkant, for å forhindre smittespredning, fremfor å insistere på å gjennomføre trening, som tross alt ikke er nødvendig for å holde samfunnet i gang...

Det ene idrettslaget vårt har avlyst alt, og minst en av legene på det andre laget er veldig på at den andre klubben også må avlyse for å forebygge smitte. Nå må vi faktisk være litt i forkant her, fremfor å tenke at det går greit. For det GJØR det ikke hvis vi ikke gjør noe NÅ!

Alt av treninger er avlyst i de store idrettslagene her. Jeg venter på at Stupeklubben gjør det samme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 18:10   #203
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Årsaken til at treningene i våre klubber er avlyst er samtale med en av bydelsoverlegene, som viste til at smitteutviklingen i Oslo er i en fase som gjør at aktivitet som ikke er nødvendig bør avlyses. Det er nå påvist smitte i alle bydeler i Oslo.

Dette er en føre var-tankegang som jeg godt syns vi kan praktisere litt mer av, mens vi fortsatt har mulighet til å stagge smittespredningen litt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 18:14   #204
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Veldig enig med Gaia her. Og seriøst, hvilke konsekvenser har det å droppe trening i noen uker, og hvilke konsekvenser har det å spre smitte videre i samfunnet?

Ser kommunelegen her sier at vi bør holde oss borte fra aktiviteter, se tv og være hjemme til over påske. Ingen dum ide!

Min mor og samboer skulle til Mallorca i april, men dropper å dra. De tåler å tape de pengene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:10   #205
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.813
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ville dere satt dere i en buss med 30 ungdommer for å spille håndball og sove i barnehage?

Allen hhåndballkamper i regi av Norges håndballforbund er avlyst på regionnivå fra og med i morgen.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:22   #206
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.814
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Svømmestevner er avlyst, men treninger går enn så lenge. Dersom forkjølelse eller lignende, skal barnet ha vært symptomfritt i noen dager før trening. Jeg tror det kommer sterkere virkemidler snart, og at også treninger avlyses.

Det blir tidenes dugnad dette her.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:34   #207
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er jammen ikke sikker på om de retningslinjene er gitt av noen som kan noe om dette, all den tid legene som har kompetanse på dette anbefaler lockdown. FHI og Helsedirektoratet har hittil vært alt for bakpå, og har kommet med råd som har vært alt annet enn forsvarlige, så jeg stoler mer på sykehuslegene, som er de som skal ta imot alle de syke, enn på noen andre nå, kjenner jeg.

Jepp. FHI overvurderer kapasiteten på sykehusene. De glemmer at vi har 90% belegg på intensivavdelingene til vanlig. Og jeg tror de har vært redde for å være strenge siden svineinfluensaen har gått inn i media som «overhysterisk». Selv om folk var vaksinert og vi holdt på å gå tomme for respiratorer da også.

Jeg tror de undevurderer dugnadsånden til befolkningen og ser at mange kommuner og idrettslag er mer strikt. Og takk gode gud for det. Vi følger kurven til Italia, vi ligger to uker bak og jeg frykter dette blir et mareritt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:38   #208
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

UIA har avlyst alle forelesninger ut uken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:40   #209
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jepp. FHI overvurderer kapasiteten på sykehusene. De glemmer at vi har 90% belegg på intensivavdelingene til vanlig. Og jeg tror de har vært redde for å være strenge siden svineinfluensaen har gått inn i media som «overhysterisk». Selv om folk var vaksinert og vi holdt på å gå tomme for respiratorer da også.

Jeg tror de undevurderer dugnadsånden til befolkningen og ser at mange kommuner og idrettslag er mer strikt. Og takk gode gud for det. Vi følger kurven til Italia, vi ligger to uker bak og jeg frykter dette blir et mareritt.

Når tenker du det vil skje?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:44   #210
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror de undevurderer dugnadsånden til befolkningen og ser at mange kommuner og idrettslag er mer strikt. Og takk gode gud for det.

Enig. Jeg tror det er stor aksept blant flertallet av oss når det gjelder strenge tiltak. Det kan redde liv. Samtidig har jeg veldig vondt av de som vil kjenne dette aller mest økonomisk/jobbmessig.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:48   #211
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Alle treninger for mine er avlyst - tre ulike idrettslag. Endelig virker det som folk har våknet. Dette er en dugnad, og situasjonen er alvorlig.

Min mann jobber bokstavelig talt hands-on i helsevesenet, og han har blitt mer og mer alvorstynget de siste to døgnene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:51   #212
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg havnet på sykehus for noen år siden under en vanlig influensatopp, og det var det totale kaos. Jeg tror ikke folk som ikke har opplevd det klarer forestille seg det.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:51   #213
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Når tenker du det vil skje?


Sidan vi ligg to veker bak Italia blir det vel om to veker...
Iallefall så lenge vi følger samme kurve som Italia. Vi kan jo alltids ha eit lite håp om at strenge tiltak no kan dempe kurva bittelitt..

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:09   #214
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg er veldig spent på hva Rikshospitalet vil gjøre med de ikke helt livsnødvendige kontrollene. Jeg har IKKE lyst til å reise til Oslo og bo på pasienthotellet! Vi bor på et knøttlite sted, mannen min har hjemmekontor, jeg er tryggere her!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:12   #215
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er veldig spent på hva Rikshospitalet vil gjøre med de ikke helt livsnødvendige kontrollene. Jeg har IKKE lyst til å reise til Oslo og bo på pasienthotellet! Vi bor på et knøttlite sted, mannen min har hjemmekontor, jeg er tryggere her!

Jepp, det er du. Mye tryggere,
Jeg vil tro at de mener akkurat det samme som deg. Og antakelig kan du få sjekket ut ganske mye av det de vil ha sjekket ut lokalt - det må bare organiseres.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:12   #216
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Vi dropper å reise til England i påsken. Situasjonen forverrer seg jo så fort at jeg tror ikke det er så lurt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:14   #217
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

I kommunen her vurderer de å stenge ungdomsskolene og videregående skoler nå, og ha fjernundervisning. Høgskolen jeg jobber ved stenger fra i morgen for å omlegge til fjernundervisning. Jeg kjenner dette er veldig greit, for jeg har bekymret meg for at det ikke er blitt tatt alvorlig nok.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:17   #218
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jepp, det er du. Mye tryggere,
Jeg vil tro at de mener akkurat det samme som deg. Og antakelig kan du få sjekket ut ganske mye av det de vil ha sjekket ut lokalt - det må bare organiseres.

Nuvel. jeg på sykehus, så vil jeg muligens heller til Rikshospitalet enn SUS. På SUS frykter jeg alltid å komme inn for å a blodprøver, og komme ut med amputert ben eller rumpeimplantat. Du vet aldri hva de finner på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:26   #219
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er veldig spent på hva Rikshospitalet vil gjøre med de ikke helt livsnødvendige kontrollene. Jeg har IKKE lyst til å reise til Oslo og bo på pasienthotellet! Vi bor på et knøttlite sted, mannen min har hjemmekontor, jeg er tryggere her!

Eg har nettopp komt heim etter tre dagar på Pasienthotellet og følte meg faktisk tryggare der enn på kardiologisk sengepost på Rikshospitalet der mamma var. Først i dag slutta sjukepleiarane å håndhilse på meg. Og det var absolutt ingen restriksjoner på besøk eller oppfordring til besøkande om å vaske seg på hendene før dei gjekk inn. På Pasienthotellet stod det håndsprit overalt og dei gjekk kontinuerlig rundt og vaska dørhåndtak og heisknappar. Dei vaskar nok oftare på Rikshospitalet også, men ikkje ofte nok i forhold til antal personar som tar på ting.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:30   #220
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jepp. FHI overvurderer kapasiteten på sykehusene. De glemmer at vi har 90% belegg på intensivavdelingene til vanlig. Og jeg tror de har vært redde for å være strenge siden svineinfluensaen har gått inn i media som «overhysterisk». Selv om folk var vaksinert og vi holdt på å gå tomme for respiratorer da også.

Jeg tror de undevurderer dugnadsånden til befolkningen og ser at mange kommuner og idrettslag er mer strikt. Og takk gode gud for det. Vi følger kurven til Italia, vi ligger to uker bak og jeg frykter dette blir et mareritt.

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Alle treninger for mine er avlyst - tre ulike idrettslag. Endelig virker det som folk har våknet. Dette er en dugnad, og situasjonen er alvorlig.

Min mann jobber bokstavelig talt hands-on i helsevesenet, og han har blitt mer og mer alvorstynget de siste to døgnene.

Huff. Nå fikk jeg skikkelig vondt i magen.
Dette er surrealistisk.
Glem treninger, konserter, konfirmasjon, og cuper. Det betyr ingenting.
Dette er alvor.
Burde ikke skolene stenge NÅ, da?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no